تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798470841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خودکشی در امریکا به شیوه ژاپنی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: سایت های اینترنتی شیوه خودکشی جدیدی را به افراد افسرده و ناامید پیشنهاد می کنند، دستورالعملی ساده اما به شدت مهلک، شیوه ای که مرگ با آن حتمی است.


در ژاپن به نام خودکشی با «زادیا» شناخته می شود؛ شیوه ای که از ترکیب مواد مختلف پاک کننده خانگی با هم و تشکیل گازی به شدت کشنده حاصل می شود. براساس برخی ارقام، حدود دو هزار نفر بااستنشاق این نوع گاز که در اکثر موارد سولفید هیدروژن است در خودروها یا دیگر مکان های بسته، دست به خودکشی زده اند.




[تصویر: 12624_546.jpg]




حالا پلیس امریکا می گوید این نوع خودکشی که نحوه تهیه ترکیبات شیمیایی و جزئیات به کارگیری آن در وب سایت ها قابل دسترسی است در ایالات متحده رو به افزایش است.

گازی که در این خودکشی های ژاپنی به کار گرفته می شود چنان خطرناک است که باعث تخلیه یک محله و ارسال برخی افراد به بیمارستان هم می شود تا قربانیان آن، تنها افراد مأیوس و افسرده نباشند. به گفته رئیس اداره آتش نشانی نیویورک، از سال 2008 تاکنون در امریکا 72 مورد خودکشی به این شیوه رخ داده که در 80 درصد آنها افسران پلیس، آتش نشانان، کارکنان فوریت های پزشکی و شهروندان معمولی توسط این گاز مسموم شده اند. مسمومین ثانویه ناشی از این گاز معمولاً دچار شرایط بد نمی شوند اما در برخی موارد که افسران بدون تجهیزات مناسب در خودرو را باز می کنند یا شیشه ها را می شکنند، گاز «بلافاصله آنها را به زانو درمی آورد» به همین دلیل امدادگران تا از بین رفتن کامل خطر ناشی از گاز نمی توانند به کمک قربانی بروند و ممکن است این روند ساعت ها به طول انجامد.

در این میان امدادگران مدام می خواهند وارد ماجرا شوند و کمک کنند ولی نمی توانند. در یکی از این موارد که در 23 ماه مه رخ داد، زن 23 ساله ای پس از ترکیب مواد شوینده در ماشین خود و چسباندن علامتی که می گفت «خطر! وجود مواد شیمیایی! به پلیس اطلاع دهید» به شیشه خودرو خود، در یکی از محله های لس آنجلس دست به خودکشی زد. ظاهراً او قرار بوده به همراه یک مرد دیگر که در آخرین لحظات تغییر عقیده داده و خودرو را ترک کرده بود، خودکشی کنند.
«ریچارد پرین»، معاون کلانتر لیک کانتی میشیگان می گوید: «به طورکلی خودکشی برای از بین رفتن یک نفر طراحی می شود، اما در حقیقت این نوع خودکشی به عمد یا غیرعمد قابلیت از بین بردن بسیاری از افراد را دارد و این نکته ای است که این شیوه خودکشی را خطرناک می کند.» معاون کلانتر پرین به همراه 50 نفر دیگر از افسران و مقامات آتش نشانی بخشی از گروه فعال در سراسر کشور به سرپرستی کلانتر اورشان ترتیب می دهند که وظیفه آموزش اولین مواجهان با چنین خودکشی هایی را به عهده دارند. در ژاپن این شیوه را به عنوان خودکشی «راحت و زیبا» می شناسند.

تعداد آسیب دیدگان این نوع خودکشی در شهر کنان وقتی به مرز هشدار رسید که در سال 2008 یک دختر 14 ساله طی این اقدام 90 نفر از همسایگان خود را به بیمارستان کشاند. پس از این جریان بود که مأموران برای برداشتن روش تهیه این مواد از اینترنت اقدام کردند. سولفید هیدروژن گازی بی رنگ با بوی شدید تخم مرغ گندیده است و به طور طبیعی به واسطه تجزیه مواد آلی تولید می شود و بسیار فرار است، اما تنفس میزان متراکمی از آن می تواند باعث تشنج، کما و در نهایت مرگ فوری شود.

دکترکلینچ مید، رئیس بخش سم شناسی پزشکی دانشگاه تگزاس که در مورد این پرونده تحقیق می کند، می گوید: «این افراد هیچ شانسی ندارند، چون حتی یک تنفس هم کشنده است و جایی برای دوباره فکر کردن وجود ندارد.» در یکی از این موارد به نظر نمی رسید جان کلی، مرد جوانی که در آروینگتن مرد، هیچ گونه تردیدی داشته. ماه ها پیش از این خودکشی، او به والدینش گفته بود که فکر می کند به شدت دچار درگیری های درونی است و دنیایش به شدت او را تحت فشار قرار داده. او چند روز پیش از مرگش در یکی از مجلات درباره درگیری های درونی خود نوشته بود «باید حرکتی انجام دهم و کاری بکنم. هیچ راه فراری وجود ندارد.»






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 568]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن