تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802415156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرايي سکوت معني‌دار صدا‌وسيما |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چرايي سکوت معني‌دار صدا‌وسيما
دو واقعه سفر يادگار امام به گرگان و استقبال باشکوه مردم از ايشان با تجمع عده قليلي دلواپس در مشهد در يک روز صورت گرفت.در يک سو خيل عظيمي ‌از مردم به استقبال سيدحسن خميني رفته و از سوي ديگر عده‌اي دلواپس با قصد تضعيف تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي، قرار داشتند.
کد خبر: ۵۰۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ - 31 May 2015


علامه عزيزي در سرمقاله مردم سالاری نوشت:

جلوگيري از سخنراني يادگار امام(ره) در مراسم سالگرد ارتحال امام‌خميني سال 89 آغازي دوباره از اقدامات متحجريني بود که از سال‌هاي آغاز نهضت روح‌الله کبير قرابتي با آرمان‌هاي امام‌خميني نداشتند. متاسفانه همين گروه شکست خورده دلواپس با سابقه طولاني در دشمني با مکتب بنيانگذار انقلاب اسلامي ‌با ريشه دواندن در برخي از نهادهاي انقلابي تيشه به ريشه آرمان‌هاي امام‌خميني مي‌زنند. پر‌‌واضح است دشمني گروهاي تندرو با بيت امام بخصوص سيد‌حسن خميني چند دليل بارز دارد: 1- محبوبيت علامه سيد‌حسن خميني در ميان طلاب و علماي حوزه‌هاي علميه 2- محبوبيت و مقبوليت يادگار امام(ره) در ميان آحاد ملت 3- شخصيت کاريزماتيک ايشان‌.

حال چرا دلواپسان از بيت امام مي‌ترسند؟ واضح و مبرهن است وقتي يادگار امام بيشتر از آنکه «يادگار امام» باشد، «تجلي امام براي نسل جديد» است مهر او را در دل مردم ريشه انداخته است. از آنجايي که اين گروه قليل مثل هميشه جايگاهي در ميان مردم نداشته و درافکار افراطي و بنيادگرايانه خود غرق هستند، دست به هر کاري مي‌زنند. بي‌گمان خط سير صدا‌و‌سيما در سال‌هاي اخير از خواست و اراده مردم دورتر و دورتر شده و بيت شريف و معظم امام را به تيغ حذف خود سپرده است. دغدغه نگارنده مختص نفوذ دشمنان بيت امام(ره) در رسانه به ظاهر ملي است وقصور صداوسيما در پخش زنده همايش «بانوي انقلاب» و سفر سيد حسن خميني به گرگان حتي در شبکه استاني! امري مشهود است و در جهت دفاع از آرمان‌هاي انقلاب و خواست مردمي‌ بايد کميسيون‌هاي مسوول نظارتي در مجلس خبرگان به اين موضوع رسيدگي کنند.

جالب اين است دو واقعه سفر يادگار امام به گرگان و استقبال باشکوه مردم از ايشان با تجمع عده قليلي دلواپس در مشهد در يک روز صورت گرفت.در يک سو خيل عظيمي ‌از مردم به استقبال سيدحسن خميني رفته و از سوي ديگر عده‌اي دلواپس با قصد تضعيف تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي، قرار داشتند.در اين بين صداوسيما با اقدامي‌جناحي تجمع چند صد نفري مشهد را با پوشش خبري و پخش تصاوير متنوع آنچنان بزرگ جلوه مي‌دهند که انگار تصور مي‌کنند با سانسور خبر استقبال پرشور مردم گرگان مي‌توانند جايگاه فرزندان امام(ره) را در دل‌هاي مردم تضعيف کنند اما غافل از اين موضوع، سيد‌حسن خميني به هر شهري از ايران اسلامي‌سفر کند با سيل عظيمي‌از مردم روبرو خواهد شد و انگار مسئولان صدا‌و‌سيما به اين موضوع واقف نيستند همچين اقدامات جناحي آنها نه تنها بر جايگاه بيت معظم امام خدشه‌اي وارد نمي‌کند، بلکه پيوند مردم با بيت امام‌خميني(ره) را بيشتر مي‌کند.همانطور که استقبال کم‌نظير مردم گلستان از يادگار امام پيام عشق مردم به امام رامخابره کرد و اين نشانه بارزي از ارج و منزلت بيت معظم امام‌خميني در بين آحاد ملت ايران است.

حال اين سوال پيش مي‌آيد مسئولان اين رسانه تا کي اين اقدامات جناحي خود را ادامه خواهند داد؟ آيا مسئولان صدا‌وسيما سخنراني سيد‌حسن خميني در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در حرم مهر را نيز سانسور خواهند کرد؟! به نظر نگارنده مسئولان صداو‌سيما بايد به اين نکته توجه کنند در قبال علاقه مردم به بيت امام مسئول هستند و اين وظيفه را دارند که عشق و علاقه مردم به بيت امام را نه تنها براي مصرف داخلي بلکه در جهت نشان دادن عمق رابطه مردم و نظام جمهوري اسلامي‌ با توجه به علاقه و محبت وصف‌ناپذير مردم به يادگار امام(ره) پوشش خبري گسترده بدهند‌ و اين سکوت معني‌دار در قبال بيت معظم امام با وجود عشق مردم به امام‌خميني‌(ره) جايز نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن