تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799113020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیخانی:بعضي از استانداران خارج از سياست‌هاي دولت عمل مي‌كنند/زمينه‌اي براي بازگشت احمدي‌نژاد نيست/منتقدان دولت روحاني در جامعه نفوذي ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



علیخانی:بعضي از استانداران خارج از سياست‌هاي دولت عمل مي‌كنند/زمينه‌اي براي بازگشت احمدي‌نژاد نيست/منتقدان دولت روحاني در جامعه نفوذي ندارند
مشاور پارلماني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه تركيب مجلس دهم در زمان حاضر قابل پيش‌بيني نيست، گفت: با اين حال طبيعي است مانند ادوار قبل حدود ٧٠ درصد نمايندگان مجلس نهم تغيير كنند اما اينكه چه چهره‌هايي جايگزين اين افراد مي‌شوند هنوز قابل پيش‌بيني نيست.
روز نو : مشاور پارلماني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه تركيب مجلس دهم در زمان حاضر قابل پيش‌بيني نيست، گفت: با اين حال طبيعي است مانند ادوار قبل حدود ٧٠ درصد نمايندگان مجلس نهم تغيير كنند اما اينكه چه چهره‌هايي جايگزين اين افراد مي‌شوند هنوز قابل پيش‌بيني نيست.
قدرت‌الله عليخاني، نماينده ادوار مجلس در ارزيابي فضاي سياسي سال گذشته گفت: در سالي كه گذشت اتفاقات مثبت زيادي از جانب دولت روحاني رخ داد و البته مخالفت‌هاي مختلفي نيز با اقدامات دولت صورت گرفت كه قضاوت آن نيز بر عهده مردم است اما آنچه مسلم است، مثبت تلقي شدن اقدامات دولت و استقبال اكثريت مردم از سياست‌هاي دولت روحاني است. وي حادثه مهم سال ٩٣ را مجوز رهبر انقلاب براي مذاكرات توصيف و تصريح كرد: اين مجوز شاه‌كليد رفع بسياري از مشكلات در مسائل هسته‌اي مي‌شود. عليخاني همچنين تصريح كرد: طبيعي است كه دولت در اين برهه زحمات زيادي كشيده و عملكرد تيم مذاكره‌كننده اعم از وزير امور خارجه و سايرين به خصوص آقاي ظريف و آقاي صالحي كه به‌تازگي به تيم پيوسته و تاثير مناسبي نيز داشته است، مثبت بود و آثار اين اقدامات در بازار سال گذشته نيز مثبت بود.
البته نبايد تصور كرد در صورت رفع تحريم‌ها مشكلات به خودي خود حل مي‌شوند. بلكه نياز است تا ضمن صرف زمان براي حل و فصل چالش‌هاي اساسي، نسبت به برنامه‌ريزي و مديريت در حوزه‌هاي اقتصادي و صنعتي براي بهبود وضع كشور اقدام كرد و اين توفيق مي‌تواند با هماهنگي قواي كشور و در سايه همدلي و همزباني ميان دولت و ملت كه از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار امسال انتخاب شده و بايد آن را به فال نيك گرفت، كامل شود.


منتقدان دولت روحاني در جامعه نفوذي ندارند


عليخاني در ادامه در تشريح مرزبندي در بين منتقدان دولت روحاني گفت: مخالفت‌ها با دولت از دو نوع است؛ گروه اول انتقاداتي است كه از نگاه كارشناسي اشكال طرح و برنامه و مشكلات منطقه‌اي دارند كه اين مخالفت‌ها طبيعي است و بخشي از آن نيز مي‌تواند صحيح باشد به‌طور مثال تورم توسط دولت تا اندازه‌اي كنترل شده اما هنوز قدرت خريد مردم افزايش نيافته است. البته بايد توجه كرد كه مشكلات بسيار گسترده گذشته، يك‌شبه حل نمي‌شود.
وي ادامه داد: نوع دوم مخالفت‌ها با دولت كه اقليتي نيز در مجلس هستند به دليل مخالفتي است كه با خود دولت دارند يعني از نظر سياسي از اين دولت، دل خوشي ندارند و اين مخالفت‌ها ادامه‌دار است. اين نماينده سابق مجلس تاكيد كرد: البته اين مخالفت‌ها نبايد در كار دولت اثرگذار باشد چرا كه به اين شكل نيست كه مخالفت‌هاي اين جريان ركودي در كار دولت ايجاد كند در حقيقت اين مخالفان اكثريت نيستند و در جامعه نفوذي ندارند اما چون در موضع نمايندگي سخن مي‌گويند، آزادند.


تركيب نمايندگان تهران در مجلس دهم متفاوت از مجلس نهم خواهد بود


عليخاني در خصوص تركيب مجلس دهم تاكيد كرد: تصور مي‌كنم تركيب نمايندگان تهران در دور بعدي تغيير مي‌كند و اصولگرايان از تهران توفيق چنداني براي ورود به مجلس ندارند. مشاور پارلماني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه تركيب مجلس دهم در زمان حاضر قابل پيش‌بيني نيست، گفت: با اين حال طبيعي است مانند ادوار قبل حدود ٧٠ درصد نمايندگان مجلس نهم تغيير كنند اما اينكه چه چهره‌هايي جايگزين اين افراد مي‌شوند هنوز قابل پيش‌بيني نيست.


همگرايي نيروهاي معتدل اصولگرا و اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس دهم بعيد است


عليخاني در ارزيابي از ايده همگرايي نيروهاي معتدل اصولگرا و اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس دهم گفت: همگرايي نيروهاي معتدل اصولگرا و اصلاح‌طلب بعيد است، ممكن است توافق نانوشته‌اي بين جريان‌هاي سياسي باشد اما به صورت ائتلاف جامع و معين اين موضوع رخ نمي‌دهد.


زمينه‌اي براي بازگشت احمدي‌نژاد نيست


نماينده ادوار مجلس در ارزيابي از نيروهايي كه به دنبال بازگشت احمدي‌نژاد هستند، گفت: زمينه‌اي براي بازگشت احمدي‌نژاد و حاميان او در جامعه نمي‌بينم و حاميان دولت گذشته توفيقي براي به دست گرفتن عرصه سياسي كشور نخواهند داشت. عليخاني با رد اين ادعاي برخي اعضاي جبهه پايداري كه عملكرد دولت روحاني مردم را به سمت احمدي‌نژاد بيش از پيش مايل كرده است، گفت: بخش وسيعي از جامعه، منتقدان دولت را مقابل دولت روحاني مي‌دانند و مي‌گويند اينها نمي‌گذارند دولت روحاني كار كند و حتي اگر عدم توفيقي نيز از جانب دولت رخ دهد باز از جانب مردم به پاي مخالفان نوشته مي‌شود و روي خوشي به آنها نشان نمي‌دهند.


اصلاح‌طلبان چشم به انشقاق اصولگرايان ندارند و اميدي به آن نبسته‌اند


عليخاني در ارزيابي برخي تلاش‌ها براي ايجاد وحدت بين اصولگرايان گفت: برخي به دنبال وحدت اصولگرايان هستند اما اين افراد بيش از اينكه پيگير گسترش چتر وحدت بر سر تمام اصولگرايان باشند تنها به دور هم جمع كردن برخي وزراي احمدي‌نژاد بسنده كرده‌اند و اين چهره‌هاي احمدي‌نژادي زمينه‌اي براي ورود به مجلس ندارند و اين روش ايجاد همگرايي و وحدت نيز جواب نمي‌دهد.  وي در پاسخ به برخي اصولگرايان كه مطرح مي‌كنند اصلاح‌طلبان به انشقاق بين اصولگرايان دل بسته‌اند، تصريح كرد: به هيچ عنوان به اين شكل نيست و اصلاح‌طلبان نيازي به اين انشقاق نداشته و راي خود را در جامعه دارند و وضعيت اصولگرايان به ويژه در شهرهاي بزرگ و تهران كه مستعد راي‌آوري اصلاح‌طلبان است، تاثيري در راي اين جريان ندارد.


بعضي از استانداران خارج از سياست‌هاي دولت عمل مي‌كنند


عليخاني با انتقاد از عملكرد برخي معاونان پارلماني وزراي روحاني گفت: برخي از اين معاونان پارلماني وزرا افرادي هستند كه بدون شك حتي به روحاني نيز راي نداده‌اند و از اساس از دولت قبل به دولت فعلي به ارث رسيده‌اند و به طور مكرر به وزير القا مي‌كنند كه چگونه رفتار كند و تصميم گيرد تا از جانب نماينده مورد مواخذه و سوال قرار نگيرد و با اين كار خود شأن وزير را زير سوال مي‌برند. وي تصريح كرد: اين افراد درد مردم را ندارند بلكه درد بقاي خود را دارند لذا تصور مي‌كنم وزرا و استانداراني كه به جاي عمل به وظايف قانوني خود و نيز پايبندي به گفتمان دولت و وعده‌هاي رييس‌جمهور، حساب خود را از دولت و شخص رييس‌جمهور محترم در مقابل مخالفان جدا مي‌كنند، بايد جابه‌جا شوند چرا كه در غير اين صورت خداي نكرده موجب برهم خوردن انسجام دولت خواهند شد.
عليخاني با انتقاد از اين موضوع تاكيد كرد: شنيده‌ام آقاي رييس‌جمهور در بعضي جلسات به استانداران تذكر داده‌اند اگر نمي‌توانيد با سياست‌ها و برنامه‌هاي دولت هماهنگ شويد جاي خود را به ديگري بدهيد اما متاسفانه اين افراد همچنان خارج از سياست‌هاي كلان دولت حركت مي‌كنند. مشاور پارلماني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پايان با بيان اينكه نبايد مقامات ارشد دولت درگير مساله بقا شوند، تاكيد كرد: در حال حاضر شخص آقاي رييس‌جمهور به همراه معاون اول، معاون پارلماني رييس‌جمهور و تعداد كمي از وزرا از جمله وزير اطلاعات در سخنان خود از دولت دفاع مي‌كنند در حالي كه دولت يك مجموعه يكپارچه است و كل اعضاي آن بايد هماهنگ و يكدل در يك مسير واحد حركت كرده و هماهنگ باشند.




تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن