تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 26 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799888322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقويم آزموني دانشگاه آزاد اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تقويم آزموني دانشگاه آزاد اعلام شد
وي با بيان اينكه ۳۷ درصد از داوطلبان اين آزمون را داوطلب زن تشكيل مي‌دهد، به افزايش پنج رشته به مجموعه رشته‌هاي آزمون دكتري اشاره كرد و افزود: اين آزمون در ۱۸۲ رشته برگزار مي‌شود.
ايسنا: رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام اينترنتي كنكور سراسري از روز دوشنبه ۱۲ دي ماه و آزمون كارشناسي ارشد از هفته اول بهمن خبر داد.

عبدالله سجادي جاغرق روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ثبت آزمون سراسري سال ۱۳۹۱ دانشگاه آزاد اسلامي از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۲ دي ماه از طريق سايت مركز آزمون به نشاني www.azmoon.org ، گفت: ثبت نام آزمون سراسري تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ دي ماه ادامه دارد.

وي با بيان اينكه داوطلبان مي‌توانند از طريق كارت‌هاي بانكي عضو شتاب براي خريد كارت اعتباري به سايت مركز آزمون مراجعه كنند، اظهار كرد: البته داوطلبان مي‌توانند نسخه چاپي دفترچه راهنما را نيز از دفاتر پستي تهيه كنند.

وي با اشاره به برگزاري آزمون رشته‌هاي غيرپزشكي دانشگاه آزاد در روزهاي ۱۵ و ۱۶ تير ماه، اظهار كرد: آزمون رشته‌هاي گروه علوم پزشكي ۲۹ تيرماه برگزار مي‌شود.

رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد با بيان اينكه داوطلبان رشته‌هاي غيرپزشكي در زمان ثبت‌نام مي‌توانند شش رشته انتخاب كنند، خاطر نشان كرد: داوطلبان رشته‌هاي علوم پزشكي مي‌توانند چهار رشته نيز انتخاب كنند.

وي با اشاره به برگزاري آزمون سراسري در 8 هزار و 577 رشته محل از افزايش شش درصدي رشته محل‌هاي اين دوره از آزمون نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: آزمون سراسري امسال در ۲۵۰ واحد دانشگاهي برگزار مي‌شود، البته هر داوطلب مي‌تواند بر اساس علاقه خود يكي از حوزه‌هاي نزديك محل سكونت را براي شركت در آزمون انتخاب كند.

سجادي با اشاره تاثير مثبت ۲۵ درصدي سوابق تحصيلي گفت: ثبت‌نام مجدد داوطلبان كنكور از هفته اول اسفند ماه آغاز مي‌شود.

رييس مركز آزمون از اعلام نتايج نهايي كنكور در نيمه دوم شهريور ماه خبر داد و افزود: حدود ۳۵۰ تا 400 هزار نفر در آزمون امسال پذيرفته مي‌شوند.

رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد همچنين از آغاز ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد سال ۱۳۹۱ از هفته اول بهمن ماه خبر داد.

وي با بيان اينكه در آزمون سال گذشته براي هر رشته گرايش يك دفترچه آزمون منتشر مي‌شد، اظهار كرد: در آزمون امسال رشته و گرايش‌هاي مختلف در داخل مجموعه‌هاي امتحاني تجميع شده و داوطلبان يك مجموعه امتحاني مستقل از گرايش انتخابي در آزمون به سوالات يكسان پاسخ مي‌دهد.

وي با اشاره به انتشار عناوين مجموعه‌هاي امتحاني، موارد و ضرايب دروس آزمون بر روي سايت مركز آزمون به نشاني www.azmoon.net، اظهار كرد: آزمون كارشناسي ارشد طي روزهاي ۲۱ تا ۲۳ ارديبهشت ماه به صورت تستي برگزار مي‌شود.

وي از اعلام نتايج نهايي آزمون در اواخر شهريور ماه خبر داد و افزود: در اين دوره از آزمون به تناسب افزايش رشته محل‌ها، افزايش ظرفيت خواهيم داشت.

سجادي با اشاره به برگزاري آزمون دكتراي تخصصي ۹۱ در روزهاي چهارم و پنجم اسفندماه گفت: در اين دوره از آزمون 38 هزار نفر ثبت نام كردند كه نسبت به سال گذشته با رشد ۶۷ درصدي مواجه هستيم.

وي با بيان اينكه ۳۷ درصد از داوطلبان اين آزمون را داوطلب زن تشكيل مي‌دهد، به افزايش پنج رشته به مجموعه رشته‌هاي آزمون دكتري اشاره كرد و افزود: اين آزمون در ۱۸۲ رشته برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه آزمون دكتري امسال در ۳۰۱ رشته محل برگزار مي‌شود، تصريح كرد: تعداد رشته محل‌ها نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

رييس مركز آزمون از پذيرش ۲۵۰۰ تا سه هزار نفر در آزمون دكتري ۹۱ خبر داد و افزود: داوطلبان بدون آزمون در رشته‌هاي علوم انساني بايد داراي معدل بالاي ۱۸ و پايان نامه ۱۸/۵ باشند، البته فعاليت‌هاي پژوهشي در پذيرش آنها تاثير دارد.

وي با اشاره به اعلام نتايج نهايي آزمون در نيمه دوم شهريورماه گفت: از تيرماه داوطلباني كه حدنصاب لازم را كسب كرده باشند براي مصاحبه دعوت مي‌شوند.

سجادي در خاتمه با اشاره به شركت بيش از 122 هزار داوطلب در آزمون كارشناسي ناپيوسته از اعلام نتايج نهايي اين آزمون در هفته آخر دي ماه خبر داد و افزود: بيش از يكصد هزار نفر در اين آزمون پذيرفته مي‌شوند.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن