تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798706269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Alive Address Book 1.9.19.12 - نرم افزار دفترچه تلفن پویا کامپیوتر - دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: سایت دانلود رایگان نرم افزار برنامه ای کاربردی و مفید را معرفی کرده که امکانات دنیای دیجیتال را به دفترچه تلفن های قدیمی وارد کرده و شما را با امکانات فوق العاده خود از آن بی نیاز می کند. Alive Address Book یک نرم افزار کاربردی دیجیتالی مانند دفترچه تلفن است که می تواند جایگزینی برای مشابه های آنالوگی خود باشد: دفترچه تلفن، لیست آدرس، محفظه کارت های اعتباری و غیره... Alive Address Book به شما این امکان را می دهد تا کل اسامی موجود در داخل لیست خود را به صورت فولدر مانند با چینش موضوعی در آورید. شما می توانید لیست اسامی را به شکل های مختلفی به نمایش در آورید ( مانند آیکون ها، کارت های اعتباری، جداول و غیره)، در میان اسامی جستجو کنید، شخص یا فایل جدیدی را اضافه کنید، حذف کنید، ویرایش نمایید و اسامی مختلف را کپی کرده و کار های دیگری را انجام دهید.
در این دانلود برنامه کاربردی هر قسمت از لیست آدرس دارای بیش از 50 فیلد یا قسمت می باشد که به راحتی می توانید در مورد یک شخص یا فایل به طور مفصل توضیح دهید. در صورتی که یک فیلد یا قسمت مورد نظر خود را برای اضافه کردن اطلاعات نیافتید، می توانید به راحتی از قسمت نظرات برای اضافه کردن مشخصات مورد نظر استفاده نمایید . ویژگی ورود و صدور فایل پشتیبان، کار را برای استفاده از داده های نرم افزار بین دو برنامه یا دو کامپیوتر مختلف (مثلا یک لپ تاپ و یک دسکتاپ) آسان تر می کند.
نرم افزار Alive Address Book به شما این امکان را می دهد تا کل لیست شخصی، کاری و سایر لیست های حاوی اشخاص و فایل ها را در اسرع ترین و آسان ترین روش مدیریت کنید. برنامه دفترچه تلفن با ایجاد پوشه ها در دسکتاپ نرم افزار به راحتی می توانید نمایی درختی از اسامی لیست خود داشته باشید. بنابراین، مثلا پوشه لیست کاری فقط حاوی لیست افراد مربوط به کار شما می باشد، در حالی که پوشه شخصی فقط دارای لیست اشخاصی می باشد که از نظر شما مربوط به خودتان هستند. همچنین این نرم افزار دارای پوشه ای به نام All Contacts یا همان همه افراد موجود در لیست می باشد که با آن به یکباره می توانید لیست کلیه افراد از جمله شخصی و مربوط به کار را یکجا مشاهده نمایید. پوشه دیگری که نرم افزار دارد، پوشه سطل آشغال است که اسامی پاک شده از لیست در آن قرار می گیرند.
Alive Address Book 1.9.19.12 - نرم افزار دفترچه تلفن پویا کامپیوتر
کلیه قسمت های موجود در آدرس بوک الکترونیکی Alive Address Book به طور مناسب در تب هایی مانند (عمومی ، شخصی ، کاری و ...) دسته بندی شده اند که کار را به هنگام جستجو و مشاهده اطلاعات یک شخص آسان می کنند. تعداد مکفی قسمت های مشخصات در نرم افزار امکان پاسخ به هر در خواستی را فراهم می کند. با دانلود دفترچه تلفن به صورت ساده و راحت می توان فیلد ها و قسمت های مهم را برای هر شخص از جمله نام کامل، شماره تلفن، شغل، آدرس منزل و محل کار، آدرس پست الکترونیکی، شماره ICQ و غیره پر کرد. قسمت هایی هم در نرم افزار تعبیه شده اند که به ندرت از آنها استفاده می شود و از جمله آنها می توان به نام مستعار، شماره تلفن های دیگر شخص، تاریخ تولد، نام همسر، فرزند، سایت شخصی و غیره اشاره کرد. قسمت نظر دهی یا نظرات به شما این امکان را می دهد تا برخی از اطلاعات منحصر به فرد در مورد شخص را ذخیره کنید و عکس فرد را اضافه نمایید.
قابلیت جستجو در نرم افزار Alive Address Book بسیار سریع و راحت می باشد. برای جستجو در مورد یک شخص، فقط کافیست قسمتی از مشخصات شخص را که به یاد می آورید (مانند نام، آدرس ایمیل، نام سازمان، شماره تلفن، و غیره) تایپ نمایید. نتایج جستجو در حالتی کاملا مناسب به نمایش در خواهد آمد. در حقیقت، اشخاصی که از معیار های جستجو مصون می مانند، به طور موقت از لیست اسامی پنهان می شوند. تعداد اشخاصی که می توانید اطلاعات آنها را در این نرم افزار ثبت کنید، بسیار بالا می باشد. اگر از ویژگی قسمت نظرات استفاده کنید، می توان گفت محدودی وجود ندارد. قابلیت جستجو و ویژگی درختی در این نرم افزار به راحتی به شما این امکان را می دهد تا از بین اطلاعات کثیری که در نرم افزار ثبت کرده اید، شخص مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.
دانلود
دانلود رایگان نرم افزار دفترچه تلفن (حجم : 10.3 مگابایت)
رمز
رمز عبور فایل : www.fdl.ir





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 563]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن