تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798465824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اولين روز از جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني صدا و سيما؛ پنج كميسيون تخصصي سيما، صدا، موسيقي، خبر و پژوهش برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در اولين روز از جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني صدا و سيما؛ پنج كميسيون تخصصي سيما، صدا، موسيقي، خبر و پژوهش برگزار شد
خبرگزاري فارس: در اولين روز از برگزاري شانزدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استان هاي صدا و سيما پنج كميسيون تخصصي در حوزه هاي سيما، صدا، موسيقي، خبر و پژوهش برگزار شد.


به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، صبح امروز پنج كميسيون تخصصي در پنج حوزه سيما، صدا، موسيقي، خبر و پژوهش در هتل هماي شيراز برگزار شد.
بنابر اين گزارش، در كميسون سيما، ابوالحسن موسوي‌زاده مدير كل سيماي استان ها به سخنراني پرداخت و گفت: برگزاري جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استان ها با حضور هنرمندان نقاط مختلف كشور، بزرگترين رويداد رسانه‌اي در كشور است و توليدات شبكه‌هاي استاني در اين جشنواره عرضه شده و اين آثار نماد فرهنگ‌هاي مختلف است و منجر به يكپارچگي در راستاي فرهنگ ملي خواهد شد.
وي با بيان اينكه آثار مراكز استان ها نقش موثري در ارائه الگوها و مدل براي دست‌اندركاران رسانه فراهم مي‌آورد، افزود: شبكه‌هاي استاني توانسته‌اند به بخشي از توليدات رسانه در سطح ملي پاسخ بدهند و پخش اين نوع آثار از شبكه‌هاي سراسري خود گوياي اين مساله است.
وي تصريح كرد: سال گذشته 33 درصد از توليدات نمايشي مراكز از شبكه‌هاي سراسري پخش شد و ما در اين زمينه نسبت به سال گذشته رشدي 68 درصدي داشته‌ايم. البته بايد پرداختن به سوژه‌هاي محلي هميشه مورد توجه ما باشد.
وي در ادامه به توليد آثار فاخر در حوزه‌هاي نماهنگ و دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: در حوزه فيلم‌هاي تلويزيوني نيز كارهاي حرفه‌اي توليد شده و از 46 تله فيلم توليد شده در سال گذشته 34تاي آنها از شبكه سراسري پخش شد.
موسوي‌زاده در ادامه به توليد 92 مجموعه تلويزيوني در مراكز استان‌ها اشاره كرد و اظهار داشت: از ميان اين مجموعه‌هاي تلويزيوني 18 اثر به مرحله داوري راه يافت. ضمن اينكه ما در بخش هاي آثار داستاني كوتاه، مستند، تله تئاتر و برنامه هاي عروسكي نيز شاهد آثار فاخري بوده‌ايم كه برخي از اين حوزه ها بايد مورد توجه بيشتري واقع شوند.
ارائه نمايش‌هاي سفره قندي و شب هاي آفتابي از خراسان جنوبي، توقف ممنوع از مركز لرستان، مانگي از مركز مهاباد و فرهنگ رمضان از مركز كردستان در بخش برنامه هاي تركيبي ساده و نمايش ياشانيش از مركز آذربايجان شرقي در بخش برنامه تركيبي نمايشي از بخش‌هاي ديگر اين كميسيون بود.
همچنين نمايش بشنو از ني از مركز كرمان، بزرگ و كوچك از مركز كردستان، خانه باد از مركز سمنان، راه خدا از مركز قم، كندلرگروشو از مركز زنجان؛ عطر آبادي از مركز خراسان رضوي، بانگ ايل از مركز خوزستان و نسترن از مركز همدان نيز در بخش بعدي اين كميسون صورت گرفت.
در بخش پاياني اين كميسيون نيز برنامه هاي سيماي كودك از بوشهر، تيك تاك از كهگيلويه و بوير احمد و آفتابگردان از قزوين در بخش برنامه كودك و نوجوان و برنامه پويه پوي از خراسان رضوي و مسابقه دهكده از مركز گلستان در بخش مسابقه به نمايش درآمدند.
در كميسيون صدا نيز حبيب الله مازندراني به ارائه گزارشي از كار كميسيون صدا پرداخت و آنونس حافظيه توليد مركز فارس نيز به نمايش درآمد.
در ادامه نيز سديفي يكي از اعضاء هيئت داوران در بخش كميسيون صدا درباره سادگي در ساختار و محتواي برنامه‌هاي راديويي به ايراد سخنراني پرداخت.
در كميسيون صدا، ايوب آقاخاني با موضوع نويسندگي خلاق براي نمايش راديويي، آذرنيا با موضوع نقش افكت در نمايش راديوييي و رشيد كاكاوند با موضوع فرديت در اجراي برنامه راديويي مقاله هاي خود را ارائه كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، در كميسيون موسيقي نيز كه با حضور كرم رضا پيريايي رئيس مركز موسيقي و سرود صدا و سيما برگزار شد، در مجموع 6 اثر موسيقايي پخش شده و توسط هيات داوران مورد كارشناسي قرار گرفت.
در كمسيون پژوهش نيز عليرضا پوريا مسئول كميسيون پژوهشي گزارشي از روند فعاليت هاي كميسيون تحقيقات و پژوهش پرداخت و داوران بخش پيمايشي نيز در قالب پرسش و پاسخ به نقد و بررسي دو اثر قوي و ضعيف اين بخش پرداختند.
در ادامه نيز فيلم منتخب كلاس آموزشي روش تحقيق (دكتر لاور) به نمايش درآمد و همچنين داوران بخش اسنادي نيز دو اثر قوي و ضعيف اين بخش را همراه با پرسش و پاسخ، نقد و بررسي كردند.
در كميسيون خبر نيز خبرهاي تلويزيوني و راديويي در دو مقوله جدا با حضور جمعي از گويندگان خبر در تلويزيون و راديو بررسي شدند.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن