تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812993602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين شانس دل پيه رو براي گرفتن بليت مسابقات يورو ‪۲۰۰۸‬


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آخرين شانس دل پيه رو براي گرفتن بليت مسابقات يورو ‪۲۰۰۸‬
الساندرو دل پيه رو مهاجم كاركشته ايتاليايي از آخرين فرصت برخوردار است تا روبرتو دونادوني سرمربي تيم ملي ايتاليا را متقاعد سازد وي را در تركيب تيم اعزامي به مسابقات نهايي يورو ‪ ۲۰۰۸‬كه سه شنبه اعلام خواهد شد بگنجاند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم ، دل پيه رو فصل جاري را روي نيمكت ذخيره هاي يوونتوس گذراند و از تيم ملي ايتاليا دور بود .

ولي از زمان بازگشت به تركيب اصلي تيم يوونتوس ميزان آمادگي وي كمتر از يك آمادگي احساس برانگيز نبود و يكي از دلايل اصلي باشگاهش براي تضمين مكان سومي مسابقات سري آ آن هم يك فصل پس از صعود از مسابقات سري بي‌بود پيش از سفر روز شنبه به خانه سامپدوريا كه به مسابقات فصل آينده جام يوفا صعود كرده است ، دل پيه رو اميدوار است كه بتواند گلزن برتر رقابتهاي اين فصل در ليگ ايتاليا شود.

در حال حاضر وي در اين مسير خود با ديويد تره زگه يكي از يارانش و ماركو بوريلو مهاجم جنوا در به ثمر رساندن ‪ ۱۹‬گل سهيم بوده و تنها دو گل با ركورد گلزني خود براي يوونتوس فاصله دارد .

سروصداي هواداران براي گنجانده شدن وي در تركيب تيمي كه قرار است در ماه ژوئن در مسابقات جام ملتها ويترين فوتبال ملي اروپا شركت كند رفته رفته بلند شده و يك عملكرد پيروزمندانه ديگر وي مي‌تواند گرفتن بليت اتريش و سوييس را براي وي تضمين كند.

يوونتوس پيش از اين توجه خود را به مسابقات فصل آينده در ليگ ايتاليا و ليگ قهرمانان معطوف كرده است .

پيش از اين پاول ندود بازيكن كاركشته چك ضمن تمديد قرار داد با يوونتوس بازنشستگي خود را يك سال به تعويق انداخت .

وي انگيزه خود را از تمديد قرارداد تمايل پسرش براي تماشاي بازي خود در ليگ قهرمانان اروپا خواند.

ندود گفت : امسال من با علاقه مسابقات ليگ قهرمانان را از دور دنبال كردم و شايد وجود اين حقيقت كه وي ( پسرش ) دوست دارد من در ليگ قهرمانان بازي كنم باعث شده است تا به فكر آن بيفتم .

وي افزود : من فرصت داشتم به جاي ديگر بروم ولي پس از گرفتن سهميه ليگ قهرمانان تنها به يوونتوس فكر كردم .
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن