تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819948582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ بهره وری نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با حضور رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و معاون وزیر آموزش و پرورش؛ زنگ بهره وری نواخته شد تهران - ایرنا - زنگ بهره وری روز سه شنبه با حضور رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و رئیس کمیته بهره وری وزارت آموزش و پرورش در آستانه یکم خردادماه روز بهره وری نواخته شد.


به گزارش ایرنا، رویا طباطبایی یزدی در این مراسم که در دبیرستان دخترانه روشنگر ـ شاهد در منطقه 12 شهر تهران برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان این مدرسه، گفت: بهره وری در تعریف ساده به این معناست که کار درست را درست انجام دهیم.
وی با اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت آموزش در مدارس، افزود: رشد و توسعه کشورها برای نسل های فعلی و آینده در گروی بهره وری است. یکی از مهم ترین عوامل افزایش بهره وری، نیروی انسانی توانا و آموزش دیده است و شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور، نقش مهمی در بهره وری کشور دارید.
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران با اشاره به شعار این سازمان مبنی بر اینکه «همیشه راه بهتری وجود دارد، بهره وری همان راه بهتر است» اظهار امیدواری کرد که نواخته شدن زنگ بهره وری به صورت نمادین، فرصتی برای ارتقای همکاری ها با وزارت آموزش و پرورش به منظور فرهنگسازی در زمینه بهره وری در همه مدارس کشور باشد.
سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و رئیس کمیته بهره وری وزارت آموزش و پرورش نیز با قدردانی از ابتکار سازمان ملی بهره وری ایران برای «نواختن زنگ بهره وری» گفت: بهره وری به این معناست که از منابع موجود بهترین استفاده را ببریم، وزارت آموزش و پرورش نیز با جدیت به دنبال ارتقای بهره وری در این وزارتخانه است و در این راستا تلاش داریم بهره وری از فضاها و تجهیزات آموزشی را بالا ببریم و به دنبال کیفیت آموزش در مدارس باشیم.
یکم خردادماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز بهره وری» نامگذاری شده است.
اقتصام(3)9123**1558



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن