تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798743927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران: افتتاح بوستان پرديس بانوان در جنوب شرق تهران//افتتاح نمايشگاه بين المللي گل و گياه طي روزهاي آينده


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران: افتتاح بوستان پرديس بانوان در جنوب شرق تهران//افتتاح نمايشگاه بين المللي گل و گياه طي روزهاي آينده


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران گفت: تا دو روز آينده بوستان پرديس بهشت مادران با مساحت 27 هكتار در جنوب شرق تهران افتتاح مي شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار شهري گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، علي محمد مختاري در نشست خبري خود كه در سالن آمفي تئاتر محل دائمي نمايشگاه هاي تخصي بين المللي تهران برگزار شد، با اشاره به برگزاري نمايشگاه بين المللي گل و گياه اعلام داشت: اين نمايشگاه از چهارم تا نهم شهريورماه در محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.
وي افزود: حدود 100 شركت توليد كننده داخلي در اين نمايشگاه شركت كرده و كشورهايي همچون آلمان، بلژيك، تايوان، لبنان، اسپانيا، ايتاليا و كشور هلند با 13 شركت در اين نمايشگاه توليدات خود را در معرض نمايش قرار مي دهند.
مختاري با بيان اينكه بسياري از درآمد كشور ما از طريق صادرات گل و گياه است، تاكيد كرد: طي چند سال گذشته صادرات چوب به شركت هاي خليج فارس و مشترك المنافع داشته ايم و با توجه به تنوع گونه هاي گياهي در سطح كشور بخش عمده اي از درآمدمان از راه توليد اقلام گياهي است.
وي افزود: بيش از 350 نوع گونه گياهي در سازمان پارك ها توليد شده و براي فضاي سبز شهر تهران از توليدات داخلي استفاده مي شود.
مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهر تهران گفت: اگر در 20 سال گذشته 10 توليد كننده گل و گياه وجود داشت در حال حاضر 145 توليدكننده وجود دارد.
وي با بيان اينكه در حال حاضر، هزار و 504 پارك محله اي، منطقه اي و فرامنطقه اي در طرح كمربند پيراموني شهر تهران وجود دارد، اعلام داشت: در شهر با يك موجود حساس سر و كار داريم كه به دليل مشكلات مربوط به كم آبي، كافي است تا يك روز به فضاي سبز شهر تهران رسيدگي نشود.
وي با اشاره به طرح جامع "آب خام فضاي سبز" افزود: با وجود چنين طرحي مشكل خاصي نداشته و با وجود حرارت 43 درجه اي و شوك وارده بر گياه بر مشكلات فائق آمده ايم.
مختاري درخصوص نياز شهر تهران به گونه گياهان ماندگار و سازگار با شرايط اقليمي تهران، خاطرنشان كرد: در تهران به گياهاني نياز داريم كه سبزينه بيشتري داشته باشند و توليد اين گونه گياهان در دست كارشناسان دانشگاه تهران قرار دارد.

**استقبال 60 هزار نفري از آبنماي موزيكال پارك ونك
مديرعامل سازمان پارك هاي فضاي سبز شهرداري تهران با اشاره با اين اقدام گفت: اين آبنما از اولين فن آوري هاي شهر تهران بود كه بيش از 60 هزار نفر از آن استقبال و بازديد كرده اند.
وي افزود: اين بازديد بدون دريافت بليت از شهروندان و به صورت رايگان صورت مي گيرد.
مختاري اولين آبنماي موزيكال را مربوط به پارك بزرگ آزادگان در جنوب شرقي تهران دانست.

**افتتاح اولين پارك بانوان پرديس در دو روز آينده
مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران درخصوص پارك هاي بانوان تاكيد كرد: بهشت مادران فعلي در منطقه سه شهرداري تهران قبلا پارك بوده كه براي بانوان مجهز شده است اما در حال حاضر اولين پارك بانوان با مساحت 27 هكتار كه از مصوبات شوراي شهر بوده تا دو روز آينده در پارك بوستان پرديس افتتاح مي شود
وي با بيان اينكه احداث پارك هاي بانوان در جنب پارك هاي شهري فرا منطقه اي در دست اقدام است، افزود: تا پايان سال، احداث پارك هايي ويژه بانوان در دست اقدام است و اين پارك ها در جوار پارك هاي ديگر افتتاح خواهد شد تا امكان استفاده خانوادگي از آن فراهم باشد.
وي تاكيد كرد: پارك بانوان پرديس در جنب پارك 112 هكتاري آزادگان افتتاح شده و يك مجموعه ورزشي آبي رو به روي آن قرار گرفته است.
مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران هزينه احداث پارك پرديس در جنوب شرقي تهران را 10 ميليارد تومان دانست.
وي گفت: سعي داريم تا با يك برنامه و زمانبندي پنج ساله به سرانه قابل قبول براي توزيع عادلانه فضاي سبز برسيم.
مختاري با بيان اينكه در سال جاري حدود بيش از 83 پروژه فضاي سبز در دست اقدام است، افزود: در حال حاضر نيروهاي فضاي سبز در بيش از 45 نقطه از تهران و در بزرگراه هاي شهيد چمران، يادگار امام، حكيم، امام علي، سه راه آزمايش، همت و ... فعال هستند و سعي شده تا با توجه به مشكلات مربوط به آبرساني تمامي طرح ها از توجيه اقتصادي كافي برخوردار باشد.
به گفته وي، در حال حاضر در بزرگراهي مثل مدرس، از آب هاي قنات و هدر رفته نيز براي آبياري فضاي سبز استفاده مي شود.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران كل هزينه احداث محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهر تهران را كه محل برگزاري نمايشگاه گل و گياه در روزهاي آينده است، 15 ميليارد تومان برآورد كرد و اين ساختمان را آماده بهره برداري دانست./05/146
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن