تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799435802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت: وقتی احمدی‌نژاد دولت را تحویل داد فقط به اندازه سه روز گندم ذخیره داشتیم /دولت پوپولیستی شرایط خاصی را به وجود آورد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت: وقتی احمدی‌نژاد دولت را تحویل داد فقط به اندازه سه روز گندم ذخیره داشتیم /دولت پوپولیستی شرایط خاصی را به وجود آورد
مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با نقد عملکرد اقتصادی دولت قبل اظهارداشت: زمانی که احمدی‌نژاد دولت را تحویل داد به اندازه سه روز گندم ذخیره داشتیم.
به گزارش نامه نیوز  حجت‌الاسلام علی عسگری  در مراسم افتتاح پل معلق و جشنواره بهاره مشگین‌شهر اظهار کرد: دولت پوپولیستی شرایط خاصی را به وجود آورد به طوری که با 800 میلیارد دلار درآمد نفتی زمانی که احمدی‌نژاد دولت را تحویل می‌داد به اندازه سه روز، گندم ذخیره در سیلوها داشتیم.


وی افزود : دولت تدبیر و امید به عنوان یک دولت توسعه‌گرا تصدی‌گر کار را زمانی بر عهده گرفت که با اهداف ارزشی سعی بر گشایش کارها در حوزه اقتصادی و سیاسی بود تا یک توسعه پایدار و همه‌جانبه در کشور شکل بگیرد.


مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: به رغم برخی خرابی‌ها در دولت گذشته، تلاش دولت تدبیر و امید بر این قرار گرفت تا مشکلات و نارسایی‌ها یکی پس از دیگری برطرف شده و امکان یک توسعه همه‌جانبه و پایدار در جامعه فراهم آید.


عسگری با یادآوری اینکه بحث گردشگری به ویژه گردشگری زیارتی در کشور از یک جایگاه مناسب برخوردار بوده و امکان توسعه همه‌جانبه این بخش فراهم آمده است گفت: برخی از کشورهای توسعه یافته و یا درحال توسعه به قدری در صنعت گردشگری و توریسم پیشرفت کردند که امکان تصور این توسعه و درآمدهای حاصل از این حوزه غیر قابل توصیف است.


وی نمونه این کشورها را ترکیه اعلام کرد و گفت: حتی در کشور کوچکی همچون کرواسی که یک کشور کمونیستی بوده تا 70 درصد منابع درآمدی حاصل رونق صنعت گردشگری است.


مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: به جای اقتصاد نفتی باید تمام توجه‌ را به اقتصاد گردشگری و رونق توریسم متمرکز کنیم چرا که از ظرفیت‌های بی‌نظیر طبیعی، تاریخی و مذهبی برخوردار هستیم که نمونه آن مشگین‌شهر است که هم درحوزه تاریخی وهم طبیعی توانسته در نقطه اعتلای این صنعت باشد.


عسگری ظرفیت دامنه سبلان و گردشگری در این منطقه را با داشتن آب‌های گرم و مناظر طبیعی بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: هر چند دماوند اولین قله بند کشور است اما در رونق صنعت گردشگری سبلان از یک جایگاه و عظمت خاص برخوردار است.


معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: باید نسبت به ثبت جهانی سبلان اقدامات جدی انجام شود تا این قله سرافراز بتواند جایگاه بین‌المللی و جهانی خود را دوباره احیا کند.


عسگری عنوان کرد: این منطقه از توان ممتازی نیز برخوردار است که قطعا دراین زمینه می‌توان توسعه و پیشرفت‌های همه جانبه را مشاهده کرد
 


اقتصاد ترکیبی ایده هاشمی بود


مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما امروز به یک اقتصاد ترکیبی نیاز داریم افزود: در جهان دو قطبی برای اولین بار هاشمی رفسنجانی حیطه اقتصاد ترکیبی را مطرح کرد و این شاگرد امام سعی کرد تا در این سه دهه این نوع اقتصاد در کشور با ترکیبی از اقتصاد تعاونی و بخش خصوصی شکل بگیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عسگری در پایان سخنان خود گفت: این همان اجرای اصل 44 قانون اساسی است که قطعا به خروج اقتصاد دولتی کمک کرد و ترکیبی از اقتصاد تعاونی و بخش خصوصی فراهم می‌آید.






۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن