تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802415106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گلستان: عده ای تلاش دارند اقدامات موثر دولت را کمرنگ جلوه دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار گلستان: عده ای تلاش دارند اقدامات موثر دولت را کمرنگ جلوه دهند گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: عده ای تلاش دارند با استفاده از رسانه های تحت اختیار خود اقدامات موثر دولت بویژه در این استان را کمرنگ جلوه دهند که در این رابطه رسالت سایر رسانه های مُنصف سنگین و حساس است.


به گزارش خبرنگار ایرنا حسن صادقلو روز چهارشنبه در جمع رییس و کارکنان خبرگزاری ایرنا مرکز گلستان افزود: جا دارد خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی و قدیمی کشور و تریبون نظام بیش از پیش و با تلاش مضاعف اجازه ندهد رسانه های غیرمُنصف بر ذهن خوانندگان تاثیر گذارند.
وی همچنین با اشاره به عملکرد خوب خبرگزاری جمهوری اسلامی در جریان سفر سال گذشته رییس جمهوری به گلستان، ابراز داشت: نباید اجازه داد عده ای با بی انصافی اقدامات دولت در این استان را زیرسوال برده و با رویکرد تخریبی مسوولان را وارد مسایل حاشیه ای کنند.
استاندار گلستان گفت: برنامه و تلاش ما معطوف به توسعه استان و حل مشکلات مردم است لذا به مطالب و سخنان سخیف توجهی نداریم از دیگر سو به خود اجازه نمی دهیم با ورود به موضوعات سطحی به برخی مطالب غیرواقعی و حتی دروغ پاسخ دهیم اما انتظار داریم سایر رسانه ها پاسخ منتقدان و بعضا دروغ گویان را بدهند.
صادقلو افزود: همچنین لازم است مسوولان دستگاههای اجرایی از ایرنا به عنوان رسانه قدیمی و تاثیر گذار به عنوان بازوی توانمند نظام در حوزه اطلاع رسانی و بیان خدمات به مردم بیشتر استفاده کنند.
استاندار گلستان، اطلاع رسانی حرفه ای و تخصصی و توانمندی نیروی انسانی را از ویژگی های بارز ایرنا در این استان عنوان کرد و افزود: ایرنا شبکه عیون دولت و مسوولان محلی است و بایستی مسائل پیدا و پنهان جامعه را بیش از پیش منعکس نماید.
صادقلو با یادآوری اینکه تولید خبر و اطلاع رسانی به افکار عمومی، ماموریت اصلی ایرنا است، تصریح کرد: با توجه به تلاش برخی رسانه ها برای تخریب دولت، ایرنا باید تلاش بیشتری برای نافذ بودن و حاکمیت بر افکار عمومی انجام دهد.
در این نشست رییس و شماری از خبرنگاران ایرنا گلستان نیز به بیان دیدگاههای حرفه ای خود در حوزه رسانه پرداختند.
همچنین در نشستی جداگانه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی گلستان گفت: رسانه ها و بویژه ایرنا تریبون مردم و پیگیر مطالبات آنها نیز باشند.
علی اصغر طهماسبی افزود: آنچه در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد متعلق به مردم است و هیچ مسوولی نباید تصور کند چیز پشت پرده و پنهانی وجود دارد که باید از افکار عمومی پنهان بماند.
وی با بیان اینکه مردم طی 35 سال گذشته وظایف خود را در قبال نظام انجام داده اند، گفت: وظیفه تک تک مسوولان این است که در سایه همدلی و همزبانی بیش از پیش به مطالبات مردم و اصحاب رسانه پاسخ دهند.
معاون سیاسی استاندار گلستان امنیت را مهمترین زیرساخت برای توسعه همه جانبه عنوان کرد و با اشاره به تدوین سند جامع امنیتی این استان، ابراز داشت: با تدوین این سند از چند صدایی بودن برخی نهادها جلوگیری و اکنون همه یک صدا و در جهت منافع کلان منطقه گام بر می دارند.
طهماسبی اظهار داشت: طی نزدیک به دو دهه که از تاسیس گلستان می گذرد در موارد زیادی از این استان به عنوان پایلوت اجرای برخی طرح های ملی استفاده شد که این حجم بالا خود به خود آسیب هایی ایجاد کرده است.
استان شمالی و مرزی گلستان افزون بر یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد.
/3039/1648/6203


















23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن