تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798560031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوء استفاده از اعتماد دوستانه موجب برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سوء استفاده از اعتماد دوستانه موجب برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی شد قزوین-ایرنا- رییس پلیس فتا استان قزوین از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان قزوینی کرده بود خبر داد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شد، سرهنگ مهدی مختاری نسب افزود: کارشناسان پلیس فتا استان در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خود بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.
وی اضافه کرد: کارشناسان با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی خود موقعیت و مشخصات متهم 25 ساله را شناسایی و با دستور قضایی وی را احضار و مورد بازجویی قرار دادند.
سرهنگ مختاری نسب ادامه داد: متهم که دوست دانشگاهی شاکی می باشد در وهله اول منکر هرگونه جرمی شد اما با توجه به شواهد و قرائن موجود، به جرم خود اعتراف و عنوان داشت زمانی که شاکی، کارت عابر بانک خود را سال گذشته جهت واریز شهریه به من تحویل داد در فرصت مناسب رمز دوم عابر بانک وی را فعال و بصورت تدریجی اقدام به برداشت اینترنتی از حساب شاکی می کردم.
رییس پلیس فتا استان قزوین با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم از شهروندان خواست کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار کسی قرار ندهند و به صورت دوره ای نیز نسبت به تغییر رمز اول و دوم کارت خود اقدام کنند.
** رییس پلیس راهور استان قزوین نیز از مرگ عابر پیاده در اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده در قزوین، عوامل گشت پلیس راهور به همراه گروههای امدادی به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه متوجه شدند در حادثه ای دلخراش مرد 68 ساله در اثر برخورد با یک دستگاه خودرو به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.
سرهنگ محمدی افزود: کارشناس تصادفت علت وقوع حادثه را بی احتیاطی راننده خودرو و بی توجهی وی به جلو گزارش کرده است.

** جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین نیز از کشف 13 فقره انواع سرقت با دستگیری سه سارق در استان خبر داد.
سرهنگ سلمان امیری افزود: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت قطعات خودرو در شهرستان قزوین موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی کلانتری 12 بازار قزوین با شناسایی یک سارق سابقه دار، متهم را دستگیر و موفق به کشف هشت فقره سرقت قطعات خودرو در بازجویی از این متهم شدند.
سرهنگ امیری ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان قزوین در اقدامی دیگر دو سارق را دستگیر کردند که سارقان در بازجویی تخصصی به پنج فقره سرقت قطعات خودرو و دوچرخه اعتراف و روانه زندان شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

** فرمانده انتظامی شهرستان البرز نیز از شناسایی و دستگیری مامور قلابی در شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که شخصی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس، با لباس نظامی و نصب درجه ستوان دومی از مردم اخاذی می کند موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ رسولی راد افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی ضمن شناسایی متهم در سطح شهر الوند، با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در فلکه بسیج در حالی که با مشاهده واحد گشتی قصد متواری شدن را داشت، دستگیر کردند.
وی گفت: در بازرسی از متهم یک جفت درجه ستوان دومی کشف و متهم در تحقیقات پلیسی به پنج مورد اخاذی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز در ادامه با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: شهروندان از پرداخت هرگونه وجهی به مراجعه کنندگان ناشناس تحت عنوان ماموران دولتی خودداری کرده و اینگونه موارد را هرچه سریع تر به پلیس110 اطلاع دهند.
7388/ 6128



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن