تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815519636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مربي تيم ملي كشتي فرنگي : در وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم براي كسب سهميه كار دشواري پبش رو داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مربي تيم ملي كشتي فرنگي : در وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم براي كسب سهميه كار دشواري پبش رو داريم
ورزش. كشتي
مربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران گفت : با توجه به اينكه كشتي گيران وزن ‪۷۴‬ كيلوگرم كشورمان نمي‌توانند در رقابتهاي بين‌المللي از تمام توانمندي هاي خود استفاده كنند دراين وزن براي كسب سهميه دررقابتهاي گزينشي صربستان كار دشواري پيش رو داريم .

رسول شيراني روز جمعه درگفت و گو باخبرنگار ايرنا تصريح كرد : در رقابتهاي گزينشي صربستان در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم شانس بيشتري براي كسب سهميه داريم .

وي ادامه داد : كشتي گيران وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم كشورمان در تمرين بسيار با انگيزه و موفق ظاهر مي‌شوند اما دررقابتهاي بين‌المللي نمي‌توانند از تمام قابليت‌هاي فردي خود به بهترين نحو ممكن استفاده كنند.

وي افزود : به طور مثال در وزن ‪ ۶۶‬كيلوگرم ؟علي محمدي در تمرين ضعيف نشان مي‌دهد اما درمسابقه فراتر از انتظار ظاهر مي‌شود. يك كشتي گير بايد بتواند درميدان مسابقه توانمندي‌هاي خودش را به نمايش بگذارد.

مربي تيم ملي كشتي فرنگي در خصوص وضعيت كشتي گيران حاضر دراين اردو گفت :
در گذشته كشتي گيران وقتي در اردو حضور نداشتند ديگر تمرينات اماده‌سازي خود را به طور اختصاصي دنبال نمي‌كردند اما در حال حاضر كشتي گيران در شرايط مناسب بدني قرار دارند.

شيراني در مورد عملكرد تيم منتخب كشتي فرنگي ايران در رقابتهاي گزينشي صربستان گفت : كسب يك سهميه دراين رقابتها كار ارزشمندي تلقي مي‌شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد : اميدوارم با يك برنامه ريزي صحيح و دقيق و دعاي خير ملت در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن صاحب چند مدال خوش رنگ شويم.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن