تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گائيچ در پاسخ به مهر:ليگ جهاني تضمين كننده موفقيت واليبال ايران است / از من نتيجه نخواهيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گائيچ در پاسخ به مهر:ليگ جهاني تضمين كننده موفقيت واليبال ايران است / از من نتيجه نخواهيد
سرمربي تيم ملي واليبال حتي پس از پيروزي مقابل صربستان درصد شانس اين تيم را براي موفقيت در مسابقات انتخابي المپيك بالا نمي داند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان پس از پيروزي 3 بر يك تيمش در ديدار مقابل تيم ملي صربستان در جمع خبرنگاران گفت: حدود دو ماه تمرين مستمر بدون انجان ديدار تداركاتي، دغدغه فكري بزرگي را براي كادرفني ايجاد كرده بود طوريكه برگزاري ديدار با تيم ملي صربستان حكم طلا برايمان دارد و نتيجه و تجربه به دست آمده از اين بازي نيز به همين اندازه برايمان مهم و با ارزش است.

وي به نقاط ضعفش تيمش اشاره كرد و افزود: دفاع كنار تنها يكي از نقاط ضعفي بود كه درجريان بازي كاملا به چشم مي آمد. تيم ملي در برخي نقاط ديگر هم با مشكل روبه رواست كه بايد براي پوشش آنها برنامه ريزي كنيم با اين وجود شكست صربستاني ها در بازي ديشب طبيعي بود.

سرمربي تيم ملي واليبال تصريح كرد: تنها 7 يا 8 روز از آغاز تمرينات صربستاني ها مي گذرد. در واقع آنها با بدن هايي ناآماده به تهران آمده اند در حاليكه شرايط بازيكنان ايراني از اين بابت كاملا فرق مي كند. شكست تيم ملي صربستان غيرمنتظره نبود هر چند كه من از عملكرد شاگردانم در طول 6 گيم رضايت كامل دارم.

گائيچ در مورد علت به كارگيري محمد موسوي عراقي در نقش يك بازيكن قدرتي زن اين طور توضيح داد: دليل خاصي براي اين كار نداشتم. موسوي عراقي پيش از اين و حتي در تركيب تيم جوانان هم به عنوان بازيكن قدرتي زن وارد زمين شده است. او توانايي لازم براي بازي در اين پست را دارد با اين حال در بازي ديشب اين بازيكن را دوباره در پست غيرتخصصي اش محك زدم.

با توجه به ديدار تيم هاي ملي واليبال ايران و صربستان و نتيجه به دست آمده از آن، ديدگاه زوران گائيچ نسبت به مسابقات انتخابي المپيك و نتيجه مصاف با حريفان آسيايي و اروپايي در چه جهتي تغيير كرده است؟

سرمربي تيم ملي واليبال در پاسخ به اين سوال خبرنگار مهر گفت: از همان آغاز همكاري با فدراسيون واليبال ايران گفتم كه شانس كمي براي حضور در المپيك داريم. من براي موفقيت كامل واليبال ايران يك برنامه چهار ساله دادم در حاليكه الان در سال دوم اجراي آن هستيم. بنابراين در مورد پيش بيني نتيجه در بازيهاي آينده به هيچ سوالي پاسخ نخواهم داد چون هنوز زمان پاسخ گويي نرسيده است.

وي تاكيد كرد: قصد دفاع از خودم را ندارم. تمام هدف من حمايت و دفاع از بازيكنانم است. اظهارنظرهاي من و هر كس ديگري در اين مقطع زماني تنها بار مسئوليت بازيكنان را سنگين تر مي كند در حاليكه آنها طاقت حمل چنين باري را ندارند. آنچه برايم اهميت دارد اين است كه درحال حاضر از روند كار تيمم راضي هستم.

گائيچ در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر به لغو سفر تيم ملي مصر براي سفر به تهران اشاره كرد و اظهارداشت: انصراف آنها از انجام اين سفر تا حدي قابل پيش بيني بود. دراين زمان از سال معمولا تيم ها خارج از اردو هستند و آمادگي كافي براي سفر و برگزاري ديدارهاي تداركاتي ندارند.

سرمربي تيم باشگاهي "ايس كارا" روسيه خاطرنشان كرد: حضور در ليگ جهاني مي تواند تضمين كننده موفقيت واليبال ايران باشد. معمولا دعوت از تيم ها با چنين مشكلاتي همراه مي شود كه در آن صورت هزينه هاي صرف شده هم نتيجه اي را در بر نخواهد داشت. اگر واليبال ايران بتواند در ليگ جهاني شركت كند به واسطه رويارويي مداوم با بهترين هاي دنيا مي تواند خيلي زود پله هاي ترقي را طي كند.

سرمربي تيم ملي واليبال در مورد زمان اعلام اسامي ليست نهايي اين تيم گفت: هر چه ديرتر اين كار انجام شود، بهتر است. تا جايي كه بتوانم همه بازيكنان را در اردو حفظ مي كنم تا بهترين تصميم را در مورد گزينش آنها بگيريم.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن