تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815519666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منابع درآمدي شهرداريها بايد پايدار شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: منابع درآمدي شهرداريها بايد پايدار شود
مشهد - خبرگزاري مهر: سرپرست دفتر امور شهري استانداري خراسان رضوي گفت: منابع درآمدي شهرداريها بايد پايدار شود.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمد كاظم مبيني، شب گذشته در سمينار شهرداران خراسان رضوي افزود: وجود منابع درآمدي ناپايدار موجب ناتواني برخي از شهرداري ها در جذب بودجه ها شده است.

مبيني خاطرنشان كرد: در خصوص شناخت منابع پايدار درآمد ساز و كارهايي وجود دارد كه شهرداريها مي توانند با كار كارشناسي و با توجه به تواناييهاي منطقه طرح هايي را به طور مستقيم ارائه كنند.

سرپرست دفتر امور شهري حق الارض را به عنوان يكي از منابع درآمدي جدي براي شهرداري ها عنوان كرد.

وي افزود: مديريت بحران يكي از مواردي است كه توجه جدي شهرداران را مي طلبد و شهرداران بايد با توجه به شرايط شهرستان خود آمادگي لازم براي مقابله با بحران را داشته باشند.

همچنين محمد پژمان شهردار مشهد نيز در اين سمينار عنوان كرد: شهرداري يك نهاد اجتماعي و عمومي است كه بر حسب قانون تاسيس شده تا بتواند يك محيط عمومي به نام شهر را براي زندگي، كار و فعاليت ايجاد كند و در نهايت منجر به رفاه و آسايش مردم شود.

وي ادامه داد: اعتماد متقابل بين مردم و شهرداري بايد بازسازي شود تا همبستگي بين آنها ايجاد شود و بايد بدانيم كه شهرداري يك اداره در عرض همه ادارات و دستگاه هاي ديگر نيست بلكه ما در همه زمينه ها فعاليت مي كنيم.

پژمان با اشاره به 120 هزار مراجعه به سيستم يكپارچه شهرسازي در سال گذشته گفت: شهرداري مشهد در حال گسترش تعامل با ديگر دستگاه ها است و مي كوشد با فراهم كردن بستر مناسب خدمات بهتر و سريع تري را به شهروندان ارائه كند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن