تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804537090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار در یک نگاه- سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابتکار در یک نگاه- سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت تهران- ایرنا- روزنامه ابتکار موضوع های « بودن یا نبودن مدیران ناهمخوان؛ مساله این است»، «روز سین جیم وزیر» و «اجازه دخالت در کشورمان را نخواهیم داد» را در صفحه نخست شماره روز سه شنبه مورد بررسی قرار داد.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان بودن یا نبودن مدیران نا همخوان؛ مساله این است، اختصاص داد و نوشت: دولت در معرض تغییرات هست یا نیست؟ این سوالی است که هر چند از اواخر سال اول دولت یازدهم همواره گمانه زنی هایی درباره آن مطرح شده، اما تاکنون هیچ گاه اتفاق خاصی در این زمینه بروز نکرده است. گاه حرف از نارضایتی رئیس جمهوری از عملکرد برخی وزرا و استانداران و فرمانداران می شود و گاه فشارهای گروه های مختلف علیه یک چهره خاص گمانه زنی ها را افزایش می دهد. در این میان برخی حامیان دولت نیز معتقدند تعدادی از مدیران دولت همسو با نگاه و برنامه های اعتدالی ها نیستند و باید از قطار تدبیر و امید پیاده شوند. در شرایطی که محمود احمدی نژاد در مجموع دو دولت خود رکورد جالب توجهی در عزل و تغییر وزرا و مدیران خود بر جای گذاشت، به نظر می رسد سیاست حسن روحانی در دولت یازدهم در برابر مدیرانش تا بدین جای کار همراه با صبر و تحمل و سعه صدر بوده است.عزل و تغییر وزرا در دولت های محمود احمدی نژاد از همان سال اول دولت نهم شروع شد. پرویز کاظمی وزیر وقت رفاه اولین وزیر برکنار شده دولت اول احمدی نژاد بود که در سال 1385 از دولت کنار رفت. در آن زمان اعلام شد که کاظمی به عهدنامه ای که احمدی نژاد در بدو تشکیل دولت از وزرا گرفته بود، عمل نکرده و لذا کنار گذاشته می شود؛ هرچند احمدی نژاد هنگام رای اعتماد به پرویز کاظمی، وزیر رفاه دولت نهم گفته بود کاظمی را خدا به او معرفی کرده است.
روزنامه ابتکار با بازتاب موضوع روز سین جیم وزیر، نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز روز نسبتاً شلوغی در پیش دارد. صبح امروز علی ربیعی نخست باید در دادگاه حاضر شود و در مقابل شکایت سعید مرتضوی، مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی به دفاع از خود بپردازد و در ادامه به صحن علنی مجلس شورای اسلامی رفته و در مقابل نمایندگان مجلس به دفاع از عملکرد وزارتخانه متبوع خود و پاسخگویی به سوالات برخی از نمایندگان مجلس بپردازد.
نمایندگان طراح سوال نوک پیکان حملات خود را بر دو موضوع استوار کرده اند؛ نخست مشکلات موجود در صندوق های بازنشستگی و دوم تعداد نسبتاً چشمگیر حوادث شغلی در کشور. محوریت نمایندگان طراح سوال نیز بر عهده طیفی از نمایندگان مجلس است که شاید بتوان آنها را «حلقه کرمان» مجلس خواند.
این روزنامه با انعکاس موضوع اجازه دخالت در کشورمان را نخواهیم داد، نوشت: وزیر امور خارجه مجارستان بعد از قریب به چهارده سال در راس یک هیئت عالی رتبه سیاسی به تهران سفر کرده است. وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار روزگذشته با همتای مجارستانی خود تاکید کرد که امکان گسترش روابط دو جانبه بین ایران و مجارستان مهیا است. دو طرف در این دیدار راه های تقویت همکاری های دو کشور در حوزه های فنی، زیر ساخت ها، تبادل خدمات فنی و مهندسی و همکاری ها در حوزه فن آوری هسته ای را مورد بررسی قرار دادند.ظریف در کنفرانس خبری مشترک با همتای مجارستانی با دیگر از پروتکل الحاقی سخن گفت و تاکید کرد که اجازه بازرسی بی رویه از مراکز هسته ای کشورمان را نمی دهد.همچنین روزگذشته وزیر خارجه مجارستان در تهران تاکید کرد که اگر مذاکرات ایران و 1+5 تا قبل از 30 ژوئن به نتیجه مثبت برسد شاهد تحولاتی در منطقه و کل جهان خواهیم بود در غیر این صورت بدون همکاری های عملگرایانه با ایران موضوع پیچیده خواهد شد.
روزنامه ابتکار با درج عنوان یک ساله به شرایط پیش از تحریم برمی گردیم، نوشت: مسعود نیلی مشاور اقتصادی رئیس جمهور، در جمع دانشجویان صنعتی شریف به موضوع «رفع تحریم ها و چشم انداز اقتصاد ایران» پرداخت و در ادامه به واقعیت های اقتصاد ایران و تاثیرات تحریم ازجمله ١5 برابرشدن هزینه بنگاه ها در سال ٩١ و اضافه شدن هفت میلیون بیکار به بازار در ١٠ سال اشاره کرد.به اعتقاد وی، رسیدن به درک مشترک در مسائل داخلی مهم تر از برداشته شدن تحریم هاست که در ادامه سخنان این استاد دانشگاه را می خوانید:یکی از مهم ترین محورهای مذاکرات هسته ای نحوه برداشته شدن تحریم هاست، آن چیزی که از سوی ایران دنبال و پیگیری می شود، این است که حق مردم، بنگاه های اقتصادی و دسترسی به بازار جهانی و برخورداری از امکانات بین المللی که ظالمانه از ایران گرفته شده، دوباره بازگردانده شود.
گروه اطلاع رسانی**9160**9131



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن