تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813119164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماموریت ایران به شبکه مستند رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از سیما؛ ماموریت ایران به شبکه مستند رسید تهران-ایرنا- مجموعه ماموریت ایران در پنج قسمت 20 دقیقه ای از شبکه مستند سیما پخش می شود.


به گزارش ایرنا، این فیلم مستند شرح حضور عکاس شناخته شده کانادایی با نام پیتر برگ در ایران است که به عنوان عکاس خبری در تعدادی از وقایع مهم تاریخی جهان و اتفاقات سیاسی کشورهای مختلف حضور داشته است. او در چهار دهه اخیر در شصت کشور جهان حضور داشته و از مهم ترین رویدادهای تاریخ جهان عکاسی کرده است.
از عکس های مهم خبری او می توان به عکس هایش از ماجرای تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام ، اشاره کرد.
ماموریت ایران هر شب ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما پخش می شود.

** دور تا بی نهایت ایران به روایت دو عکاس
مستند دور تا بی نهایت به تهیه کنندگی جواد ظهیری روز یکشنبه این هفته ، 20 اردیبهشت، ساعت 20:55 از شبکه مستند پخش می شود.
دور تا بی نهایت به کارگردانی رضا طاهری پیلگاه به سراغ زندگی دو عکاس ایرانی رفته است تا تفاوت آنها را در ثبت تصاویری از طبیعت و مردم ایران به تصویر بکشد. در این مستند حسن غفاری و جاسم غصبان پور دو عکاس قوم نگار و ایرانگرد با عبور از مسیر کوچ عشایر ایران درباره موضوعاتی چون آماده شدن برای سفر، انتخاب مسیر، توقفگاه ها، تهیه مایحتاج سفر و عکاسی از اقلیت های قومی و آداب و رسومشان صحبت می کنند.
محمدحسین کشاورز به عنوان تدوینگر، حمید دالوند به عنوان تصویربردار و سیدمهدی حسینی به عنوان صدابردار از دیگر عوامل تهیه این فیلم هستند. و منوچهر مشیری نیز به عنوان مشاور کارگردان با این مستند 35 دقیقه ای همکاری کرده است.

** زندگی سه بانوی موفق در شهربانو
مستند شهربانو روز یکشنبه ، 20 اردیبهشت ماه ، ساعت 23 از شبکه مستند پخش می شود.
در سال های پس از انقلاب بانوان ایرانی بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت قدم برداشته اند. حضور بانوان در تمام عرصه های اجتماعی و اقتصادی کشور پررنگ تر شده و دوشادوش مردان برای آبادانی و شکوفایی ایران تلاش می کنند. زنان ایران زمین نه تنها به عنوان معلمان، مهندسان و پزشکان زبده و کارآمد به مردم خدمت می کنند بلکه در جایگاه فرماندار و شهردار نیز ایفای نقش می کنند.
در این مستند 48 دقیقه ای زندگی سه بانوی موفق ایرانی تصویر می شود که هر یک در گوشه ای از استان سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
فراهنگ**9187**1569



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن