تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 3 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823915010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گام جدید برای مردمی‌سازی مدیریت شهری: انتخاب مستقیم شهرداران


واضح آرشیو وب فارسی::

انتخاب شهرداران یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که بر زندگی روزمره شهروندان تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل، بسیاری از کارشناسان معتقدند که بهتر است این انتخاب به طور مستقیم توسط مردم انجام شود تا شهرداران بتوانند با آگاهی از خواسته‌های شهروندان، بهتر به وظایف خود عمل کنند.



وزیر کشور: انتخاب شهرداران توسط مردم یا تثبیت مدیریت شهری، هدف اصلی است

اسکندر مومنی، وزیر کشور، در مراسم تکریم و معارفه استاندار خوزستان، به موضوع مهم مدیریت شهری و به ویژه انتخاب شهرداران پرداخت. وی با ابراز نگرانی از تغییرات مکرر شهرداران در بسیاری از شهرها، بر لزوم ایجاد ثبات در مدیریت شهری تاکید کرد.

مومنی با اشاره به اینکه در برخی شهرها، طی چهار سال چهار شهردار تغییر کرده است، این وضعیت را نگران‌کننده خواند و گفت: "این وضعیت با هیچ علم و اصول مدیریتی هماهنگ نیست چراکه ثبات در کار یکی از زمینه‌های پیشرفت است."

وی با بیان اینکه متخصصان، حداقل چهار سال را برای تثبیت مدیریت شهری لازم می‌دانند، پیشنهاد کرد که یا شهرداران به طور مستقیم توسط مردم انتخاب شوند و یا اینکه پس از انتخاب توسط شورای شهر، جابجایی آن‌ها با محدودیت‌های بیشتری همراه باشد.

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخاب شهرداران، گفت: "بنا داریم با کمک نمایندگان مجلس، شهرداران توسط مردم انتخاب شوند و یا به سادگی امکان جابجایی نباشد تا ثبات در مدیریت شکل گیرد."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن