تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798404565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل کمپین کارت قرمز به روحانی/ روایت ترکان از گناه کبیره وزیران/ علت مخالفت یک امام جمعه با برگزاری کنسرت/ بعضی مسئولان چشم دیدن ولایت فقیه را ندارند/ ظریف در آن دنیا چه کسی را نخواهد بخشید؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تشکیل کمپین کارت قرمز به روحانی/ روایت ترکان از گناه کبیره وزیران/ علت مخالفت یک امام جمعه با برگزاری کنسرت/ بعضی مسئولان چشم دیدن ولایت فقیه را ندارند/ ظریف در آن دنیا چه کسی را نخواهد بخشید؟
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «انتقاد اینستاگرامی ابطحی از دولت»،«اظهارات عجیب سخنگو درباره تغییرات در دولت»،«احمدی نژاد مي خواهد الهام بخش باشد»،«لات بازی در بیاورید، ۱۰ تای شما را حریف هستم» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۰۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ - 19 May 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد اینستاگرامی ابطحی از دولت محمدعلی ابطحی از فعالان اصلاح‌طلب با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: باربری انسانی، بازار تهران. همان مستضعفانی که قرار بود ولی نعمت ما باشند. شنیدن رقم اختلاس‌ها برای این آدم‌های تلاشگر، چه می‌کند با روح و روانشان؛ دولت تدبیر و امید الهی که توجه بیشتری به این ولی نعمت‌ها.
بسته

ورود رسمی کارگزان به انتخابات حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران در گفت‌و‌گو با فارس، درباره آخرین دستورکار تشکل متبوعش از در دستور کار قرار گرفتن انتخابات مجلس در شورای مرکزی حزب کارگزاران خبر داد.مرعشی درباره آغاز شناسایی مصادیق برای انتخابات گفت: هنوز این شناسایی شروع نشده است و همانطور که در جبهه اصلاحات توافق شده، این مساله به عهده نیروهای اصلاح‌طلب هر شهرستان گذاشته شده است.این عضو ارشد حزب کارگزاران بر همین اساس خاطرنشان کرد: ما به واحدهای استانی خود دستور العمل داده‌ایم که در حوزه‌های انتخابیه کاندیدای حزب را معرفی و حمایت کنند.وی همچنین تاکید کرد: حزب کارگزاران در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای مشورتی آقای خاتمی حضور دارد.مرعشی درباره دیدار شورای مرکزی حزب کارگزاران با شخصیت‌های سیاسی از جمله هاشمی‌رفسنجانی گفت: به طور خاص خیر، دیداری نداریم اما به صورت منظم این دیدارها انجام می‌شود.
بعضی ها که مسئولیت‌ دارند، چشم دیدن ولایت فقیه را ندارند آیت‌الله جنتی در دیدار اعضای "مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی" گفت: راهکارهای فقهی باید به طور کاربردی و ملموس در زندگی مردم دیده شود و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان باشد. دبیر شورای نگهبان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال گفت: باید با حساسیت از مسائل مربوط به انتخابات و کیفیت فعالیت افراد در آن مطلع باشید. الآن افرادی در این انتخابات فعال شده اند که مسئولیت‌های بالایی هم دارند، اما اساساً چشم دیدن ولایت فقیه را ندارند و همه هَمِّشان افزایش قدرت خودشان و کاهش اقتدار ولایت است. البته تا الآن خدا لطف کرده و مانع تحقق اهداف آنان شده است.
اظهارات عجیب سخنگو درباره تغییرات در دولت در حالی در چند روز اخیر زمزمه های تغییر در دولت یازدهم شنیده می شود . امروز آقای نوبخت در یک اظهار نظر عجیب اعلام می کند که دولت اکنون هيچ برنامه اي براي تغيير وزيران و استانداران ندارد، گفت: ممکن است در آينده تغييري متناسب با شرايط انجام شود.نوبخت در پاسخ به سئوالي درباره تغييرات دولت در کابينه افزود: اينکه فرمانداري تغيير کند و يا استانداري تشخيص بدهد فرمانداري را تغيير دهد و يا ممکن است بنده معاون خود را به علتي تغيير دهم و فرد جديدي را منصوب کنم اين‌ها را نبايد به اين مسئله ارتباط داد چرا که اين‌ها در برنامه دولت قرار ندارد و نبايد اين‌گونه تصور شود که دولت گفته بود من قصد تغيير ندارم اما تغييرات انجام دادند.
احمدی نژاد مي خواهد الهام بخش باشد امير محبيان در گفت و گو با روزنامه آرمان پیرامون بازگشت احمدی نژاد به سیاست گفت؛ احمدي‌نژاد طبعا خود را فراتر از آن مي‌داند که به عنوان سرليست يا مسئول مستقيم يک ليست معرفي کند. احمدي‌نژاد خود را در جايگاه ليدري يک خط و انديشه مي‌داند و به گمانم فعلا بيشتر تلاش دارد در نقش يک الهام‌بخش براي يک جريان سياسي عمل کند تا يک نيروي عملياتي!
واکنش یک اصلاح طلب به اظهارات دبیرکل اعتماد ملی مسعود پزشکيان،وزير دولت اصلاحات در گفتگو باخبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا در واکنش به اظهارات منتجب نيا،قائم مقام دبير کل حزب اعتماد ملي درباره ضرورت منحل شدن شوراي مشورتي اصلاحات براي ايجاد وحدت ،گفت:من نمي دانم اين چه منطقي است که اگر يک شورا منحل شود اتحاد ايجاد مي شود.وي افزود:مگر مي شود گروهي تشکيل شود سپس بعضي از آقايان بگويند اين گروه را به هم بزنيد تا وحدت کنيم.
لات بازی در بیاورید، ۱۰ تای شما را حریف هستم جلسه امورز شورای شهر تهران متشنج بود. به نحوی که در میانه جلسه اسماعیل دوستی عضو شورای شهر در تذکری بیان کرد: نمی‌دانم که چرا دوستان در شهرداری و شورای شهر عصبانی هستند، مگر چه اتفاقی افتاده آقای سروری به ما می گویند، توهم زده‌اید، اما ما توهم نزدیم، دلواپس هم نیستیم و به دولت و حکومت امیدواریم آینده نظام مانند خورشید روشن است.وی خاطرنشان کرد: بحث هیات امنای شورایاری‌ها از نظر روانی و اجتماعی خطرناک است.در این میان تقی پور دیگر عضو شورای شهر خطاب به دوستی گفت: مسائل را با هم قاطی نکنید، بحث هیات امنا و شورایاری‌ها جداست.دوستی خطاب به چمران گفت: بازهم دوستان عصبانی شده‌اند.تقی پور خطاب به دوستی عنوان کرد: وقتی چرت و پرت می گویید، باید عصبانی شوند، مباحث از یکدیگر جداست. اگر لات بازی در بیاورید، ۱۰ تای شما را حریف هستم.

ظریف در آن دنیا چه کسی را نخواهد بخشید؟

وزیر امور خارجه، محتشمی پور را کسی می داند که آمریکایی بودن را به وی نسبت داده و می گوید از او هیچ وقت نخواهد گذشت.ظریف در بخشی از کتاب خاطراتش می گوید: بعدها که آقای محلاتی را به کشور بازگرداندند، آقای ولایتی تصمیم گرفت بنده را به عنوان سرپرست نمایندگی به سازمان ملل در نیویورک بفرستد. اما آقای محتشمی پور که در آن زمان وزیر کشور بود؛ با رفتن من مخالفت کردند. ایشان در هیئت دولت گفته بود که این فرد آمریکایی است و نمی تواند برود. من به آقای محتشمی پور پیغام دادم که در این دنیا نمی توانم کاری انجام دهم، اما در آن دنیا از شما نخواهم گذشت."


علت مخالفت یک امام جمعه با برگزاری کنسرت

کنسرت‌ها در ماهشهر دیروز و امروز لغو شدند.سایت پارسینه با انتشار تصاویری، نوشت: معترضان از اجرای مختلط کنسرت‌ها در ماهشهر مانع از برگزاری کنسرت مهدی احمدوند شدند.معترضان بعد از لغو این کنسرت‌ها در مقابل سالن برنامه تجمع کردند.حجت‌الاسلام غبیشاوی امام جمعه بندر ماهشهر، در این تجمع گفت: این کنسرت‌ها در برخی شهرهای بزرگ که اجرا می‌شود و حد ندارد. بعد از مدتی هم شاهد این خواهیم بود که به همین قانع نمی‌شوند و می‌گویند زنان باید برای ما خوانندگی کنند.

بسته



حضور کارمندان رسمی در مراسم استقبال حسن روحانی الزامی شد!

به گزارش دولت بهار و به نقل از کلیبر خبر، دولت دست به دامن شهرستان ها شده است تا بی رغبتی مردم تبریز در استقبال از رئیس جمهور را به نوعی پوشش دهد. چادرهایی برای ثبت نام از مردم در شهرستان ها برپا شده و قرار است کاروان هایی از شهرستان ها به کاروان تدبیر و امید در تبریز بپیوندند. حضور کارمندان رسمی دولت نیز در مراسم استقبال الزامی شده است. حتی برخی از فرمانداران به دنبال راه اندازی کاروان یک و نیم کیلومتری هستند.


لغو سخنرانی علی مطهری در شهرکرد

علی مطهری قرار بود دوم خرداد با سفر به استان چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد سخنرانی کند؛ ولی این مراسم لغو شد.حسین فرهادی بابادی، دبیر حزب آزادی استان چهارمحال و بختیاری در بیانیه‌ای با اعلام این خبر، ضمن تشریح دلایل لغو سخنرانی علی مطهری در شهرکرد، آن را ناشی از برخی تحرکات و فشارها و همچنین فرایند طولانی صدور مجوز از سوی فرماندار خواند.


عارف چاره ای جز انصراف نداشت

محد عطریانفر در گفتگویی به روزنامه آرمان می گوید: آقای عارف اگر بخواهد توفیق داشته باشد نباید فراموش کند که باید ذیل جبهه اصلاحات فعالیت کند تا از او حمایت شود. اگر کسی بگوید من کاری با شورای راهبردی ندارم، قطعا رقیب تلقی خواهد شد. بنابراین آقای عارف هم برای ادامه فعالیتشان باید خودشان را با شورای راهبردی هم افق کنند. درباره انصراف آقای عارف از کاندیداتوری ریاست‌جمهوری در سال 92 هم باید گفت کار او از خودگذشتگی نبود، بلکه یک تصمیم عاقلانه بود چرا که او جز این مسیر، مسیر دیگری نداشت. آقای عارف بر سر یک سه راهی خوب، بد و راه وسط نبود. او بر سر دوراهی خوب یعنی خروج و بد به معنای ماندن و تقبل شکست بود. بنابراین اینگونه نبود که اگر او در صحنه می‌ماند نفرین اصلاح‌طلبان نصیب فرد دیگری به جز او می‌شد. از این جهت ما آقای عارف را ستایش می‌کنیم که به فهم درست دست پیدا کرد و از صحنه خارج شد. اگر آقای عارف انصراف نمی‌داد چه می‌شد؟ قطعا برای آینده سیاسی ایشان هم بد بود و سخت‌تر از همان بلایی که سال 84 بر سر آقای هاشمی آوردند او را مورد نقد قرار می‌دادند. از این حیث تنها راه منطقی ایشان همین بود.


روایت ترکان از گناه کبیره وزیران

مشاور رئیس‌جمهور با بیان اینکه دوران استیضاح در مجلس نهم به سر رسیده٬ گفت: تن دادن به مطالبات شخصی نمایندگان مجلس گناه کبیره است و وزرا نگران استیضاح نیستند.اکبر ترکان با بیان اینکه از تغییرات احتمالی کابینه دولت یازدهم بی‌اطلاعم٬ اظهار کرد: از این پس توجه و تمرکز نمایندگان به سمت انتخابات دوره دهم مجلس است و تب و تاب و دوران استیضاح وزرا تمام شده است.وی با اشاره به طرح سوال از ربیعی وزیر کار و استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: اولین تعهد وزرای دولت یازدهم به انقلاب اسلامی٬ در پیشگاه الهی است٬ و بعد از آن نسبت به حق و حقوق مردم متعهد هستند.مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: اگر نمایندگان مجلس انتظاراتی دارند که در راستای حفظ حق و حقوق مردم است٬ حتما وزرا نسبت به آن پاسخگو هستند. اگر مطالباتی در همین راستا دارند٬ این مطالبات هم محترم است؛ اما تن دادن به مطالبات شخصی نمایندگان مجلس گناه کبیره است؛ ولو بلغ ما بلغ (سکوت یا تقیه حدی دارد.)ترکان تاکید کرد: آبروی آقای فرجی‌دانا امروز در جامعه بیشتر از زمان قبل از استیضاح است و قطعا اعتبار اجتماعی فرجی دانا پس از استیضاح کم نشد که هیچ٬ قطعا زیاد هم شد.مشاور رئیس جمهور اظهار کرد: وزرای ما و دولت نگران استیضاح نیستند و همواره به دنبال این بوده‌اند که خداوند از آنها راضی باشد؛ اگر هم استیضاح شوند٬ مهم نیست.


ساخت مستندهای «خودم راضی، خودم قاضی» برای مذاکرات

یک کار‌شناس رسانه مستندهای هسته‌ای صدا و سیما را مصداق «خودم راضی و خودم قاضی» دانست و گفت: برنامه‌های تلویزیونی در ارتباط با موضوع هسته‌ای که این روز‌ها از رسانه ملی پخش می‌شود کاملاغیر حرفه‌ای، جانبدارانه و دارای قضاوت‌های سیاسی و جناحی است که یاس، ناامیدی و شکست در مذاکرات را به بیینده القا می‌کند.حسن بهشتی‌پور، تحلیلگر مسائل هسته ای و مدیر سابق شبکه العالم، در گفت‌و‌گو با فرارو، درباره پخش مستندهای هسته‌ای در رسانه ملی گفت: برنامه‌های تلویزیونی در ارتباط با موضوع هسته‌ای که این روز‌ها از رسانه ملی پخش می‌شود کاملاغیر حرفه‌ای، جانبدارانه و دارای قضاوت‌های سیاسی و جناحی است که یاس، ناامیدی و شکست در مذاکرات را به بیینده القا می‌کند. وی با تاکید بر اینکه مستند نباید دارای قضاوت باشد و تنها باید روایت یک موضوع باشد تا بیننده خود به قضاوت بنشیند، گفت: مستندهایی که تاکنون در رسانه ملی پخش شده است با پیش داوری غلط تلاش داشتند معجونی را تهیه کنند تا مخاطب را دچار استیصال کند و امکان قضاوت صحیح و دقیق را آن بگیرد.


تشکیل کمپین کارت قرمز به روحانی!

در هفته پایانی لیگ چهاردهم و در دیدار تراکتورسازی برابر نفت تهران اتفاقات بدی رخ داد و اطلاع رسانی اشتباه به مردم و بازیکنان باعث شد لیگ چهاردهم پایانی عجیب و تلخ داشته باشد. این اتفاقات باعث جریحه دار شدن احساسات مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی شده و مسئولان نیز به دنبال حقیقت یابی در خصوص دلایل رخ دادن این اتفاق هستند. در این شرایط برخی گروه های معاند با سواستفاده از احساسات مردم به دنبال اهداف سیاسی خود بوده و همزمان با سفر رئیس جمهور به تبریز قصد فعالیت های مخرب دارند. یکی از طرح های مطرح شده در این خصوص دعوت مردم به کمپین موسوم به نشان دادن کارت قرمز به حسن روحانی به نشانه اعتراض به وقایع رخ داده در ورزشگاه یادگار امام است.

پیشنهاد زیباکلام برای تفحص مخفی از وزرا زیباکلام پیرامون موضوع تغییرات در دولت می گوید؛ یکی از انتقادهایی که در سفرهای استانی دیدم و عمومیت داشت؛ شکایت زیاد از انتصابات وزارت کشور در مورد استانداران و فرمانداران از سوی طرفداران روحانی بود. بخش دیگر هم تغییراتی بود که باید صورت می‌گرفت و صورت نگرفته است. بسیاری از انتصابات جدید به توصیه نمایندگان مجلس نهم بوده؛ افرادی که از سوی نمایندگان مجلس منصوب شده‌اند٬ در انتخابات مداخله خواهند کرد و سعی می‌کنند از نفوذ خود استفاده کنند. طبیعی است در این وضعیت از افراد با استعداد مدیر و اصلاح‌طلب به ندرت استفاده شده است.وی در گفت و گو با ایلنا بیان داشت؛ گلایه دوم این بود که خیلی از افرد منصوب شده در دولت احمدی‌نژاد همچنان سر کار هستند. با توجه به اینکه گام‌های مهمی در جهت برون‌رفت از مسئله هسته‌ای برداشته شده٬ وقت آن رسیده که روحانی وقت بیشتری را صرف مسائل داخلی و هیاتی نزدیک به خود را منصوب کند٬ تا به وزاتخانه‌ها و استان‌های مختلف بروند و بی‌سر و صدا بررسی اجمالی کنند و ببینند در وزارتخانه‌ها و استان‌ها چه می‌گذرد.
میزان واردات از دولت هاشمی تا روحانی ابراهیم رزاقی در گفت‌وگو با راه دانا در خصوص آمارهای ارائه شده از واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری، اظهار داشت: دولت های ما از دوران هاشمی رفسنجانی تا همین دولت یازدهم، بر اساس این طرح حرکت کردند. در طول این سال ها نیز ما 1300 میلیارد دلار واردات کالا داشته ایم که با این رقم، 130 میلیون شغل ایجاد می شد. این در حالی است که در طول دوران 26 سال گذشته تنها 13 میلیون شغل ایجاد شده که 5 میلیون از آن نیز دلالی است و جزو مشاغل به حساب نمی آید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن