تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803237920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فکر همگانی کردن سوارکاری هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نایب رئیس بانوان فدراسیون سوارکاری:
فکر همگانی کردن سوارکاری هستیم
نایب رئیس بانوان فدراسیون سوارکاری گفت: سفارش اسلام به سوارکاری برای همه، مهم‌ترین دلیل حضور بانوان در سوارکاری است و ما نیز به فکر همگانی کردن سوارکاری هستیم.


فریبا حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در جامعه سه دیدگاه درباره سوارکاری زنان وجود دارد، اول نگاه اسلامی که سفارش پیامبر بزرگوار اسلام بر فراگیری این رشته است و دوم نگاه ایرانی در تاریخ کشورمان، زن ایرانی زنی کمال گرا بوده و با اسب و اسب سواری بیگانه نبوده است.
 
و سومین نگاه، نگاه سلیقه‌ای است که ممکن است بسیاری با این ورزش برای بانوان مخالفت داشته باشند که من در این مورد به نگاه اسلامی مراجعه می‌کنم و مرجعی و بالاتر از آن پیدا نمی‌کنم.
 
 حسین آبادی افزود: بسیار خوشحالم که در فدراسیونی مشغول به کار  هستم که ورزش آن سفارش شده دین اسلام است و بسیاری از بانوان در این رشته فعالیت دارند.
 
سوارکاری رشته پویا و زنده‌ای است که به علت نجیب بودن اسب و ارتباطی که این موجود می تواند با انسان برقرار کند بسیاری از افراد به این رشته علاقمند می‌شوند و نمی‌توانند آن را رها کنند.
 
وی ادامه داد: بانوان در عرصه سوارکاری سهم زیادی دارند، بسیاری از آنها سوارکارند و برخی دیگر در عرصه پرورش اسب مشغول هستند.
 
در حال حاضر 95 مربی سوارکاری، 178داور، 10 مدرس و 1800سوارکار در عرصه سوارکاری بانوان مشغول هستند.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون سوارکاری اشاره کرد: متاسفانه در این رشته برای بانوان مشکلاتی نیز وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به عدم مالکیت اسب اشاره کرد که این افراد برای شرکت در مسابقات مجبور هستند اسب کرایه کنند و بسیاری از مالکان نیز حاضر نیستند اسب‌های ورزیده خود را اجاره دهند. مشکل دیگر دور از دسترس بودن باشگاه‌های سوارکاری است که این موضوع رفت و آمد را برای بانوان مشکل کرده است گاهی هم پیش می آید بسیاری از بانوان پس از ازدواج به علت مخالفت خانواده، اسب سواری را کنار می‌گذارند.
 
وی اضافه کرد: درصدد هستیم کلاس‌های آموزشی بیشتری برای نیروهای خود در همه ابعاد از جمله سوارکاران،کلانتران، سر کلانتران و ... برگزار کنیم تا هر کس در رشته تخصصی خود فعالیت نماید و بتوانیم امور را بهتر سازماندهی کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای همگانی کردن سوارکاری دارید تاکید کرد: تعاملات زیادی با شهرداری و معاونت ورزش بانوان شهرداری داریم تا بتوانیم در پارک‌ها و محل‌هایی که شهرداری به ما معرفی می‎کند سوارکاری را رونق دهیم. ما حاضریم اسب و مربی مجرب به پارک‌ها بفرستیم تا تمام اقشار جامعه از سوارکاری لذت ببرند، همچنین در حال تعامل با آموزش و پرورش هستیم تا بتوانیم سوارکاری را از مدارس آغاز کنیم. در واقع اگر آموزش با کودکان آغاز شود مادران این کودکان نیز ترغیب می‌شوند تا آنان نیز آموزش ببیند و به میدان سوارکاری بیایند.تفریحاتی چون کالسکه رانی و ارابه رانی در پارک‌ها یکی از دیگر از برنامه‌های ما است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از عید سعید فطر جلسه‌ای با حضور نواب بانوان هیات‌های استانی برگزار می‌شود که از محورهای گفتگو در این جلسه طرحی است با نام کودک و قرار است در این خصوص بحث و بررسی‎های لازم صورت گیرد.
 
 انتهای پیام/


اخبار مرتبط

همايش بانوان سواركاری برگزار شد
نایب رییس بانوان فدراسیون سوارکاری منصوب شد
نگاهي به تاريخچه "سواركاري در ايران و جهان"




۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن