تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804550788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان در یک نگاه- سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جوان در یک نگاه- سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت تهران- ایرنا- روزنامه جوان با عناوین «آمریکا در دشمنی بااسلام شیعه و سنی نمی شناسد» و «صبحانه های کاری با نان بیکاری» در شماره روز سه شنبه بر روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفت.


این روزنامه با اختصاص تیتر یک به موضوع آمریکا در دشمنی بااسلام شیعه و سنی نمی شناسد، نوشت: کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد روز گذشته در سنندج آغاز به کار کرد. در این کنگره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد که در تاریخ چهاردهم اردیبهشت 1394 برگزار شده بود، منتشر شد. حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار تاکید کردند: بنده از همان مدت ها پیش این را می گفتم که انگلیس ها در این مسئله خیلی تجربه دارند، آنها از امریکایی ها تجربه شان بیشتر است، تجربه اختلاف افکنی بین تشیع و تسنن در آنها خیلی بیشتر است؛ خوب بلدند چه کار بکنند که دو طرف را به جان هم بیندازند. یک وقت به نحوی حرف می زنند که گویی طرفدار اهل سنتند. حالا دیدید در مجلس کنگره امریکا به عنوان حمایت از اهل سنت عربِ عراق، طرح تصویب می کنند! حالا آنها آیا واقعاً به اهل سنت علاقه دارند؟ آنها ضد هر چیزی هستند که نشانی از اسلام دارد؛ برایشان شیعه و سنی هم فرقی ندارد؛ به این نکته بایستی توجه کرد. بنابراین مسئله مذهب یک مسئله است، حالا خوشبخانه مسئله قومیت در مورد کردها [نیست]، «...» [دشمنان] نمی توانند از عامل کردی استفاده کنند؛ با اینکه در بعضی از کشورهای دیگر از عامل کردی خوب می توانند استفاده کنند، در ایران از این عامل نمی توانند استفاده بکنند ولیکن خب تبلیغات را می کنند، از عامل اخلاف مذهبی استفاده می کنند؛ مسئله قومیت یک مسئله است. بهانه ها را باید از دست اینها گرفت.
روزنامه جوان با انتخاب عنوان صبحانه های کاری با نان بیکاری، نوشت: نگاهی به آمارهای تجارت خارجی دولت نشان می دهد سال گذشته میزان واردات به کشور بیش از 50 میلیارد دلار بوده است که با توجه به کاهش درآمدهای نفتی و ارزی، تفاوتی با دولت دهم ندارد؛ دولتی که روزگاری در تیررس انتقادها قرار می گرفت و افراد نزدیک به دولت یازدهم با آنچنان «تابی» از وضعیت گذشته می گفتند که گویی قرار بود با روی کار آمدن دولت جدید روند گذشته به کلی قطع شده و رونق کسب و کار و اشتغال جایگزین همه اشتباهات گذشته شود. با روی کارآمدن دولت یازدهم اما قصه وارداتی تغییری نکرد که هیچ، «اسفناک تر» هم شد، به طوری که ورود کالاهای خارجی از سطح صنعتی تا سطح مصرفی تشدید شد و دلال ها همچنان در بهشت همیشگی خود باقی ماندند. این روند به طوری تشدید شده است که شرکت های ایرانی در حال ورشکستگی هستند و همه امیدها بایگانی شد. دولت همواره از عزم خود برای کاهش واردات به منظور کاهش نرخ اشتغال و رونق دادن به کسب و کار سخن گفت اما اتفاق خاصی رخ نداد به گونه ای که حتی در صنعت نفت، دلال ها موفق به جایگزینی شرکت های خارجی با شرکت های ایرانی شدند. هندی ها با نقش آفرینی دلال ها به میدان آمدند و موجب بیکاری ایرانی ها شدند و البته در شرف ورشکستگی قرار دارند.
الرمادی منتظر«حشد الشعبی»، تیتر دیگر این روزنامه است. پس از سقوط شهر الرمادی به دست داعش دولت عراق و مقامات محلی از نیروهای بسیج مردمی معروف به حشد الشعبی برای نجات مرکز استان الانبار درخواست کمک کرده اند، این در حالی است که پیش از این بعضی مقامات عراقی به همراه امریکایی ها با ایجاد جنجال رسانه ای علیه نیروهای مردمی که در طول یک سال گذشته نقش اصلی را در جنگ با داعش به عهده گرفته اند مانع از حضور آنان برای دفاع از شهر الرمادی شده بودند.
روزنامه جوان با انعکاس موضوع تکواندو ایران بر بام جهان ایستاد، نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی قهرمانی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی روسیه را تبریک گفتند. درپی کسب مقام قهرمانی تیم ملی تکواندو در مسابقات جام جهانی روسیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از دست اندرکاران و اعضای تیم ملی تکواندو تشکر کردند. قهرمانی تکواندو جهان به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شد. بیژن مقانلو سرمربی موفق تیم ملی تکواندوی ایران با تبریک این موفقیت، آن را به رهبر معظم انقلاب، شهدا و ملت ایران تقدیم کرد. تیم ملی تکواندو کشورمان عنوان نخست مسابقات جهانی 2015 روسیه را از آن خود کرد. پس از حذف نماینده ازبکستان و با توجه به 2 مدال فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره قهرمانی تیم ملی ایران پیش از اتمام رقابت ها مسجل شد.
این روزنامه با بررسی عنوان حمام خون در تگزاس آمریکا، نوشت: تیراندازی میان گروه های موتورسوار در شهر واکو در ایالت تگزاس 9 کشته و 18 زخمی برجای گذاشت. این حدثه ظهر روز یکشنبه در رستوران زنجیره ای توبین پیکس اتفاق افتاد که در جریان آن چند گروه موتور سوار رقیب، درباره گردهمایی در این محل فراخوان داده بودند.
گروه اطلاع رسانی**9128**9131



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن