تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798637360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دادسراي ويژه روحانيت غرب كشور:روحانيت در معرض انواع آسيب‌ها قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دادسراي ويژه روحانيت غرب كشور:روحانيت در معرض انواع آسيب‌ها قرار دارد
خبرگزاري فارس: رئيس دادسراي ويژه روحانيت غرب كشور گفت: امروز روحانيت در معرض انواع آسيب‌ها قرار دارد و دشمنان از هر ترفندي براي كاهش پايگاه اجتماعي و ميزان محبوبيت روحانيت استفاده مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمين صادق ابراهيمي عصر امروز در ادامه گردهمايي روحانيت استان همدان در سالن اجتماعات سازمان تبليغات اسلامي همدان، با بيان اينكه بايد بين كرامت الهي و كارهاي خارق‌العاده تفاوت قائل شد، افزود: نبايد گول عده‌اي از افراد مدعي صاحب كرامت را خورد و بايد بين كرامت الهي و كارهاي عجيب و غريب تفاوت قائل شد.
وي گفت: مرتاضان هندي هم مي‌تواند كارهاي غير عادي انجام دهند اما اين كارها با كرامات و اعمال علما، عرفا و بزرگان الهي از زمين تا آسمان فرق دارد و بايد با سحر، جادو، رمل، جفر، علوم غريبه و خرافات مبارزه كرد و نبايد اجازه داد تا برخي با استفاده از كارهايي نظير هيپنوتيزم به نام كرامت سر مردم كلاه بگذارند.
ابراهيمي ادامه داد: هر كس كه با نفس خود مبارزه كند، قدرت زيادي پيدا مي‌كند اما اينها نشانه تقرب به خداوند نيست.
رئيس دادسراي ويژه روحانيت غرب كشور با اشاره به آن كه لازم است جلوي خرافات و بدعت‌ها در جامعه را گرفت، تأكيد‌ كرد: بايد مردم را نسبت به اين مسائل آگاه كرد و نبايد اجازه داد عده‌اي سودجو با حيثيت مردم بازي كنند و اين يكي از وظايف روحانيت است.
وي سپس با اشاره به تلاش دشمنان داخلي و خارجي براي كاهش پايگاه اجتماعي روحانيت تصريح كرد: دشمنان از هر ترفندي براي كاهش پايگاه اجتماعي و ميزان محبوبيت روحانيت استفاده مي‌كنند و بايد هوشيار بود و مردم را نسبت به طرح اينگونه مسائل آگاه كرد.
ابراهيمي خاطر‌نشان كرد: امروز روحانيت در معرض انواع آسيب‌ها قرار دارد و دشمن در كمين روحانيت است و در اين مسير وجود سايت‌هاي اينترتني متعدد ضد روحانيت تنها گوشه‌اي از اين دشمني‌هاست.
رئيس دادسراي ويژه روحانيت غرب كشور يادآور شد: دشمن با انواع و اقسام برنامه‌هاي كاذب و فريبنده در صدد جذب جوانان به خود و جدا كردن آنها از روحانيت و حوزه‌هاي علميه است و درصدد جدا كردن ميليون‌ها نفر جواناني است كه در انتخابات مجلس خبرگان رهبري به روحانيت راي مي‌دهند.
وي خاطر‌نشان كرد: ما حيثيت طلبه را بر هر چيزي ترجيح مي‌دهيم و با هرگونه مسائلي كه آبروي گروه كثيري از اين قشر را زير سئوال ببرد، مقابله مي‌كنيم.
معاون سازمان تبليغات اسلامي استان همدان نيز در اين مراسم با انتقاد از برخي مجالس عزاداري و مداحي‌ افزود: عده‌اي از روي غرض، كينه، بي‌اطلاعي و يا ناخواسته اتفاقاتي را براي عزاداري ائمه معصومان عليهم‌السلام به ويژه اباعبدالله الحسين (ع) به وجود مي‌آورند كه دشمنان نيز از آن به عنوان بهانه‌اي براي تخريب و تحقير شيعيان استفاده مي‌كنند.
حجت الاسلام عبدالعلي غلامي گفت: دشمن هميشه در كمين است تا با كوچك‌ترين نقطه ضعف و بهانه اعتقادات شيعه را زير سئوال ببرد، بنابراين بايد با عزاداري‌هاي اصولي و منطقي چنين بهانه و فرصت‌ها را به دست دشمنان ندهيم.
وي خاطر‌نشان كرد: متأسفانه شاهد هستيم كه در عزاداري‌ها از عروسك‌ها به عنوان علي‌اصغر(س)، يا با درست كردن جنازه امام حسين (ع)، ابوالفضل العباس و ... بدترين و شديدترين توهين‌ها را ناخواسته به اين شخصيت‌هاي الهي روا مي‌دارند و به دست دشمنان نيز بهانه مي‌دهند.
غلامي با اشاره به تبليغات فرقه‌هاي ضد شيعه بيان داشت: دشمنان شيعه با نشانه گرفتن احساسات پاك شيعيان آنها را رافضي و خوارجي و حتي ضد خدا مي‌نامند و مقابله با شيعه را حتي تا حد صدور حكم قتل شيعيان مطرح مي‌كنند.
وي تأكيد كرد: با توجه به فرارسيدن ماه محرم وظيفه و رسالت روحانيت و مبلغان راستين اسلام دوچندان شده است.
معاون تبليغات اسلامي همدان با تأكيد بر اين كه امر به معروف و نهي از منكر به عنوان يك فريضه الهي نبايد فراموش شود، افزود: بايد مردم را با شيوه‌هاي درست عزادري‌ها آشنا كرد و لازم است در اين راه به برخي از مداحان كه مجالس عزاداري امام حسين (ع) را به مجلس مراجع ستيزي تبديل مي‌كنند، اجازه حضور نداد.
انتهاي پيام/ص10
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن