تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798707281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یک میلیارد تومان رهن خانه های سوپرلوکس!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: حتی اگر پول کافی در جیب، برای اجاره کردن خانه ای سوپرلوکس دارید، بدانید باید در صف انتظار برای دیدن آن باشید، صاحب خانه سوپرلوکس، سرش شلوغ است و تنها با وقت قبلی که از یک هفته پیش معمولا باید هماهنگ شود، در خانه را برای شما باز می کند مگر این که خوش شانس باشید و صاحب خانه در راه سفر خارج باشد و برای اجاره دادن خانه اش عجله داشته باشد. آن وقت دیدن خانه ساده تر می شود






اگر می توانید پول پیش بالای 400 میلیون تومان داشته باشید و ماهانه چند میلیون تومان به عنوان اجاره پرداخت کنید، به اجاره کردن خانه های لوکس و سوپرلوکس فکر کنید. در غیر این صورت، حتی اجازه ندهید تصور چنین موضوعی از ذهن شما بگذرد. امکانات خانه هایی که سوپرلوکس، نامیده می شوند تا حدی زیادند که خواه و ناخواه اجاره های میلیونی همراه خودشان می آورند. جای این خانه ها هم که شمال شهر است. جایی پایین تر از زعفرانیه، کامرانیه، جردن و دیگر محلات مشابه آن به فکر پیداکردن خانه ای سوپرلوکس که می تواند متراژی بالای هزار متر داشته باشد، نباشید.

داشتن امکانات سونا و استخر و... دیگر امکانات این چنینی، ساده ترین امکاناتی است که خانه های سوپرلوکس همراه خود دارند. البته خانه های سوپرلوکس هم انواع مختلف دارند، بعضی هنوز افتتاح نشده اند و کسی در آنها پا نگذاشته، بعضی ویلا – آپارتمان هستند و بعضی دیگر هم عادی تر به نظر می رسند اما هرچه که هست، حتی اگر پول کافی در جیب، برای اجاره کردن خانه ای سوپرلوکس دارید، بدانید باید در صف انتظار برای دیدن آن باشید، صاحب خانه سوپرلوکس، سرش شلوغ است و تنها با وقت قبلی که از یک هفته پیش معمولا باید هماهنگ شود، در خانه را برای شما باز می کند مگر این که خوش شانس باشید و صاحب خانه در راه سفر خارج باشد و برای اجراه دادن خانه اش عجله داشته باشد. آن وقت دیدن خانه ساده تر می شود.

پنت هاوس

آپارتمان همین که پنت هاوس نام بگیرد و در بالاترین طبقه برجی جا بگیرد به خودی خود اجاره بهایش از دیگر آپارتمان ها گران تر می شود. پنت هاوس طبقه ای است که از دیگر واحدهای آپارتمان امکانات بیشتری دارد و بزرگتر هم است، پس عجیب نیست که بر دیگر واحدهای برج، فخر بفروشد.

پنت هاوس یکی از برج های کامرانیه شمالی، امکاناتی دارد که باعث شده اجاره آن رقمی معادل 400 میلیون تومان پیش و چهار میلیون و 500 هزار تومان پیدا کند. این پنت هاوس که 700 متر زیربنا دارد. امکاناتی مثل آشپزخانه فرنیش در میان امکانات آن گم است. این پنت هاوس، سونا و جکوزی داخل واحد دارد. پنت هاوس دیگری در یکی از برج های زعفرانیه، با قیمت 800 میلیون تومان، رهن کامل اجاره داده می شود. این پنت هاوس 1200 متر زیربنا دارد و در برجی قرار گرفته که از امکانات سالن بدنسازی، پینگ پنگ، بیلیارد و چند ورزش دیگر برخوردار است.

سونا و استخر هم که سرجهازی تمام خانه های لوکس است. پنت هاوس زعفرانیه، پنج خوابه است و روف گاردن. پنت هاوسی هم در خیابان فرشته 700 میلیون تومان اجاره داده می شود؛ این پنت هاوس دوبلکس است و چهارخوابه. البته 300 متر زیربنا دارد. امکانات خود پنت هاوس، قیمت آن را تا این حد بالا نبرده، 600 متر لابی که وسط آن آبشار هم کار شده و همان سالن های ورزشی مختلف، چنین قیمتی را برای پنت هاوس خیابان فرشته رقم زده است.

آپارتمان های ویلایی

آپارتمانی که تلفیقی از خانه های ویلایی و آپارتمان باشد، در فضای دود گرفته تهران شبیه خواب و رویاست. شاید به همین دلیل است که آپارتمان ویلایی را در آژانس های مسکونی تکه ای از بهشت می نامند. اجاره کردن واحد آپارتمانی که شبیه تکه ای از بهشت است، جیبی پر از پول می خواهد، پولی که چندین میلیون تومان است.

آپارتمانی ویلایی در بام نیاوران 380 میلیون تومان اجاره داده می شود. این آپارتمان 640 متری است و پنج اتاق خواب دارد. آپارتمان ویلایی بام نیاوران «تیریلکس» است. چهار سرویس دستشویی دارد. سونا و جکوزی هم در خود ویلا ساخته شده است. زمین ویلایی اطراف آپارتمان 800 متر است. آپارتمان ویلایی دیگری که در کوهسار، یعنی شمال بوکان نیاوران ساخته شده، اجاره بهای 600 میلیون تومان، رهن کامل دارد، آپارتمان 400 متری و چهارخوابه است. آشپزخانه فرنیش، ورودی زیبا و داشتن سالن های ورزشی هم از خصوصیات این آپارتمان ویلاست و تنها موضوعی که دلیلی می شود تا قیمت آن از حد انتظار پایین تر باشد، سال ساخت آن است. این آپارتمان ویلایی 10 سال ساخت است. آپارتمان ویلایی دیگری هم در خیابان فرید اقدسیه ساخته شده. متراژ این آپارتمان 450 متر است و آپارتمان پنج خوابه است. سه سرویس بهداشتی هم دارد. این آپارتمان 150 متر تراس همراه خود دارد اما اجاره بها؟ 100 میلیون تومان پیش و ماهی 10 میلیون تومان اجاره قطعه ای از بهشت می تواند ماهی 10 میلیون تومان اجاره داشته باشد، جایی برای تعجیب نیست.

طبقه زیر پنت هاوس

پنت هاوس برای خودش باری از برتری نسبت به دیگر طبقات می آورد و این که طبقه ای زیر آن باشد هم می تواند، از این برتری تا حد زیادی استفاده می کند. ساده هترین دلیلش هم این است که چشم انداز این طبقه، معمولا با پنت هاوس خیلی فرق نمی کند و بیشترین تفاوت در متراژ است. بنابراین اجاره طبقه ای هم که تنها یک طبقه، زیر پنت هاوس باشد، با دیگر طبقات متفاوت می شود حتی اگرا مکنات این طبقه، با دیگر طبقات فرقی نداشته باشد.

طبقه ای زیر پنت هاوس در یکی از برج های نیاوران با قیمت 200 میلیون تومان، پول پیش و هشت میلیون تومان، اجاره داده می شود. این طبقه زیر پنت هاوس 420 متر، زیربنا دارد و چهار خوابه است. البته به این متراژ 80 متر، تراس را هم اضافه کنید. تمام وسایل آشپزخانه فرنیش این طبقه، آلمانی است و طبقه از روف گاردن هم برخوردار است. ساختمان هر آنچه از سالن ورزشی بخواهید، دارد و امکانات جانبی آن به سونا و استخر محدود نمی شود. از تمام ساختمان ها که بگذریم، اجاره طبقه ای زیر پنت هاوس در اقدسیه جالب تر است. این طبقه یک میلیارد تومان اجاره داده می شود. ساختمان 550 منتری و پنج خوابه است. ساختمان سه طبقه تک واحدی است و امکانات جانبی آن هم کامل کامل است. آپارتمان زیر پنت هاوسی هم در زعفرانیه وجود دارد که اجاره 100 میلیون تومان پیش و ماهی هشت میلیون تومان دارد. این آپارتمان 270 متری و چهارخوابه است. 100 متر هم تراس دارد اما نوع طراحی خاص آن که نام مجلل بر آن می گذارد، چنین اجاره ای را برایش رقم زده.

سوپرلوکس های بی نام

خانه های سوپرلوکس ها، لقب های مختلفی می گیرند و این لقب ها است که اجاره بهای شان را سنگین می کند اما بعضی از خانه های سوپرلوکس، لقب خاصی ندارند و با این وجود قیمت اجاره سنگینی دارند. چرا؟ اولین و مهم ترین دلیل، برجی است که این سوپرلوکس ها در آن ساخته شده اند. آپارتمانی در برج چناران خیابان فرشته، قیمت رهن 600 میلیون تومان دارد.

آپارتمان برج چناران 275 متر، زیربنا دارد و چهارخوابه است. لابی این برج 600 متر است و آبشار دارد اما مهم ترنی نکته اینکه هنوز کسی در آن ساکن نشده و کسی که کلید طلایی اجراه آن را بگیرد، اولین نفری است که آن را افتتاح می کند.

آپارتمانی هم 350 میلیون تومان رهن کامل اجاره دارد که 250 متری و چهارخوابه است. این آپارتمان در برج های دوقلوی الهیه ساخته شده برج ها 500 متری لابی دارند و چیزی از امکانات جانبی کم نیست، تنها یک نکته است که از اجاره بهای این آپارتمان سوپرلوکس، کم می کند. سال ساخت آن 10 سال ساخت است. آپارتمانی سوپرلوکس هم در اقدسیه وجود دارد که 400 متر، زیربنا دارد و چهارخوابه است. این آپارتمان، یک سوئیت مجزا هم دارد. اجاره بهای آن البته گران است، 30 میلیون تومان پیش و ماهی 9 میلیون تومان اجاره.

منبع: روزنامه هفت صبح






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 606]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن