تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانك ملي: انصراف بدهيد پولتان را پس مي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بانك ملي: انصراف بدهيد پولتان را پس مي‌دهيم
بانك ملي در يك عقب‌نشيني محرز و احتمالاً به دليل ترس از كوچ سرمايه‌ها به بانك‌هاي ديگر اعلام كرد هر كس از دريافت خدمات ساپتا انصراف دهد، ‌پولي كه بدون اجازه و در روز تعطيل از حسابش كسر شده است، ‌برگردانده خواهد شد.


بانك ملي در يك عقب‌نشيني محرز و احتمالاً به دليل ترس از كوچ سرمايه‌ها به بانك‌هاي ديگر اعلام كرد هر كس از دريافت خدمات ساپتا انصراف دهد، ‌پولي كه بدون اجازه و در روز تعطيل از حسابش كسر شده است، ‌برگردانده خواهد شد.
 به گزارش «جوان»، روابط عمومي بانك ملي طي خبري كه روي خروجي سايت خود گذاشته، آورده است: بانك ملي ايران در سال 1393 مبلغ 24ميليارد تومان هزينه ارسال پيامك به اپراتورها پرداخت نموده و اين مبلغ براي سال 1394 حدود 50 ميليارد تومان برآورد گرديده است كه به‌دليل هزينه بالاي اين خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداري مشتريان بانك از اين سرويس، تصميم گرفته شد مشابه تعدادي از بانك‌ها، اين سرويس در دو سطح عمومي و ويژه دسته‌بندي و سرويس عمومي به‌صورت رايگان به مشتريان ارائه شود و براي سرويس ويژه كه شامل ارسال پيامك براي تمامي عمليات بانكي مشتريان است، آبونمان سالانه به مبلغ 100 هزار ريال در دو نوبت ( هر نوبت 50هزار ريال) اخذ شود.
 در بخش ديگر توضيح روابط عمومي آمده است: ‌بر همين اساس از ابتداي سال جاري الزام پرداخت آبونمان سالانه براي دريافت خدمت ويژه ساپتا، طي چندين نوبت اطلاع‌رساني شده و بازه زماني مشخصي جهت اعلام انصراف از دريافت خدمت و عدم كسر آبونمان سالانه براي مشتريان در نظر گرفته شد كه در دوره ياده شده 49 هزار و 600 نفر از مشتريان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند. شايان ذكر است با توجه به امكان عدم اطلاع برخي از مشتريان از تغيير نحوه ارائه اين خدمت، مشترياني كه تا پايان خرداد ماه سال جاري فقط از طريق ارسال عدد 1 به شماره 100064140 اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمايند، مبلغ آبونمان كسر شده (50 هزار ريال ) به حساب آنان برگشت داده خواهد شد.
مديركل فناوري اطلاعات بانك مركزي درباره اعتراضاتي كه براي كسر هزينه بابت ارسال پيامك يكي از بانك‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: بانك‌ها مي‌توانند به‌ازاي خدمتي كه به مردم ارائه مي‌دهند پول بگيرند. وي ارسال پيامك را جزو خدمات اضافي بانك‌ها دانست و گفت: از آنجا كه ارسال پيامك جزو خدمات بانكي نيست و خدمت اضافه محسوب مي‌شود، بانك‌ها مختار هستند بابت آن هزينه دريافت كنند. حكيمي تأكيد كرد: بايد توجه داشته باشيد بانك‌ها اين هزينه را به‌صورت اجباري از مردم دريافت نمي‌كنند و اين موضوع را به اختيار مشتري گذاشته‌اند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن