تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815518989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه مربي گزينه جانشيني كريمي در استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: سه مربي گزينه جانشيني كريمي در استقلال


فوتبال- همشهري آنلاين:
پس از آنكه فيروز كريمي روز پنجشنبه به‌صورت رسمي از تيم فوتبال استقلال تهران جدا شد، مديرعامل باشگاه استقلال خبر داد كه دو گزينه داخلي و يك گزينه خارجي براي جانشيني كريمي در استقلال مد نظر هستند.

به گزارش واحد مركزي خبر، مدير عامل باشگاه استقلال در اين باره گفت: در پي استعفاي فيروز كريمي بعداز شكست ۲ به ۱ برابر تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان بدنبال انتخاب يك سرمربي از ميان قلعه نويي، مظلومي و دنيزلي هستيم.

علي فتح‌الله‌زاده افزود: كريمي در نامه‌اي به صورت رسمي استعفاي خود را تسليم كرد كه بر خلاف ميل باطني‌ام با استعفاي وي موافقت كردم.

وي اظهار داشت: برنامه‌اي براي استعفاي فيروز كريمي نداشتيم اما وي اصرار بر استعفا داشت و اعلام كرد تلاش خود را كرده و نمي‌خواهد بيش از اين شرمنده طرفداران تيم فوتبال استقلال تهران شود.

فتح‌الله‌زاده درخصوص سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال تصريح كرد: براي سمت انتخاب سرمربي از ميان سه گزينه مد نظر، پس از آخرين بازي استقلال كه روز شنبه مقابل نفت آبادان برگزار مي‌شود، تصميم‌گيري خواهيم كرد.

وي تأكيد كرد: با توجه به حضور تيم در مرحله نيمه پاياني جام حذفي باشگاه‌هاي ايران در كوتاه‌ترين زمان ممكن از گزينه‌هاي مورد نظر خود برنامه خواهيم خواست و سرمربي جديد تيم فوتبال استفلال را به‌زودي معرفي خواهيم كرد.

فتح‌الله‌زاده البته تصريح كرد كه هنوز با هيچ يك از سه گزينه مدنظر براي مربي‌گيري استقلال صحبت نكرده‌است.

مدير عامل باشگاه استقلال تهران گفت: ما انتظارات طرفداران را برآورده نكرديم اما هنوز مدعي قهرماني در جام حدفي هستيم و تلاش خود را خواهيم كرد تا قهرمان جام حدفي شويم و مدعي بودن استقلال در اين جام كه تيم‌هايي مانند پيروزي و صباباتري از آن حدف شده‌اند، با ارزش است.

تاريخ درج: 27 ارديبهشت 1387 ساعت 09:57 تاريخ تاييد: 27 ارديبهشت 1387 ساعت 10:13 تاريخ به روز رساني: 27 ارديبهشت 1387 ساعت 11:10
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن