تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798261923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

5 هزار خودروي ويژه معلولان تحويل داده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: 5 هزار خودروي ويژه معلولان تحويل داده مي‌شود
مدير عامل شركت خودرو سازي سايپا گفت: براي اولين بار 5 هزار خودروي ويژه معلولان با 17 نوع خدمت براي انواع مختلف معلوليت‌هاي عمومي نيمه دوم سال تحويل متقاضيان مي‌شود.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بذرپاش در رونمايي اولين خودروهاي آماده سازي شده ويژه معلولان با بيان اين مطلب افزود: طبق تفاهمنامه‌ امضا شده بين سازمان بهزيستي و شركت سايپا سال گذشته 4نوع خودروي مگان،‌ پرايد جي‌تي‌ايكس، پرايد 141 و تندر 90 مناسب سازي شده و 17 نوع خدمت براي انواع مختلف معلوليت‌هايي كه حالت عمومي‌تري دارند را به معلولان ارائه مي‌كنند.

مدير عامل شركت خودروسازي سايپا با بيان اينكه خودروهايي كه سالهاي گذشته مناسب سازي شده‌اند غير استاندارد و فاقد خدمات پس از فروش بوده‌اند،گفت: محصولاتي كه توسط شركت سايپا ارائه خواهند شد داراي خدمات پس از فروش امدادي و غير امدادي خواهد بود تا دارندگان اين خودروها هر زمان كه دچار مشكل شدند بتوانند در كوتاه‌ترين مدت خدمت را دريافت كرده و مشكل خودروي خود را برطرف سازند.

وي زمان ثبت نام براي تحويل خودروها را همزمان با نيمه شعبان دانست و گفت: متقاضيان با مراجعه به بهزيستي و پس از اعلام شرايطشان از سوي اين سازمان مي‌توانند براي دريافت اين خودروها ثبت نام كنند كه اولين سري از خودروها نيز آبانماه امسال با نرخ مشخص واگذار مي‌شود.

دكتر فقيه رئيس سازمان بهزيستي نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه اين مناسب سازي بخشي از بندهاي قانون جامع حمايت از حقوق معلولان است كه به ميزان كمتري تا كنون اجرايي شده است گفت: ماده دو قانون جامع حمايت از حقوق معلولان در خصوص مناسب سازي محيط شهري در اماكن شهري، دولتي،‌ تفريحي و حمل و نقل است .

وي توليد اين خودروها را براي شركت سايپا بدون در نظر گرفتن سود اعلام كردو افزود: معلولان كه متقاضي دريافت خودروهاي ويژه هستند تنها هزينه‌ خودرو را پرداخت مي‌كنند و هزينه خدماتي كه بر روي اين خودروها نصب مي‌شود از سوي بهزيستي تامين خواهد شد

دكتر فقيه تصريح كرد: پرداخت وام به متقاضيان خودروهاي مناسب سازي شده و مناسب سازي خودروهايي كه توسط معلولان از قبل خريداري شده است و بدون تجهيزات ويژه معلولان مي‌باشد ديگر تسهيلات سازمان بهزيستي در سال آينده خواهد بود.

رئيس سازمان بهزيستي در خصوص ديگر خدمات سازمان بهزيستي گفت: هم اكنون 137 هزار نفر از سازمان بهزيستي مستمري دريافت مي‌كنند كه امسال با اضافه شدن 90 هزار نفر به اين تعداد مشكل اصلي پشت نوبتي‌هاي خدمات سازمان بهزيستي حل مي‌شود و البته اين كار با اولويت افراد چند معلوليتي و ضايعه نخاعي و نيازمند دريافت مستمري انجام خواهد شد.

وي تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت كه امسال تحت پوشش قرار مي‌گيرند را 35 هزار نفر اعلام كرد و افزود: در سال جاري مستمري مددجويان سازمان بهزيستي 25 درصد افزايش يافت اين سازمان با اختصاص 1767 ميليارد تومان اعتبار براي افزايش مستمري و تحت پوشش قرار دادن پشت نوبتي‌ها از مرداد مابه‌التفاوت مستمري‌ها را پرداخت خواهد كرد.

فقيه با اشاره به امضا تفاهمنامه با شوراي شهر در سراسر كشور در بحث مناسب سازي تصريح كرد: هم اكنون سي هزار نقطه‌اي كه در اولويت مناسب سازي در سراسر كشور وجود دارند شناسايي و تا پايان سال جاري مناسب سازي خواهند شد.

وي با بيان راه اندازي بانك اطلاعات گروه هدف سازمان بهزيستي گفت: اين بانكها كه بر اساس نوع معلوليت و خدمات دريافتي و آسيبهاي اجتماعي راه اندازي شده است همپوشاني‌هاي موجود در دريافت خدمات توسط مددجويان و معلولان را به حداقل و صفر خواهد رساند.

رئيس سازمان بهزيستي روش سرشماري را در شناسايي جمعيت هدف سازمان بهزيستي غير علمي دانست و خاطر نشان كرد: سازمان بهزيستي امسال پس از امضاي قرارداد با سازمان پژوهشي تحقيقاتي اقدام به شناسايي علمي گروه هدف خواهد كرد كه برآورد آن با اولويت معلولان و زنان سرپرست خانوار تا پايان سال جاري تمام خواهد شد./ك
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن