تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798579001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش انیمیشن(قانونها و تکنیکها)و...


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: hadi_moom13-04-2008, 10:23 AMسلام دیدم همچین تاپیکی وجود نداره گفتم ایجاد کنم . میخوام هر اطلاعاتی که در مورد انیمیشن می دونم رو اینجا مطرح کنم بخصوص 12 قانون اصلیDisney که اگر در انیمیشن خوب رعایت بشه و اصولی هم رعایت بشه انیمیشن خوبی از آب در میاد امیدوارم که کار مفیدی انجام داده باشم و حتی اگر استقبال خوبی شد از دوستان انیماتورم مثل رامتین احمدی که انیماتور خیلی خوبی هستن هم در اینجا استفاده کنیم و همچنین از دوست خوب هندی Amrit Derhgawen هم بهره ببریم. hadi_moom13-04-2008, 10:41 AMاول از همه چندتا ریگ (Rig) میزارم تا با اونا بتونید انیمیت کنید. ریگ برای Maya: این ریگ کار دوستم رامتین احمدی هست ریگ معروفیه خیلیها باهاش انیمیت کردن حتی انیماتورهای معروف مثل Chads Sellers انیماتور blue Sky و keith lango انیماتور Disney http://static.highend 3d.com/downloadsimages/5067/moomV4ByRamtin.jpg MooM By Ramtin ver 4.0.0 از اینجا دانلودش کنید: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!http://static.highend 3d.com/downloadsimages/4346/MooM_V3.0_by_Ramtin_1_.jpg MooM version ver 3.0 از اینجا دانلودش کنید: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!اینم یک ریگ توپ. http://shrtcww.com/rigs/ball/rig_ball.jpg دانلود: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!ریگ برای 3DSmax: http://www.3dluvr.com/clisk3d/anims/hpush.jpg دانلود: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!http://www.3dluvr.com/clisk3d/freerigg/lowmax_01.jpg دانلود: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! http://www.tysonibele.com/Main/Tutorials/roboBall/roboBall_sm.jpg دانلود: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! hadi66513-04-2008, 11:22 AMسلام هادی جان خیلی ممنونم اما ای کاش در مورد اینکه چطور به بهترین شکل بتونیم مدل هامونو به این ریگ skin کنیم تا بتونیم انیمت کنیمشون ، یکمی توضیح بدی hadi_moom13-04-2008, 11:27 AMسلام هادی جان خیلی ممنونم اما ای کاش در مورد اینکه چطور به بهترین شکل بتونیم مدل هامونو به این ریگ skin کنیم تا بتونیم انیمت کنیمشون ، یکمی توضیح بدی این ریگا کلا آماده هستن و اگر شما بخواین مدلاتونو انیمیت کنین باید جدا ریگ بشن که اگر هر جای ریگ کردن مشکل دارید بگین با کمک دوستانم براتون حل میکنم hadi66513-04-2008, 02:01 PMمن وقتی توی مکس 9 میخوام از skin استفاده کنم و یه محدوده رو برای یه استخون انتخاب کنم همش قرمز انتخاب میشه و اصلا اسموت انتخاب نمیکنه ، نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه اگه یه توضیحی بدید ممنون میشم hadi_moom13-04-2008, 02:08 PMمن وقتی توی مکس 9 میخوام از skin استفاده کنم و یه محدوده رو برای یه استخون انتخاب کنم همش قرمز انتخاب میشه و اصلا اسموت انتخاب نمیکنه ، نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه اگه یه توضیحی بدید ممنون میشم من الان Maya کار می کنم و بیشتر مسلت هستم ولی فرقی نمی کنه چون مکس هم کار کردم . و جدیدا هم باید بیشتر کار کنم یک برسی کنم مشکلتونو میگم.:31: hadi_moom13-04-2008, 02:30 PMhttp://i27.tinypic.com/33216c1.gif 1. SQUASH AND STRETCH( له شدن و کش آمدن). http://i30.tinypic.com/noj2th.jpg (در کل بحسها منظور از شخصیت یا کاراکتر صرفا فقط انسان یا حیوان نیست منظور هر شیئی که انیماتور به آن جان میدهد می باشد.) این قانون به بیننده این حس را وارد می کند که شخصیت انیمیشن هنگام حرکت دارای وزن می باشد و حس شخصیت را به بیننده بهتر می رساند و بیننده از انیمیشن لذت بیشتری می برد. این قانون در حالتهای چهره شخصیت خیلی مفید می باشد.مقدار استفاده از این فانون بستگی به نیاز حرکت شخصیت در صحنه دارد یعنی حرکت شخصیت این مقدار را تعیین میکند چون ممکن است مقدار کم و زیاد این قانون اون حس لازم را به بیننده نرساند حتی گاهی وقتها بعضی از انیماتورها به طور اصولی از این قانون استفاده نمی کنند و بیننده وجود انیماتور را احساس میکند و حتی از انیمیشن لذت نمی برد و متوجه مصنوعی بودن حرکت می شود پس انیماتور به طور ماهرانه ای باید از این قانون استفاده کند. این قانون در تمام قسمت انیمیشن مورد استفاده قرار می گیرد از جمله:جهش توپ ، وزن شخصیت ، همچنین مقدار این قانون شخصیت روانی و احساسی فردی شخصیت انیمیشن را تعیین می کند. مثالها : در این مثال SQUASH AND STRETCH در کمر شخصیت می بینیم. !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!در این مثال SQUASH AND STRETCH را در بر خورد توپ به زمین و همچنین هنگام پریدن می بینیم. !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! hrgh213-04-2008, 03:44 PMبحث جالبی هست منم کنجکاو شدم لطفا ادامه بدید MAX X13-04-2008, 03:54 PMعزیز این سایت ف ی ل ت ر البته من که مشکل ندارم http://mpf0.athost.biz/se این مشکل شما رو هم حل میکنه:31: hrgh213-04-2008, 05:34 PMسلام hadi moon من یک سوال داشتم ( 3ds max ) ببینید زمانی که من یک کاراکتر را اسکلت بندی میکنم skin یا physique بهش میدم ولی اگر چیزی مثل یک دامن پاش باشه من دیگه نمیدونم چه کارش باید کنم ( امیدوارم منظورم را به خوبی رسونده باشم ) hadi_moom13-04-2008, 06:45 PMسلام hadi moon من یک سوال داشتم ( 3ds max ) ببینید زمانی که من یک کاراکتر را اسکلت بندی میکنم skin یا physique بهش میدم ولی اگر چیزی مثل یک دامن پاش باشه من دیگه نمیدونم چه کارش باید کنم ( امیدوارم منظورم را به خوبی رسونده باشم ) خوب من و شما هم خیلی به هم نزدیک هستیم شما مرودشت منم شیراز.:31: مثل اینکه دوستان در زمینه Skin مشکل دارن من یک فیلم آموزشی همین امروز فردا درست میکنم و میزارم تا دوستان استفاده کنن. hrgh213-04-2008, 06:50 PMبابا ایول پس هموطنیم !!!! راستی میتونید ویدئو را بی خیال بشید و وب بزارید ؟؟؟؟؟؟ آخه من دایال آپ هستم alibitaraf14-04-2008, 12:24 AMسلام هادی جان ایول من عاشق ریگینگ هستم... فقط یه سوال : میدونی اگه بخوای اینو بسازی چیکار باید بکنیم: مثلا ما یک کاراکتر مرغ دام . می خواهم که وقتی سرش رو تکون می دم خود به خود وreal time کاکل سرش تکون بخوره!!!! توی تری دی مکس و مایا ..... SomeThink14-04-2008, 07:32 AMمن وقتی توی مکس 9 میخوام از skin استفاده کنم و یه محدوده رو برای یه استخون انتخاب کنم همش قرمز انتخاب میشه و اصلا اسموت انتخاب نمیکنه ، نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه اگه یه توضیحی بدید ممنون میشم اقا هادی اگه میشه من جوابتونو بدم ! اول رنگا : قرمز - نارنجی - زرد - ابی قرمز : قسمتی که کاملآ جابجا میشود نارنجی - زرد هم به همین صورت ولی کمتر و ابی : این قسمت باید درست تو مفصل ها قرار داشته باشه ... مهمترین نکته که من همیشه اشتباه میکردم اما به لطف مسابقه یاد گرفتم اینه که اول باید Skin رو بدین و بعد از Mesh smooth یا چیزای دیگه استفاده کنید! خب اگه رنگا درست نبودن میتونین از Paint استفاده کنید ... اگه باهاش تو رنگها مشکل پیدا کردین یعنی جایی که میخواستین رنگ نمیشد یه گزینه زیرش داره که تیک خورده (bend ....) تیک اونو وردارین ... خب فرض میکنیم که شما کار یه سمتو تموم کردین حالا برای سمت دیگه از mirror که چند تا زیر مجموعه پایین تره ایتفاده کنید ... خیلی سادس یه کم باهاش ور بری میفهمیش ! فکر کنم خیلی مزخرف توضیح دادم ... اگه مشکلی داشتی دور منو خیط بکش چون خودمم نفهمیدم چی نوشتم ... اصلآ همش تقصیر این پهنای بانده! ... :31: شوخی کردم!:31: hadi66514-04-2008, 10:46 AMاقا هادی اگه میشه من جوابتونو بدم ! اول رنگا : قرمز - نارنجی - زرد - ابی قرمز : قسمتی که کاملآ جابجا میشود نارنجی - زرد هم به همین صورت ولی کمتر و ابی : این قسمت باید درست تو مفصل ها قرار داشته باشه ... مهمترین نکته که من همیشه اشتباه میکردم اما به لطف مسابقه یاد گرفتم اینه که اول باید Skin رو بدین و بعد از Mesh smooth یا چیزای دیگه استفاده کنید! خب اگه رنگا درست نبودن میتونین از Paint استفاده کنید ... اگه باهاش تو رنگها مشکل پیدا کردین یعنی جایی که میخواستین رنگ نمیشد یه گزینه زیرش داره که تیک خورده (bend ....) تیک اونو وردارین ... خب فرض میکنیم که شما کار یه سمتو تموم کردین حالا برای سمت دیگه از mirror که چند تا زیر مجموعه پایین تره ایتفاده کنید ... خیلی سادس یه کم باهاش ور بری میفهمیش ! فکر کنم خیلی مزخرف توضیح دادم ... اگه مشکلی داشتی دور منو خیط بکش چون خودمم نفهمیدم چی نوشتم ... اصلآ همش تقصیر این پهنای بانده! ... :31: شوخی کردم!:31: آقا ممنون اما من که چیزی نفهمیدم :31: سلام هادی جان ایول من عاشق ریگینگ هستم... فقط یه سوال : میدونی اگه بخوای اینو بسازی چیکار باید بکنیم: مثلا ما یک کاراکتر مرغ دام . می خواهم که وقتی سرش رو تکون می دم خود به خود وreal time کاکل سرش تکون بخوره!!!! توی تری دی مکس و مایا ..... خوب دوست عزیز شما میتونید اول اون قسمت کاکول رو انتخاب کنید و بعد از flex استفاده کنید تا کاکول ژله ای بشه و دیگه لازم به استخون بندی و ریگ برای کاکول نیست hadi_moom14-04-2008, 11:33 AMسلام هادی جان ایول من عاشق ریگینگ هستم... فقط یه سوال : میدونی اگه بخوای اینو بسازی چیکار باید بکنیم: مثلا ما یک کاراکتر مرغ دام . می خواهم که وقتی سرش رو تکون می دم خود به خود وreal time کاکل سرش تکون بخوره!!!! توی تری دی مکس و مایا ..... علی جون تو مکس میتونی از Flex استفاده کنی و تو مایا از تلفیق joint ها و Hair Dynamic Curve که من برات یک اسکریپت مایا پیدا کردم میزارم کارو راحت میکنه 3 سوت چون اگر بخوام به صورت دستی توضیح بدم شاید درست منظورمو نفهمی بعد کلی هم طول می کشه:31:. کار این Script اینطوره که وقتی کپیش کردی اینجا :Windows Drive:Documents and SettingsUserMy DocumentsmayaMaya Verscripts بعد مایا رو اجرا می کنی و اون قسمت مورد نظر مثلا تاج مرغ که مثلا یراش3 joint گذاشتی اول جوینت اول یا بیس تاجو انتخاب میکنی و بعد جوینت اخر که در کل 2 جویت رو باید انتخاب کنی و توی Enter Mel Command یا Script Editor میزنی ;makeIkHair این کار راحت انجام میشه و دیگه جوینت گردنو که تکون بدی تاج خودش اتوماتیک حرکت میکنه که برای تنظیم حرکتش هم خودش یکCurve به صورت فلش درست میکنه که یک سری گزینه داره. لینک : !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! لینک مثال: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! alibitaraf14-04-2008, 09:56 PMمن flex رو بلدم ولی خیلی بدرد نمی خوره چون اصاصش بر vertex هست . من می خوام براش مفصل درست کنم که روی اون مفصل ها به صورت لولا تکون بخوره. اصلا کسی میتونه بگه که حرکت flex رو چه جوری میشه روی bone توی 3dmax آورد..... از جواب همه ممنونم..... hadi_moom16-04-2008, 10:46 AM2. Anticipation (پیشبینی حرکت) این قانون بینندگان را برای حرکت اصلی شخصیت آماده می کند مثلا شخصیت می خواهد از روی یک مانع بپرد که اول به سمت عقب می رود و خم می شود و بعد حرکت اصلی که همان پرش می باشد را انجام میدهد و آن حرکت اول که همان (پیشبینی حرکت) می باشد بینندگان را برای حرکت اصلی مطلع می کند و انیمیشن را جذابتر می کند این قانون در تمام حرکات شخصیت کاربرد دارد یک رقاص در صحنه تنها پرش و حرکات یکنواخت انجام نمی دهد بلکه قبل از اینکه به جلو حرکت کند به عقب حرکت می کند و بعد به جلو حرکت می کند. یا اینکه اگر بخواهیم ترس شخصیت از یک چیز بهتر به بیننده منتقل کنیم این قانون کاربرد خوبی دارد. http://i31.tinypic.com/2mw9q92.jpg مثالها: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! RezaTayebiJ18-04-2008, 07:16 PMGreat! جای این تاپیک واقعا خالی بود. ممنون. کتاب The Animator`s Survival Kit محبوب ترین و یکی از بهترین کتاب ها در زمینه ی آموزش اصول متحرک سازی هست. اگه می تونید حتما از لینک پایین دانلودش کنید. !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! http://www.theanimatorssurvivalkit.com/TheAnimatorsSurvivalkit.jpg hadi66518-04-2008, 09:44 PMممنون رضا جان بگم که این کتاب حجمش 33.5مگابایته اما ارزش دانلود داره هادی جان کاره شما هم خیلی خوبه ، خیلی ممنون hadi_moom19-04-2008, 10:01 AMGreat! جای این تاپیک واقعا خالی بود. ممنون. کتاب The Animator`s Survival Kit محبوب ترین و یکی از بهترین کتاب ها در زمینه ی آموزش اصول متحرک سازی هست. اگه می تونید حتما از لینک پایین دانلودش کنید. !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!http://www.theanimatorssurvivalkit.com/TheAnimatorsSurvivalkit.jpg آقا رضا ممنون که اینو گذاشتی اینجا منم میگم واقا ارزش دانلود داره من اینو خوندم و اگر دانلود نکنین ...:31: hadi_moom19-04-2008, 10:30 AMمنم چندتا کتاب به قول خودمون خفن معرفی می کنم. http://pixhost.eu/avaxhome/gfxworld/2007-06-11/disanim.jpg آین کتاب اسمش هست The Illusion of Life Disney Animation: این کتاب کار دوتا از پیرمردهای دیسنی هست که نمی دونم هنوز هستن یا نه فکر کنم یکیشون هنوز در حیات باشه که اسمشون هست Ollie Johnston, Frank Thomas . این کتاب در مورد کل انمیشنهای دیسنی و تکنیکهای دیسنی هست و حجمش (JPG | 110.2MB) ولی من کتاب اصلیشو که دوستم خریده بود دیدم کل برگاش روغنی و فکر کنم 2 یا 3 کیلو وزنش بود.:31: RapidShare : !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Depositfiles: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! http://pixhost.eu/avaxhome/avaxhome/2007-01-23/0240517148.01._SCLZZZZZZZ_.jpg اینم کتاب Timing for animation کار Harold Whitaker, John Halas هست. این کتاب برای چگونگی زمانبندی حرکتها در انیمیشنه. حجم: 4.58 _ 148 صفحه deposit files: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!4Shared: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! hadi_moom26-04-2008, 01:33 PM3. STAGING (وضعیت و حالت شخصیت در صحنه جلوی دوربین) این قانون تعیین کننده یک حرکت یا حالت شخصت در صحنه می باشد به طوری که ارتباطی بین شخصیت و بیننده ایجاد کند وهمچنین و ضعیت قرار گرفتن شخصیت جلوی دوربین در هر فریم منظور داستان و همچنین منظور شخصیت در انیمیشن را به خوبی به بیننده برساند و با حرکاتی بیهودی و زیادی بیننده را سردر گم و گیج نکنیم و بیننده مفهوم داستان را نفهمد مگر اینکه ایده ما این باشد که در این صحنه بخواهیم بیننده را سر در گم و گیج کنیم. همانطور که گفته شد این قانون برای رساندن منظور شخصیت و همچنین ایده و مفهوم داستان به بیننده می باشد. همچنین پس زمینه یا محیطی که شخصیت در آن قرار دارد باید با یکدیگر همخوانی داشته باشد. مثلا در عکس زیر در در قسمت 1 اگر ما تصویرمان را به طوری که میبینیم سیاه و سفید کنیم جوری باشد که باز بیننده منظور ما را در داستان بفهمد. و در قسمت 2 ما با حالات شخصیتها به خوبی می فهمیم که منظور شخصیتها در صحنه چیست. http://i31.tinypic.com/2nibcqq.jpg hrgh226-04-2008, 09:53 PMهادی جان خیلی خوبه لطفا ادامه بدید hadi_moom27-04-2008, 10:53 AMهادی جان خیلی خوبه لطفا ادامه بدید ممنون عزیزم. ولی فکر کنم همش زحمت بیهوده باشه چون می بینم کسی به انمیت اهمیت نمیده.:41: ولی اول و آخر من کاره خودمو میکنم.:31: بعد از اینکه 12 قانون دیسنی رو اینجا گذاشتم شروع میکنم به دادن تمرینهای انیمیت به صورت اصولی.:5: alibitaraf27-04-2008, 04:10 PMخيلي خوبه ولي فکر کنم همش زحمت بيهوده باشه چون مي بينم کسي به انميت اهميت نميده. چرا؟ مگه چيزي شده؟ من خيلي برام انيميت مهمه و از مهمترين قانون هاي انيميشنه که ما اون رو توي انيميشن پيکسار بسيار حرفه اي ميبينيم. دوست دادرم تا آخرش ادامه بدي ....... اگه کسي نباشه من پايتم!!!!! hadi_moom27-04-2008, 04:38 PMخيلي خوبه . چرا؟ مگه چيزي شده؟ من خيلي برام انيميت مهمه و از مهمترين قانون هاي انيميشنه که ما اون رو توي انيميشن پيکسار بسيار حرفه اي ميبينيم. دوست دادرم تا آخرش ادامه بدي ....... اگه کسي نباشه من پايتم!!!!! ممنون علی جان. hrgh228-04-2008, 08:32 PMقانون بعدی چی شد هادی جان ما منتظریم hadi_moom29-04-2008, 09:39 PMکتاب معروف و مفید Cartoon Animation by Preston Blair که اگه دانلودش نکنید واقا ضرر کردید چون کلی چیز در مورد انیمیشن توش یاد میگرید. http://pixhost.eu/avaxhome/avaxhome/2007-04-17/1560100842.jpg حجم : 42MB بازم میگم نگیریش ضرر کردی. 4shared Link: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!depositfiles Link: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! hadi66530-04-2008, 10:32 AMسلام هادی جان خیلی ممنون که کمک میکنی راستش من دارم کاره ساخت یک رباطو شروع میکنم که کلی بازو و مفصل داره یهو در راستای همین تاپیکت قاطی کردم گفتم برای انیمیت کردنش مدلسازی کنم یعنی میخوام اگه بشه وقتی دستشو حرکت میدم از مفاصل بچرخه و پیستون هاش فشرده بشن به عکس زیر نگاه کن http://www.tinypic.ws/files/k1yxdgea 5y5kk5g6c8t6.jpg میخوام اون پیستون وقتی با زاویه به سمت داخل فشرده میشه از نقطه پایین بچرخه و از خوده پیستون داخل بره نمیدونم تونستم منظورمو بفهمونم یا نه اگه نتونستم بگید تا بیشتر راهنمایی کنم راستی من با مکس کار میکنم اگه راهی هست یه توضیحی بدید ممنون میشم هادی جان hadi_moom30-04-2008, 10:37 AMسلام هادی جان خیلی ممنون که کمک میکنی راستش من دارم کاره ساخت یک رباطو شروع میکنم که کلی بازو و مفصل داره یهو در راستای همین تاپیکت قاطی کردم گفتم برای انیمیت کردنش مدلسازی کنم یعنی میخوام اگه بشه وقتی دستشو حرکت میدم از مفاصل بچرخه و پیستون هاش فشرده بشن به عکس زیر نگاه کن http://www.tinypic.ws/files/k1yxdgea 5y5kk5g6c8t6.jpg میخوام اون پیستون وقتی با زاویه به سمت داخل فشرده میشه از نقطه پایین بچرخه و از خوده پیستون داخل بره نمیدونم تونستم منظورمو بفهمونم یا نه اگه نتونستم بگید تا بیشتر راهنمایی کنم راستی من با مکس کار میکنم اگه راهی هست یه توضیحی بدید ممنون میشم هادی جان راستش درست نمیدونم چی میخوای.ولی فکر کنم میخوای روباتتو ریگ کنی درسته. اگر میتونی بسشتر توضیح بده ممنون. hadi66530-04-2008, 10:57 AMخوب نگاه کن دوست عزیز من میخوام مثلا مثل شکل زیر اول یه بازو با پیتون ها و قید وسطش که از اون جا بازو بازو بسته میشه بسازم بعد هم وقتی من اونو میارم بالا یعنی بازو رو میبندم پیستون جمع شه ، یعنی خود به خود جمع شه و یعنی استوانه ی داخل پیستون فقط در جهت داخل پیستون رفتو آمد داشته باشه و خوده بنده ی پیتون هم فقط نسبت به قسمت زیریش حرکت دایره ای داشته باشه یعنی یه چیزی که کاملا تعریف بشه و با حرکت دادن خوده بازوی زرد رنگ کله مجموعه حرکته طبیعی داشته باشه میشه این کارو کرد؟ مثلا با راکتور یا چیزه دیگه؟ http://www.tinypic.ws/files/k20zf5nou0smhazoniip.jpg http://www.tinypic.ws/files/2cxxwe7pzukowh0cnz0l.jpg hadi_moom30-04-2008, 11:02 AMخوب نگاه کن دوست عزیز من میخوام مثلا مثل شکل زیر اول یه بازو با پیتون ها و قید وسطش که از اون جا بازو بازو بسته میشه بسازم بعد هم وقتی من اونو میارم بالا یعنی بازو رو میبندم پیستون جمع شه ، یعنی خود به خود جمع شه و یعنی استوانه ی داخل پیستون فقط در جهت داخل پیستون رفتو آمد داشته باشه و خوده بنده ی پیتون هم فقط نسبت به قسمت زیریش حرکت دایره ای داشته باشه یعنی یه چیزی که کاملا تعریف بشه و با حرکت دادن خوده بازوی زرد رنگ کله مجموعه حرکته طبیعی داشته باشه میشه این کارو کرد؟ مثلا با راکتور یا چیزه دیگه؟ آره از شدنی میشه فقط باید یکم ریگ بلد باشی. من این کارو تو مایا انجام میدم . بعد تو مکس تست میزم ببینم تو مکس میتونم این کارو انجام بدم. که اگر تونستم تو مکس این کارو کنم میگم چکار کنی آخه من خیلی وقت هست که درست حسابی مکس کار نمیکنم امیدوارم بتونم کمکت کنم . hadi66530-04-2008, 11:07 AMآره از شدنی میشه فقط باید یکم ریگ بلد باشی. من این کارو تو مایا انجام میدم . بعد تو مکس تست میزم ببینم تو مکس میتونم این کارو انجام بدم. که اگر تونستم تو مکس این کارو کنم میگم چکار کنی آخه من خیلی وقت هست که درست حسابی مکس کار نمیکنم امیدوارم بتونم کمکت کنم . خیلی ممنون داداش هادی خیلی لطف داری اگه شد بهم یه توضیحی بدی حله ممنون:11: hadi_moom30-04-2008, 01:15 PMخوب نگاه کن دوست عزیز من میخوام مثلا مثل شکل زیر اول یه بازو با پیتون ها و قید وسطش که از اون جا بازو بازو بسته میشه بسازم بعد هم وقتی من اونو میارم بالا یعنی بازو رو میبندم پیستون جمع شه ، یعنی خود به خود جمع شه و یعنی استوانه ی داخل پیستون فقط در جهت داخل پیستون رفتو آمد داشته باشه و خوده بنده ی پیتون هم فقط نسبت به قسمت زیریش حرکت دایره ای داشته باشه یعنی یه چیزی که کاملا تعریف بشه و با حرکت دادن خوده بازوی زرد رنگ کله مجموعه حرکته طبیعی داشته باشه میشه این کارو کرد؟ مثلا با راکتور یا چیزه دیگه؟ دوست عزیز تو مایا تونستم درش بیارم تو مکس هنوز تست نزدم . خبرشو بهت میدم. http://i28.tinypic.com/2urwl5d.jpg http://i29.tinypic.com/346b 980.jpg اینم فایل مایا: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! hadi66530-04-2008, 03:08 PMای ول هادی دمت گرم ، تونستی یعنی الآن اون مکعب نارجی که تکون بخوره اون پیستونا خودشون حرکت میکنند ؟ اینطوری خیلی عالیه ممنون میشم برای مکسم راهنمایی کنی alibitaraf30-04-2008, 04:03 PMنوشته شده توسط hadi665 خوب نگاه کن دوست عزیز من میخوام مثلا مثل شکل زیر اول یه بازو با پیتون ها و قید وسطش که از اون جا بازو بازو بسته میشه بسازم بعد هم وقتی من اونو میارم بالا یعنی بازو رو میبندم پیستون جمع شه ، یعنی خود به خود جمع شه و یعنی استوانه ی داخل پیستون فقط در جهت داخل پیستون رفتو آمد داشته باشه و خوده بنده ی پیتون هم فقط نسبت به قسمت زیریش حرکت دایره ای داشته باشه یعنی یه چیزی که کاملا تعریف بشه و با حرکت دادن خوده بازوی زرد رنگ کله مجموعه حرکته طبی� سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن