تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798584211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روناک یونسی از حامد بهداد می ترسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ویج: روناک یونسی از حامد بهداد می ترسید


شاید خودش دوست نداشته باشد اما این شب ها ما را یاد کاراکتر «ناتاشا» با بازی حرفه ای «رویا نونهالی» در سریال «خواب و بیدار» می اندازد. او می گوید، دوست ندارد در یک نقش کلیشه شود، به همین دلیل هم هست که ۸ ۷ ماهی سر هیچ کاری حاضر نشده تا این که پیشنهاد بازی در سریال «سقوط آزاد» به دستش رسید؛ «روناک یونسی» را این شب ها در قاب تلویزیون و در کنار حامد بهداد و پوریا پورسرخ می بینیم و بیشتر به توانایی هایش در بازیگری ایمان آورده ایم. در این صفحات، چکیده ای از گفت وگوی مان با او را خواهید خواند، مصاحبه ای که در کافه رستوران «کوکو بانا»ی کیش که خودش نیز سهمی در آن دارد انجام شد.
قبل از این که پیشنهاد بازی در «سقوط آزاد» به من بشود، یکسری دوره های رزمی را گذرانده بودم، این دوره ها کمک بسیار زیادی سر این کار به من کرد. در «سقوط آزاد» یکسری دوستان بدلکاری می کردند که ۳ روز در هفته با آن ها تمرین می کرد م تا بدنم همیشه آماده باشد و بتوانم خیلی از صحنه های فیلم را خودم بازی کنم تا بدلکاران؛ کارهایی که خیلی عجیب، غریب و سخت بودند.

● از ماشین پلیس داشتیم تا هلی کوپتر
۲ سال پیش در فیلم «به هدف شلیک کن» محمد کتیرایی بازی کردم که آن هم در ژانر پلیسی است و فکر می کنم به زودی اکران شود بنابراین «سقوط آزاد» نخستین تجربه من در ژانر پلیسی نبوده است. در آن فیلم هم نقش دختری را بازی می کردم که خلافکار بود اما تفاوت «سقوط آزاد» با «به هدف شلیک کن»، نگاه متفاوت و خاص علیرضا امینی است؛ از طرفی ما سر این سریال از نظر امکانات و ابزاری که برای ساخت یک فیلم پلیسی و اکشن لازم است، به مراتب وضعیت بهتری داشتیم چون ناجا پشت پروژه ما بود و بسیار حمایت خوبی از ما شد، آنچنان که خیلی راحت از ماشین پلیس گرفته تا مهمات، اسلحه و حتی هلی کوپتر را در اختیارمان قرار دادند و سکانس های فیلم، همانی شد که خودمان انتظار داشتیم؛ اتفاقی که شاید برای هر پروژه ای نیفتد. سریال «سقوط آزاد» به مراتب سخت تر از «به هدف شلیک کن» بود، البته آقای امینی اطلاع نداشت قبلا در ژانر پلیسی یک نفش منفی بازی کرده ام، با وجود این به من پیشنهاد همکاری داد.


● ترس در زندگی من معنایی ندارد
«سقوط آزاد»، یک سریال متفاوت به مناسبت هفته پلیس است که در ژانر اکشن ساخته شده. من نقش منفی این سریال را من بازی می کنم که ویژگی های خاصی دارد و دوست داشتم تجربه اش کنم اما ترجیح می دهم مردم کار را ببینند و خودشان درباره آن قضاوت کنند. این که می گویید نقش منفی روی نگاه مردم و زندگی شخصی ام تاثیر می گذارد را قبول ندارم چون اگر مثلا در فیلم قرار است دزدی کنم، در زندگی ام که این کار را انجام نمی دهم و در کل آدمی هستم که ترس در زندگی من معنایی ندارد و نقشم در «سقوط آزاد»، نه تنها ترسی برایم نداشت بلکه برای بازی اش بسیار هیجان داشتم.


● خواسته های بازیگری ام برآورده شد
به نظر من الان تفاوتی میان تلویزیون و سینما وجود ندارد، بیشتر باید کار، فیلمنامه، کستینگ، کارگردان و عوامل خوب را ترجیح داد تا به مسائل دیگر فکر کرد. الان کارهایی در تلویزیون ساخته می شود که به مراتب بهتر و حرفه ای تر از بعضی کارهای سینمایی هستند. به هر حال امروز فیلم هایی در سینمای ایران ساخته می شوند که ارزش حتی ۵ دقیقه در صف ایستادن و دیدن هم ندارند! برعکس در تلویزیون کارهایی ساخته می شود که جزو آثار فاخر ایران هستند. امروز تلویزیون تبدیل به یک رسانه بسیار قوی شده و بعید می دانم بازیگران و همکاران سینما و تلویزیون خیلی برای شان تفاوت داشته باشد چون اخیرا بودجه، زمان و انرژی زیادی برای کارهای تلویزیونی درنظر می گیرند که این خیلی خوب است. با توجه به کستینگ خوبی که آقای امینی برای «سقوط آزاد» درنظر گرفت، قطعا به هر بازیگری پیشنهاد بازی در آن می شد، قبول می کرد. خدا را شکر تا حدود زیادی همان چیزی که در ذهن مان بود به ثمر نشست و فکر می کنم بعد از ۸ ۷ ماهی که دوست نداشتم سر کاری بروم، «سقوط آزاد» خواسته هایم از این حرفه را برآورده کرد ه است.


● من بهترین گزینه برای این نقش بودم
علیرضا امینی بسیار کارگردان حاذق و باهوشی است. قبل از «سقوط آزاد» تجربه همکاری با ایشان را نداشتم، حتی همدیگر را از نزدیک هم ندیده بودیم. زمانی که از من برای بازی در کار دعوت شد، ابتدا نقش پلیس زن سریال به من پیشنهاد شد و قرار شد به صورت حضوری یک جلسه با آقای امینی برگزار کنیم. زمانی که به دفتر ایشان رفتم، نظرشان کاملا درباره انتخاب من برای نقش پلیس زن سریال تغییر کرد و به من گفتند این نقش منفی برای تو مناسب تر است. وقتی به این پیشنهاد فکر کردم، دیدم این نقش جای کار زیادی برایم دارد؛ خوشحالم که علیرضا امینی به من اعتماد کرد و این نقش را به من سپرد و من هم به پیشنهاد ایشان اعتماد کردم، نتیجه این اعتماد متقابل هم این شد که آقای امینی به تعدادی از عوامل کار گفته اند روناک یونسی بهترین گزینه برای بازی در این نقش بود.


● خیلی خوش شانس بودم
بعد از سریال «رستگاران» پیشنهادهای مشابه زیادی به من شد که با اعتماد کامل همه شان را رد کردم چون دوست نداشتم در یک نقش خاص کلیشه شوم، الان اتفاق بدی که برایم خواهد افتاد این است که «سقوط آزاد» و «به هدف شلیک کن» پخش شوند و در هر دوی شان هم که یک نقش منفی را بازی کرده ام. بنابراین همه تصور خواهند کرد روناک یونسی برای نقش های منفی فیلم های اکشن گزینه مناسبی است و در آن کلیشه خواهد شد؛ اتفاقی که هرگز اجازه نخواهم داد بیفتد. خیلی خوش شانس بودم که این نقش را در «سقوط آزاد» بازی کردم چون فکر می کنم هر خانم بازیگری دوست داشته باشد چنین نقش هایی را بازی کند.


● کسی نمی تواند کار ما را نبیند
«سقوط آزاد» ویترینی از بازیگرانی را درست کرده که هر کدام شان، طرفدارهای خاص خودشان را دارند و قطعا طرفداران این بازیگران، کنجکاو می شوند بدانند چه اتفاقی افتاده که این بازیگران دورهم جمع شده اند تا در یک سریال بازی کنند. از طرفی اسم علیرضا امینی و آقای کاسه ساز پشت سر کار است و وقتی آنونس های کار از تلویزیون پخش شود، کسی نمی تواند کار را نبیند! به جرات می گویم تا امروز مشابه این سریال را در هیچ کار دیگری در ایران ندیده اید.


● پورسرخ و بهداد نمی توانند من را بگیرند
فکر می کنم از کارگردان و کستینگ بازیگران «سقوط آزاد» می توان متوجه تفاوت و حرفه ای بودنش شد. خود من برخلاف کارهای گذشته ام، نقش منفی این سریال را پذیرفتم و حامد بهداد و پوریا پورسرخ نقش های پلیس این کار را قبول کرده اند، بنابراین از همین جا می توان متوجه تفاوت کار شد. به غیراز این ها «سقوط آزاد» یک کار کاملا سخت، پلیسی، جنایی و اکشن است که من خیلی دوستش دارم. از طرفی نگاه متفاوت «علیرضا امینی» به کار است که بعید می دانم تا امروز کسی توانسته باشد مشابه «سقوط آزاد» را بسازد. اتفاق دیگری که در این سریال افتاد، استفاده از تیم عوامل حرفه ای بود که خیلی درست و بجا صحنه های اکشن، افکت ها و جلوه های ویژه کار را درآوردند که به هر چه بیشتر شدن هیجان کار افزوده است. از همه این ها که بگذریم، داستان فیلم برخلاف تمام فیلم های پلیسی است که تا امروز دیده ایم؛ همیشه عادت داشتیم پلیس ها بتمن باشند و خیلی زود معما را کشف کنند و مجرم یا مجرمان را دستگیر و همه آدم بدهای فیلم را بکشند! اما اینجا «حامد بهداد» (سرگرد صابری) درگیر پرونده زن خلافکار حرفه ای شده که نمی تواند دستگیرش کند و این زن آنقدر حرفه ای است که همیشه قبل از سررسیدن پلیس، فرار می کند! همین موضوع، فیلم را برای مخاطب باورپذیرتر می کند، حامد بهداد و پوریا پورسرخ که پلیس های کار هستند، نمی توانند به این راحتی ها این زن خلافکار را بگیرند. به هر حال قدرت یک پلیس زمانی به مخاطب صحیح نشان داده می شود که حریفش هم یک آدم حرفه ای، باهوش و قدرتمند باشد. این تعادل در «سقوط آزاد» به خوبی رعایت شده و همین حس خوبی به من می دهد.


● از حامد بهداد می ترسیدم!
سر سریال «رستگاران» تجربه همکاری با پوریا پورسرخ را داشتم و این سریال، دومین همکاری مشترک مان به حساب می آید؛ به نظرم پوریا پورسرخ یکی از خوش اخلاق ترین و بهترین بازیگران سینمای ایران است. اما در «سقوط آزاد» نخستین تجربه همکاری ام با حامد بهداد رقم خورد؛ به نظرم حامد بهداد بازیگری دوست داشتنی، خاص، همراه با خصوصیات اخلاقی بسیار دلنشینی است. قبل از شروع کار، از همکار شدن با حامد بهداد می ترسیدم، به دلیل حرف هایی که از این ور و آن ور درباره شان شنیده بودم. البته این موضوع را هم به خودش گفته ام هم به آقای امینی اما یک ماه که از شروع کار گذشت، فهمیدم تمام چیزهایی که درباره او شنیده بودم اشتباه بود و دوست دارم اگر امکانش باشد، باز هم در کنارشان بازی کنم. حامد بهداد یکی از بازیگران خوب و حرفه ای سینمای ایران است و در «سقوط آزاد» آنچنان قوی نقش پلیس را بازی کرد که در هیچ شرایطی نمی توانی آن را باور نکنی.

۴ آبان ۱۳۹۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ویج]
[مشاهده در: www.iranvij.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن