تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803751119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات در یک نگاه- یکشنبه بیست و هفتم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اطلاعات در یک نگاه- یکشنبه بیست و هفتم اردیبهشت تهران- ایرنا- «سیاست استکبار، ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه است»،«مراسم روزکرمان و رونمایی از کتاب عطای پهلوان» و «آغاز مذاکره اروپایی ها برای سرمایه گذاری در صنعت گاز ایران» خبرهای روزنامه اطلاعات در شماره روز یکشنبه محسوب می شود.


این روزنامه تیتر یک را با عنوان سیاست استکبار، ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه است، بازتاب داد و نوشت: در خجسته سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، رهبر انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار جمعی از مسوولان و کارگزاران نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، با تاکید بر لزوم بهره گیری از درس های بعثت برای مقابله هوشیارانه با جاهلیت مدرن امروز که بسیار خطرناکتر و مجهزتر از جاهلیت قبل از اسلام است، استکبار و در راس آن امریکا را عامل اصلی شکل گیری «جاهلیت مدرن» دانستند و گفتند: تجربه 35 سال گذشته جمهوری اسلامی ایران، نشان داده است که امت بزرگ اسلامی با حفظ 2 اصل «بصیرت» و «عزم و همت» می تواند در مقابل این جاهلیت بایستد و آن را شکست دهد. رهبر انقلاب اسلامی همه کشورهای اسلامی را خطاب قرار دادند و گفتند: ملت ایران، امت بزرگ اسلامی و زمامداران کشورهای اسلامی، بدانید، ما می توانیم در مقابل این جاهلیت بایستیم. حضرت آیت الله خامنه ای، محور اصلی سیاست های خباثت آلود استکبار در منطقه را، در شرایط کنونی، ایجاد جنگ های نیابتی خواندند و تاکید کردند: آنها به دنبال منافع خود و پر کردن جیب کمپانی های اسلحه سازی هستند، بنابراین کشورهای منطقه باید هوشیارباشند تا اسیر این سیاست ها نشوند. ایشان یکی دیگر از ادعاهای دروغین امریکا را، ادعا درخصوص امنیت منطقه خلیج فارس دانستند و افزودند: امنیت خلیج فارس مربوط به کشورهای این منطقه است که دارای منافع مشترک هستند و نه امریکا، بنابراین امنیت منطقه خلیج فارس باید به وسیله کشورهای همین منطقه تامین شود.
روزنامه اطلاعات با انتخاب موضوع برگزاری مراسم «روزکرمان» و رونمایی از کتاب «عطای پهلوان»، نوشت: روز کرمان با عنوان «کرمان دل عالم »با حضور شماری از مسوولان کشوری و استانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان جمعه 25 اردیبهشت روز عجیبی در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران بود چرا که هر بازدید کننده ای از هر طرف سر می چرخاند نام و نشانی از دیار کریمان می دید. دکتر علی جنتی ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم روز کرمان در نمایشگاه کتاب تهران گفت : فقیهان، عالمان، ادیبان، هنرمندان، نویسندگان و شخصیت های علمی که امروز در استان کرمان حضور دارند، ستارگان درخشانی هستند که در آسمان فرهنگ و هنر می درخشند . وی تصریح کرد: وقتی پیشینه استان کرمان را مطالعه می کنید، با شخصیت های برجسته بسیاری که در این دیار زیسته اند، مواجه می شوید . همچنین در روز کرمان در نمایشگاه کتاب تهران از کتاب عطای پهلوان رونمایی شد. “عطای پهلوان ” با قلم محمد علی علومی نویسنده کرمان در مورد عطا احمدی، مرد مدرسه ساز کرمانی و خاطرات اوست. دعایی درباره موضوع کتاب “عطای پهلوان” گفت :یادداشت های عطا احمدی را در قالب کتاب جمع آوری کردیم، اما دیدیم حیف است این کتاب به صورت خام ارایه شود. بنابراین محمدعلی علومی که از افتخارات کرمانی ها است، در ظرف یک سال کتاب عطای قهرمان را در قالب داستان به رشته تحریر درآورد.
آغاز مذاکره اروپایی ها برای سرمایه گذاری در صنعت گاز ایران، تیتر دیگر این روزنامه است. شرکت های اروپایی برای حضور در صنعت گاز ایران با شرکت ملی گاز وارد مذاکره شدند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت در امور گاز با اعلام اینکه در زمان برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شرکت های اروپایی مذاکره شد و ماه آینده با تعدادی دیگر از شرکت های اروپایی دیدار خواهیم داشت، گفت: این شرکت با سرمایه گذاران خارجی مذاکرات بسیاری داشته که مذاکرات تداوم دارد، ولی تاکنون قراردادی در این زمینه امضا نشده است. مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اظهار اینکه این شرکت ها برای فاینانس و سرمایه گذاری در زمینه ساخت خطوط لوله وارد مذاکره شده اند، گفت: هم اکنون فرصت های سرمایه گذاری برای حضور این شرکت ها تعریف شده و پس از دستیابی به تفاهم این موارد اجرایی می شوند.هم اکنون ظرفیت تولید سالانه 220 میلیارد مترمکعب گاز در کشور وجود دارد و این مقدار تا سه سال آینده به 330 میلیارد و در پایان برنامه ششم توسعه به 400 میلیارد مترمکعب افزایش می یابد.
روزنامه اطلاعات با انعکاس عنوان اوباما: هدف ما از همکاری با اعراب، رویارویی با ایران نیست، نوشت: رییس جمهوری آمریکا پس از نشست کمپ دیوید که با حضور 2 تن از رهبران عضو شورای همکاری خلیج فارس برگزار شد گفت: هدف از همکاری های نزدیک امنیتی میان آمریکا و متحدان عربش به حاشیه راندن ایران نیست. باراک اوباما افزود، هدف این همکاری امنیتی تداوم هرگونه رویارویی دراز مدت با ایران یا حتی به حاشیه راندن ایران نیست. وی با بیان اینکه، واشنگتن روابط نظامی خود با اعراب را تقویت می کند، مدعی شد، کشورهای عربی حاضر در نشست از اقدامات بی ثبات کننده ایران، حتی در صورت حصول توافق هسته ای، ابراز نگرانی کرده اند. به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، رییس جمهوری آمریکا بر خلاف انتظار کشورهای عربی در نشست کمپ دیوید از امضای پیمان دفاعی رسمی خودداری کرد اما گفت تعهدی آهنین به امنیت کشورهای عربی دارد.
این روزنامه با انتخاب موضوع پنجمین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال،آورد: فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال، سرانجام با قهرمانی تیم سپاهان اصفهان و راهیابی تیم های تراکتورسازی تبریز، نفت تهران، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان به فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، پایان یافت؛ همچنین تیم های پیکان تهران و نفت مسجد سلیمان به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کردند و تیم استقلال خوزستان، راهی دیدار مرحله پلی آف شد. چهاردهمین فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران (جام خلیج فارس) با پنجمین قهرمانی زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. سپاهانی ها، پریشب در حالی جشن قهرمانی را در حضور هواداران پرشور خود برپا کردند که قبل از آغاز بازی های همزمان هفته سی ام و آخر لیگ برتر فوتبال در رتبه سوم جدول رده بندی قرار داشتند و فقط در صورت برتری مقابل تیم سایپای البرز و تساوی تیم های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز، قهرمان می شدند. اصفهانی های بلند اقبال – که به پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال، نائل آمدند – پرافتخارترین تیم در جمع تیم های فوتبال باشگاه های ایران هستند.
گروه اطلاع رسانی**9348**9131



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن