تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798697692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه مشاور عالی استاندار کرمانشاه خطاب به احزاب، شخصیت ها و فعالان سیاسی و فرهنگی استان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نامه مشاور عالی استاندار کرمانشاه خطاب به احزاب، شخصیت ها و فعالان سیاسی و فرهنگی استان کرمانشاه - ایرنا - به دنبال پیشنهاد "جعفرهمتی" مشاورعالی استاندار کرمانشاه از سوی بیش از 100 تن از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان به عنوان گزینه پیشنهادی معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، همتی امروز شنبه در نامه ای از شخصیت ها، احزاب و فعالان سیاسی استان خواست دست استاندار را در انتخاب معاون خود باز بگذارند تا به دور ازحواشی و فشارهای جانبی با تشخیص و صلاحدید خویش در این خصوص تصمیم بگیرند.


به گزارش ایرنا، در این نامه که نسخه ای از ان امروز شنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه، ضمن تبریک عید مبعث، خطاب به اساتید بزرگوار، شخصیت های شایسته و احزاب و تشکل های استان کرمانشاه آورده است: همانگونه که می دانید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همواره بر حفظ انسجام و اتحاد مردم، گروه ها ومسئولین تاکید و توصیه می فرمودند و در این مسیر نیز مقام معظم رهبری حکیمانه سال جاری را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام نهاده اند بنابراین همه ما می بایست با تدبیر و تعهد ، تمامی تحرکات ، برنامه ها و انگیزه های خویش را بر این مبنا استوار سازیم.
این نامه می افزاید: خوشبختانه طی روزهای گذشته جامعه ما شاهد جلوه ای باشکوه از همدلی و همزبانی، اتحاد و انسجام بسیاری از احزاب، نهادهای مدنی ، چهره های برجسته، پیشکسوت معتبر و معتمد استان کرمانشاه بود، همراهی و انسجامی که شاید کمتر بتوان نظیری برای آن در سال های اخیر یافت و بر درگاه قادر عزت بخش لاشریک سجده شکر و ستایش بجای می آورم که افتخار موضوعیت و محوریت این امر مبارک را به این حقیر بخشید.
در ادامه نامه مشاور عالی استاندار کرمانشاه آمده است: حمایت و پشتیبانی کم نظیر شما از این بنده کمترین و اعتماد و اعتباری که بر من روا داشتید، از یک سو افتخار و عزتی سترگ را نصیبم نمود و از سوی دیگر بار امانتی سنگین بر دوشم نهاد تا زین پس بیش ازگذشته خویش را وقف خدمت به مردم شریف نموده و با گام هایی محکم تر و مطمئن تر در مسیر مصالح و منافع مردم و انقلاب اسلامی حرکت نمایم .
همتی در نامه خویش خطاب به احزاب و شخصیت های سیاسی استان کرمانشاه آورده است: دوستان و سروران گرامی، این حقیر ضمن سپاس فراوان از همه الطاف بزرگوارانه شما که قطعاٌ جز با انگیزه خیر و کمک به دولت تدبیر و امید و در نظر گرفتن مصلحت و منفعت مردم و نظام صورت نپذیرفته ، طی این مدت به احترام شما بزرگواران سکوت نموده و به تامل و بررسی تمامی جوانب این امر پرداختم ، با بسیاری از دوستان و بزرگواران و مسئولین و مدیران و نیز جناب آقای استاندار رایزنی نمودم و در نهایت به تصمیمی رسیدم که لازم دیدم در این مقطع آن را با شما در میان بگذارم.
در ادامه این نامه آمده است: این حقیر ضمن احترام به پیشنهاد و نظر بزرگواران، با در نظر گرفتن مصالح و منافع استان و برای پرهیز از آسیب و خدشه بر آنچه امروز در نتیجه تعقل و درایت شما پدید آمده ، مصلحت را در این می بینم دست استاندار محترم باز گذاشته شود تا به دور ازحواشی و فشارهای جانبی با تشخیص و صلاحدید خویش در این خصوص تصمیم بگیرند. البته خود نیز در کنار بسیاری از مصالح و منافع، براین گمانم در مسئولیت فعلی در کنار استاندار محترم به عنوان شخصیتی دلسوز و صادق، بهتر و بیشتر بتوانم اعتماد و اعتباری که مردم ، گروه ها و شخصیت های معتمد و معتبر بر من روا داشته اند ، پاس دارم و خدمتگذاری خویش را به ثبوت برسانم.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه ادامه داده است: دوستان بزرگوار، من امروز مدال افتخاراعتماد شما را بر گردن آویخته و مفتخر به اعتبارو عزتی هستم که شما بزرگواران بر من بخشیده اید و قدر مسلم هیچ مقام و منصبی را در حد و اندازه ای نمی بینم که با این جایگاه و منصبی که لطف پروردگار و توجه شما عنایت نموده به رقابت برخیزد .
وی در پایان افزوده است: لذا ضمن تشکر و سپاس بیکران و مجدد، از همه بزرگوران و کسانی که در این مدت این حقیر را مورد لطف قرار داده اند می خواهم با درایت و تامل نسبت به چنین تصمیمی بنگرند و تمامی سعی و تلاش خویش را به کار گیرند تا این انسجام و یگانگی همچنان حفظ و تقویت گردد.
روزهای گذشته و به دنبال بحث تغییر معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، 102 تن از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان " جعفر همتی " مشاور عالی استاندار کرمانشاه را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، پیشنهاد داده بودند.ک/1



26/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن