تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812991317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سلمانيان در گفتگو با مهر:فعاليت كانون موسيقي امروز ايرانيان آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سلمانيان در گفتگو با مهر:فعاليت"كانون موسيقي امروز ايرانيان" آغاز مي شود
"كانون موسيقي امروز ايرانيان" به ثبت رسيده و در حال حاضر در پله آخر براي آغاز فعاليت هاي خود ايستاده است .

فريد سلمانيان كارشناس موسيقي با بيان اين مطلب درخصوص كم و كيف تاسيس كانون موسيقي امروز ايرانيان (پاپ) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : كانون " موسيقي امروز ايرانيان" تشكيلاتي فرهنگي، هنري، پژوهشي ،تجربي، غيرتجاري ، غيرانتفاعي، غيردولتي و مستقل است كه بر اساس مقررات و ضوابطي كه در اداره كل ثبت شركتها و همچنين اداره كل توسعه مشاركت هاي مردم در وزارت ارشاد وجود دارد به ثبت رسيده است .

وي در ادامه خاطرنشان كرد : ايجاد رقابت هاي سالم هنري ، تشويق نيروهاي فعال در عرصه موسيقي به سوي آفرينش آثار ناب موسيقايي و رشد خلاقيت در اين مسير از جمله اهداف كانون موسيقي امروز ايرانيان است كه دراين راستا برگزاري جشنواره هاي غيرنمايشي و كارآمد كه تنها در مقطع خاصي از زمان مطرح نشود از برنامه هاي آتي اين كانون است چراكه متاسفانه دربرگزاري اغلب جشنواره ها به آينده جوانان برگزيده حوزه هاي هنري به ويژه موسيقي توجه نمي شود و معمولا به اين شكل است كه به محض پايان جشنواره اي هريك ازبرگزيدگان به حال خود راها شده و زمينه فعاليت آنها در مقاطع مختلف فراهم نمي شود.

كارشناس سابق دفترموسيقي وزارت ارشاد درخصوص چگونگي برنامه ريزي براي پيشبرد اهداف كانون "موسيقي امروز ايرانيان" گفت : پيش بيني اهداف آرماني و كلان در حوزه موسيقي روز(پاپ) از مهمترين نقطه نظرهاي اعضاي موسس اين كانون بود به اين معنا كه در بيان استراتژي هاي اجرايي همه اعضا بر موضوع نزديكي اين تشكيلات به واقعيت هاي روز جامعه و شرايط حاكم بر اين هنر اجماع و اتفاق نظر واحد دارند به همين منظور همه موزيسين ها و كساني كه دست اندركار و از فعالان در عرصه موسيقي بودند مجموع اهداف كانون را براساس اين ديدگاه تصويب كردند؛ رسيدن به اين اجماع گامي رو به جلو است چراكه معتقد هستم اگر عده اي بر اساسنامه تعيين شده اتفاق نظرنداشته باشند امكان استمرار يك جريان فرهنگي تقريبا به صفرمي رسد.

وي در ادامه افزود : همياري و مساعدت دوستان در اداره كل ارشاد تهران در به ثمر رسيدن اين طرح بسيار مفيد و قابل تقدير بوده است ولي هنوز به لحاظ قانوني نمي توانيم از نظر تبليغاتي و اجرايي كاري انجام دهيم .

فريد سلمانيان در پاسخ به اين سئوال كه آيا كانون "موسيقي روز ايرانيان" جشنواره موسيقي نيز تشكيل مي دهد گفت : ايجاد رقابت سالم در قالب جشنواره هاي مختلف در حوزه هاي تخصصي مانند آهنگسازي ، نوازندگي ، ترانه سرايي در خارج و داخل ايران از اهداف اصلي كانون بوده است ؛ ضمن اينكه براي تداوم و استمرار فعاليت هاي اين كانون تشكيل باشگاه موسيقي جوانان و همچنين اركستر موسيقي امروز ايرانيان را درنظر گرفته ايم تا نفرات برتر در جشنواره هاي رقابتي بتوانند وارد فعاليت حرفه اي درتوليدات صحنه شوند.

وي در پايان افزود : هدف و انگيزه نهايي اين كانون تبديل نيروهاي بالقوه و آماتور به سوي حرفه اي شدن با رعايت قوانين و ضوابط موسيقي ايران است.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن