تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812989552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي مهر /برخورد با مراكزآموزش پزشكي داراي 20درصد دانشجوي مردودي درآزمونهاي جامع


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اختصاصي مهر /برخورد با مراكزآموزش پزشكي داراي 20درصد دانشجوي مردودي درآزمونهاي جامع
مديركل دفتر گسترش و ارزيابي آموزش پزشكي از اعلام اخطار آموزشي به دانشكده هاي پزشكي دولتي و غير دولتي داراي بيش از 20 درصد دانشجوي مردودي در آزمونهاي جامع علوم پايه و پيش كارورزي خبر داد.

دكتر سيدامير محسن ضيايي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس طرحي كه در دفتر گسترش و ارزيابي آموزش پزشكي در حال انجام است تمامي 47 دانشكده پزشكي دولتي و غير دولتي كه به امر آموزش دانشجوي پزشكي اشتغال دارند از نظر سطح قبولي در آزمون هاي جامع علوم پايه پزشكي و پيش كارورزي مورد رتبه بندي قرار مي گيرند.

وي افزود: بر اين اساس دانشكده هايي كه داراي ميزان قبولي آنها از متوسط ميزان قبولي كشوري پائين تر باشد، اخطار آموزشي دريافت مي كنند.

مديركل دفتر گسترش و ارزيابي آموزش پزشكي تأكيد كرد: در واقع دانشكده هاي پزشكي دولتي و غيردولتي كه 20 درصد دانشجويان آنها در آزمونهاي جامع علوم پايه و پيش كارورزي مردود شده باشند اين اخطار را دريافت مي كنند.

وي اظهار داشت: وضعيت دانشكده ها در ميان ساير دانشكده ها از نظر ميزان قبولي به اطلاع دانشگاههاي علوم پزشكي مي رسد و به اين دانشكده هاي غير موفق يك فرصت 6 ماهه براي بهبود وضعيت داده مي شود.

ضيايي خاطرنشان كرد: فرصت ارتقاء به دانشكده ها داده خواهد شد و در غير اين صورت برابر با مقررات آموزشي با آنها برخورد مي شود.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن