تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصولات ضد آفتاب پوست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
محصولات ضد آفتاب پوست




این روزها خیلی از کرم پودرها یا لوازم آرایش دارای SPF هستند اما اگر یک روز دلتان خواست که آرایش نکنید آنوقت چه؟ در اینجا سه راه به شما پیشنهاد می کنیم که بتوانید میزان SPF بیشتری به پوستتان برسانید.





وب سایت نیکو: وقت اعتراف رسیده است! با اینکه همه ما می دانیم مراقبت از پوست در برابر آفتاب چقدر مهم است اما خیلی پیش می آید که فراموش کنیم ضد آفتاب بزنیم.


این روزها خیلی از کرم پودرها یا لوازم آرایش دارای SPF هستند اما اگر یک روز دلتان خواست که آرایش نکنید آنوقت چه؟ در اینجا سه راه به شما پیشنهاد می کنیم که بتوانید میزان SPF بیشتری به پوستتان برسانید.



یک محلول کاربردی:


محصولات ضدآفتاب پوست


محلول با SPF15


اگر دوست ندارید ضد آفتاب بزنید، از محلول های مراقبت پوست استفاده کنید که درون خود SPF دارند. یکی از محصولات مرغوب در این زمینه محلول روغنی توماس رات است که خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده، خواص ضد پیری پوست و SPF15 دارد. با زدن این روغن به پوستتان حتی اگر بخواهید بدون آرایش هم بیرون بروید، خیالتان راحت است که پوست پرتوهای مضر خورشید را جذب نمی کند.

کرم های زیرسازی:


محصولات ضدآفتاب پوست

کرم صورت،محافظ در برابر آفتاب


فرمول های محصولاتی مثل کیت سامرویل که SPF15 دارند برای استفاده زیر آرایش بسیار مناسب اند چون لایه ای صاف و نامرئی روی پوست شما ایجاد می کنند و همچنین اگر روی آن هر نوع آرایشی بکنید باعث ماندگاری آرایشتان می شود.

پیشنهادی برای مرحله آخر آرایش:


محصولات ضدآفتاب پوست

پودر برنزه با SPF15


اگر کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده دارای SPF یا محلول ها را فراموش کردید، جای نگرانی نیست. پودرهای پنکک که داری SPF هستند می توانند به کمک شما بیایند. محصولاتی مثل پودر برنزه کلینیک SPF15 دارد و می تواند به عنوان لایه آخر روی آرایش شما بنشیند و علاوه بر رنگ زیبا و گرمی که به چهره تان می دهد از پوست شما نیز محافظت کند.








تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن