تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798284587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
استعفاي سرمربي برق شيراز
محمد عباسي به دليل نتايج ضعيف برق شيراز و 8 هفته عدم پيروزي، بعد از باخت مقابل پاس از سمت خود استعفا كرد. عباسي با تاييد اين موضوع به فارس، گفت: در همه جا وقتي تيم نتيجه نمي گيرد مربي را بركنار مي كنند. من خودم تصميم گرفتم كه استعفا بدهم. البته مديرعامل هنوز موافقت خود را اعلام نكرده است اما فكر مي كنم با كنار رفتنم شوك خوبي به اين تيم وارد مي شود. اين مربي ادامه داد: تيمي كه 11 هفته به حالت مسخره با نتايج يك بر صفر و در شرايطي كه حقش نيست ببازد، حتما يك جاي كار ايراد دارد.از دست من هم كاري ساخته نيست.

اولتيماتوم هاشمي به پرسپوليس
كيومرث هاشمي معاون سازمان و رييس مركز توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي در نامه اي به حسين هدايتي رييس هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس خواستار رسيدگي سريع به روند نزولي تيم فوتبال اين باشگاه و برون رفت از وضعيت فعلي به منظور پاسخگويي به انتظار هواداران اين تيم شد. در بخشي از اين نامه آمده است: شايسته است به قيد فوريت و با تشكيل جلسات هيات مديره و كميته فني باشگاه و بررسي وسيع و همه جانبه وضعيت موجود به همراه تحليل هاي لازم و ارايه پيشنهادات و راهكارهاي علمي و موثر حداكثر تا قبل از مسابقه بعدي تيم اقدام عاجل صورت گرفته و نتيجه گزارش شود. بديهي است اين آخرين فرصت براي مجموعه مديريتي آن باشگاه است.

انصاري فرد: اتفاقات پشت پرده فوتبال گفتني نيست
مديرعامل باشگاه راه آهن گفت: اتفاقاتي در اين فوتبال رخ مي دهد كه همه آن گفتني نيست. محمد حسن انصاري فر درباره عدم اجازه استفاده از امير آبوچا در بازي مقابل سايپا اظهار داشت: بعد از گذشت 10 دقيقه از جريان بازي با عزيز محمدي تماس گرفتيم و او اعلام كرد كه مي توانيم از آبوچا استفاده كنيم اما رودنيل، ناظر فدراسيون به دليل صادر نشدن كارت بازي اين اجازه را به ما نداد. خود مسوولان سازمان هم مي دانند كه صدور كارت طول مي كشد.

مصطفوي: كادر فني بايد پاسخگو باشد
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: كادر فني بايد پاسخگوي شكست و ناكامي هاي اخير باشد.داريوش مصطفوي اظهار داشت: بازي امروز(ديروز) در حد نام پرسپوليس و بازيكنان بزرگش نبود. ما 3 گل خورديم كه هر 3 روي اشتباهات فردي بود. وي درباره عكس العمل هيأت مديره گفت: هيأت مديره، كميته فني و كميته انضباطي در خصوص باخت مقابل ملوان و ذوب آهن جلسه تشكيل مي دهند. كادر فني بايد در جلسه هيات مديره گزارشي از عملكرد پرسپوليس ارائه و دلايل ناكامي پرسپوليس را بازگو كند.

عنايت: ممبيني اشتباه فاحشي نداشت
مسعود عنايت رئيس كميته داوران در خصوص قضاوت ديدار ذوب آهن و پرسپوليس گفت: با وجود اينكه ممبيني قضاوت يكنواخت و هماهنگي با كمك هاي خود نداشت ولي در مجموع اشتباه عمده و فاحشي كه در نتيجه بازي پرسپوليس و ذوب آهن تاثير گذار باشد مرتكب نشد.

حجازي: تيم اميد برايم كوچك است
ناصر حجازي درباره ديدارش با نايب رئيس فدراسيون گفت: من از گذشته با تاج دوست هستم و رفاقت ما به سالها پيش بازمي گردد. امروز (ديروز) نيز به دنبال تماس تاج به فدراسيون رفتم و تنها پس از مدتي كه يكديگر را نديده بوديم، با هم ديدار كرديم. در واقع دليل اين ديدار دلتنگي دوستانه بود و هيچ بحث كاري مطرح نبود.وي درباره احتمال مذاكره درباره تيم اميد نيز گفت: تيم اميد براي من كوچك است و اهداف بزرگتري دارم.

احضار واعظ آشتياني و خوردبين به كميته انضباطي
در پي انتقادهاي اخير اميررضا واعظ آشتياني مديرعامل باشگاه استقلال و اسدي مسئول كانون هواداران اين تيم و همچنين خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ، كميته انضباطي آنها را فرا خواند.بر اين اساس واعظ آشتياني و اسدي در روز دوشنبه ساعت 16 بايد در كميته انضباطي حاضر شوند و خوردبين نيز بايد ساعت 17 دوشنبه در كميته انضباطي حضور يابد.

حمله هكرها به حجازي
سايت ناصر حجازي از سوي برخي بداخلاقان اينترنتي هك و از دسترس كاربران فضاي مجازي خارج شد.

شفق: ابومسلم به نام بني اسد نشده
ناصر شفق درمورد بازپس گيري باشگاه ابومسلم ظرف 48 ساعت اظهار داشت: هرگز چنين جمله اي را بر زبان نياورده ام و نگفته ام كه در مدت دو روز ابومسلم را پس خواهم گرفت.روز يكشنبه ادامه مذاكرات خود را با مصطفي بني اسد انجام خواهم داد.
مدير عامل باشگاه تراكتور سازي در مورد اينكه تكليف مالكيت باشگاه چه زماني مشخص خواهد شد؛ عنوان كرد: مذاكرات يكشنبه ادامه پيدا مي كند. ممكن است يك يا دو هفته نيز طول بكشد. آنچه مسلم است اينكه من تابع قانون هستم و گردنم از مو هم باريكتر است.
شفق درمورد سهامي شدن ابومسلم گفت: اين بحث صحت ندارد. باشگاه به نام بني اسد نشده كه بخواهيم سهام را تقسيم كنيم.

ديدار استقلال اهواز و ابومسلم امروز برگزار مي شود
در حالي كه جمعه عصر اعضاي تيم ابومسلم قصد پرواز از مشهد به آبادان را داشتند به دليل نامناسب بودن شرايط جوي نتوانستند خود را به آبادان برسانند. بدين ترتيب با اطلاع به سازمان ليگ بازي ديروز آنها مقابل استقلال اهواز لغو شد.
عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ در تماس با مسؤولان ابومسلم به آنها اطلاع مي دهد كه بايد تحت هر شرايطي خود را به اهواز برسانند تا اين بازي برگزار شود.
اين بازي طبق اعلام سازمان ليگ، امروز در همان ساعت 14 در ورزشگاه تختي اهواز برگزار مي شود.

حمايت مولر از كريمي
مدرس بين المللي فوتبال و فردي كه قرار است به عنوان دستيار اول علي دايي در تيم ملي فوتبال كشورمان فعاليت كند، گفت: من بيشتر به عنوان مشاور و طراح تمرينها در تيم ملي فوتبال ايران فعاليت دارم.
وي درخصوص ارزيابي خود از بازيكنان ايراني گفت: علي كريمي مهدي مهدوي كيا و وحيد هاشميان از فوتبال كلاس يك برخوردار هستند . اين تعداد از بازيكنان تجربه بازي در بوندس ليگا را دارند و مي توانند مهره هاي خوبي براي رساندن ايران به جام جهاني به شمار آيند.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن