تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام عمليات بانکي با استفاده از کدهاي دستوري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۱۹ب.ظ)
انجام عمليات بانکي با استفاده از کدهاي دستوري موج - در عصري که تلفن همراه و بانکداري الکترونيک يکي از ارکان ضروري زندگي محسوب مي شود، استفاده از کدهاي دستوري (USSD) بر روي تلفن همراه فاصله ما را تا يک بانک مدرن به اندازه شماره گيري چند عدد، کوتاه کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، اين مهم نه تنها موجب صرفه جويي در وقت شده بلکه به افراد اين امکان را مي دهد که در هر مکان و زماني مبادرت به انجام عمليات بانکي از جمله گرفتن موجودي کارت بانکي، پرداخت قبوض، خريد شارژ و ساير خدمات کنند.
يکي از اين کدها سامانه هف هشتاد (#780*) است که تحت پوشش هلدينگ تهران اينترنت و با همکاري شرکت پرداخت نوين آرين (وابسته به بانک اقتصاد نوين) راه خود را در بازار پرداخت الکترونيک کشور باز کرده و در حال گسترش روز افزون و تثبيت موقعيت خود از طريق ارايه سرويس هاي جديد و جذاب است.
شماره #780* براي تمام مشترکين هر سه اپراتور تلفن همراه (همراه اول، ايرانسل و رايتل) بدون پرداخت هيچگونه هزينه اي و به صورت رايگان فعال است و افراد مي توانند با شماره گيري اين کد سريعتر از هميشه تلفن همراه خود يا ديگران را شارژ کند.
به گفته سيد حميدرضا قاسمي مديرعامل سامانه هف هشتاد، خط مشي اين سامانه مشتري محوري، توجه به خشنودي و ايجاد هيجان در آنها با ارائه سرويس هاي متنوع، به روز و جذاب است. سامانه #780* با شعار "بزن شارژشي" فعاليت خود را از خرداد سال 93 آغاز کرده و تاکنون شاهد دستاوردهاي بسياري بوده است.
به عنوان نمونه در نمايشگاه کتاب امسال فعاليت‌هاي غرفه #780* با استقبال فراواني از سوي بازديدکنندگان مواجه شد. همچنين اين سامانه سال گذشته در نمايشگاه الکامپ حضوري موفق داشته و به انتخاب مردم و کارشناسان به عنوان بهترين غرفه نمايشگاه برگزيده شد.
کليه کاربران #780* مي توانند با شرکت در مسابقه‌ها و قرعه‌کشي‌هاي مختلف اين سامانه، محيط شاد و پرهيجاني را تجربه کرده و از جوايز متنوع بهره مند گردند. جوايز هفتگي #780* شامل انواع موبايل، تبلت و لپ تاپ، شارژ رايگان، و... بوده که به افراد برنده اهدا مي شود.
همچنين جايزه ويژه #780* يک دستگاه خودرو سانتافه 2015 است که به زودي بين کاربران اين سامانه قرعه کشي شده و به برنده خوش شانس تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است تاکنون قرعه کشي يک خودروي پژو206 و يک خودروي اسپورتيج انجام شده و جوايز به نفرات برنده اهدا گرديده است.
درحال حاضر کليه مشترکين سيم کارتهاي دايمي و اعتباري مي توانند با شماره گيري#27*780* از طريق تلفن همراه خود و شرکت در مسابقه، در قرعه کشي يک گوشي سامسونگ گلکسيS6 شرکت کرده و يا با مراجعه به سايت www.780.ir در قسمت شارژ رايگان، شانس خود را براي دريافت شارژ رايگان (تا مبلغ 20000 تومان) امتحان کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن