تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه- پنجشنبه بیست و چهارم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همشهری در یک نگاه- پنجشنبه بیست و چهارم اردیبهشت تهران – ایرنا- روزنامه همشهری در شماره روز پنج شنبه عنوان های «دیدار رییس جمهوری عراق با رهبر معظم انقلاب»، «ورود بانک ها به ساخت و ساز خانه های لوکس» و «شرایط اعطای وام خودرو و ازدواج اعلام شد» را برای انتشار در صفحه نخست انتخاب کرد.


این روزنامه با اختصاص تیتر یک به موضوع دیدار رییس جمهوری عراق با رهبر معظم انقلاب، نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه 23 اردیبهشت در دیدار آقای فؤاد معصوم رئیس جمهوری عراق و هیأت همراه، عراق را کشوری بسیار مهم و تأثیرگذار در میان کشورهای عربی و اسلامی دانستند و با اشاره به شرایط بسیار تأسف آور منطقه از جمله در یمن و سوریه تأکید کردند: عراق با توجه جایگاه خود، قطعاً می تواند در مسائل منطقه تأثیرگذار باشد و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده شود. رهبر انقلاب اسلامی، روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق را بسیار عمیق و برادرانه خواندند و با استقبال از گسترش روزافزون این روابط، گفتند: روابط کنونی ایران و عراق در مقایسه با سال های گذشته، بی سابقه است و این روند که نشان دهنده ی حکمت و درایت برادران عراقی است، باید همچنان ادامه یابد.
روزنامه همشهری با انتخاب عنوان ورود بانک ها به ساخت و ساز خانه های لوکس، نوشت: ورود بانک ها به ساخت وساز مسکن، 60 تا 90 برابر شدن بهای مسکن طی 20 سال و نامشخص بودن سیاست دولت در بخش مسکن سرفصل مهم ترین موضوعات مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی در مورد مسکن بود. این برنامه سه شنبه شب در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم پخش شد. در این برنامه رئیس اتحادیه مشاورین املاک، رئیس کمیسیون عمران مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار برخی از موضوعات مهم سد راه رونق مسکن را مطرح کردند و به بررسی مشکلات این بخش پرداختند.
روزنامه همشهری با انعکاس موضوع شرایط اعطای وام خودرو و ازدواج اعلام شد، نوشت: مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی ضمن اعلام شرایط اعطای وام خودرو و ازدواج و شیوه اجرایی شدن آن، از بررسی افزایش وام مسکن در جلسه پیش روی شورای پول و اعتبار خبر داد. به گزارش ایسنا، علی اصغر میرصادقی در نشست خبری به ارائهٔ توضیحاتی در رابطه با مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار مبنی بر تغییر تسهیلات خرد پرداخت. وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی برای تغییرات تسهیلات خرد به بانک ها در رابطه با وام خودرو و خرید کالا نیز توضیح داد: با توجه به این که پرداخت وام خودرو نیازمند تعیین شیوهٔ ارائه آن بود روز گذشته، سه شنبه، جلسه ای با نمایندگان وزارت صنعت داشته و توافقات خوبی انجام شد که براین اساس شیوه نامه پرداخت تسهیلات خودرو تهیه و حداکثر تا هفته آینده به بانک ها ابلاغ می شود.
این روزنامه با بررسی عنوان نگارخانه ای به وسعت یک شهر، نوشت: نگارخانه ای به وسعت یک شهر 636 کیلومتری به پایان راه رسیده است. فردا پس از 10 روز، شهر شکل و شمایل معمولش را بازمی یابد و با آثار بزرگ هنری ایران و جهان خداحافظی می کند. مدیران شهری امیدوارند این اتفاق بتواند شهروندان بیشتری را راهی نگارخانه های فراموش شده پایتخت کند و این اقدام دست کم بر رویکرد هنری شهروندان تأثیر بگذارد. این اقدام توانست رویکرد فرهنگی مدیریت شهری تهران را در صدر اخبار شهری جهان قرار دهد و تقدیر رسانه های گوناگون را به همراه داشته باشد. در این گذار حتی انجمن مترو پلیس جهان نیز از مدیریت شهری تهران برای چنین اقدامی تقدیر کرده است. این در حالی است که هنرمندان، مدیران و مسئولان مختلف از این اقدام مدیریت شهری تقدیر کردند. عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با یادآوری اینکه هرساله اثرگذار ترین رویدادهای فرهنگی و هنری پایتخت در اردیبهشت ماه رخ می دهد، گفت: با اجرای طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» شاهد اجرای یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی و هنری در تهران بودیم تا جایی که بالاخره تابلوهای شهر دیده شدند.
روزنامه همشهری با انتخاب موضوع شورایاران در محله ها دست به کار شدند، نوشت: عصر روز سه شنبه نخستین آیین آغاز به کار منتخبان چهارمین دوره شورایاران محلات تهران در منطقه 4 برگزار شد. روزگذشته هم این آیین برای منتخبان محلات منطقه 5 تهران برگزار شد. البته منتخبان شورایاری ها از روز هشتم اردیبهشت ماه امسال کار خود را آغاز کرده اند اما با برگزاری این آیین، فعالیت شورایاران شکل رسمی به خود می گیرد. بر این اساس در مراسم افتتاحیه علاوه بر تشریح چارچوب کلی وظایف شورایاری ها، کارت مخصوصی نیز به منتخبان اهدا می شود. پس از این نیز برای شورایاران طی هفته های آینده کلاس توجیهی برگزار خواهد شد تا به طور کامل و ریز نسبت به وظایف و ماموریت هایشان در راستای برنامه 5ساله توسعه شهرداری تهران و مصوبه های شورای شهر آگاه شوند. گفتنی است طبق نظام جامع آموزشی شرکت منتخبان در این کلاس ها الزامی است. اینطور که اعلام شده برای شورایاری هر محله تهران هم به زودی یک حکم کلی برای فعالیت رسمی ارسال می شود.
گروه اطلاع رسانی**9160**9131



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن