تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798350652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر/تازه‌هاي اكران سينماهاي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر/تازه‌هاي اكران سينماهاي تهران
وداع آخر با نادر ابراهيمي، نخستين فيلم سينمايي مهران مديري و تازه‌هاي اكران سينماها عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز سه‌شنبه 21 خردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "تهران امروز" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به ساخت موسيقي تله فيلم "عروس برفي"، ادامه فيلمبرداري مجموعه "در چشم باد" در خرمشهر و مطلبي از "هركول پوآرو" تا "سوئيني". نگاهي به فيلم "زن‌ها فرشته‌اند" و گفتگو با نيوشا ضيغمي بازيگر فيلم‌هاي "قرنطينه" و "تلافي" در صفحه سينما ايران و افتتاح پرديس سينمايي زندگي در تيرماه، ساخت اولين فيلم سينمايي مهران مديري در ژانر وحشت، درگذشت حميد فرزام استاد ادبيات، جشن بزرگ منتقدان در تالار وحدت، خاكسپاري مرحوم نادر ابراهيمي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"همشهري" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به گفتگو با رشيد وطن‌دوست خواننده آواز كلاسيك و سبك اپرا. نگاهي به فيلم "همخانه" و يادداشتي درباره نقدهاي سينمايي در صفحه سينما و مراسم تشييع پيكر مرحوم نادر ابراهيمي، آخرين وضعيت پرديس‌هاي سينمايي تهران، فيلم "بي پولي" همچنان مقابل دوربين و اخباري كوتاه از مهران مديري، رامين ناصرنصير، جمشيد مراديان و ... در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"ايران"‌ در صفحات فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نگاهي به فيلم خارجي "فرزندان انسان"، نقدي بر فيلم ايراني "همخانه"، گفتگو با آرش دادگر كارگردان نمايش "صبحانه‌اي براي ايكاروس"، درباره نمايش "متهمين بيله نار"، پيرامون بازي اخير امير جعفري و 500 امضا در حمايت از تئاتر. رشد گيشه سينماها نسبت به سال گذشته، انتخاب رئيس نمايشگاه كتاب تهران، سه روايت مجزا در فيلم تازه بيژن ميرباقري، بدرقه نادر ابراهيمي تا خانه ابدي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به پخش چند تله فيلم و برنامه جديد از شبكه‌هاي سيما، ساخت مجموعه تاريخي "كاسه‌هاي سفالين" كمال تبريزي، برگزاري جشنواره نمايشنامه‌نويسي قرآني "كلمه"، رقابت 10 اثر ويدئويي نيمه بلند در جشنواره همدان، پخش انيميشن "يانگوم" از شبكه دو و گپي با حسينعلي ليالستاني درباره فيلم "ميزاك". گفتگو با محمد رحمانيان نويسنده و كارگردان تئاتر در صفحه گفتگو، گفتگو با سيدعباس ميرهاشمي دبير دوسالانه عكس جهان اسلام در صفحه تجسمي، گفتگو با جك بلك از گويندگان انيميشن "كونگ فو پاندا" در صفحه سينما و آماده شدن مجموعه "آخرين شب"، نگاهي زود هنگام به مجموعه "مرگ تدريجي يك رويا" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به وداع آخر با نادر ابراهيمي، معرفي برگزيدگان اسكار هندي، اصلاح اساسنامه خانه سينما در مجمع عمومي، گپي با محمود سماك باشي، تازه‌ها، روزانه‌ها و بسته پيشنهادي شامل معرفي چند ماهنامه ادبي، فرهنگي، هنري.

"اعتماد" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به سخنراني هارولد پينتر در جشنواره ملي درام دانشجويي در بريستول سال 1962، نگاهي به نمايش "تبرئه شده" و اخبار كوتاه. گفتگو با ليلي افشار نوازنده و مدرس گيتار كلاسيك، نگاهي به كتاب "راز آشكارا" و مطلبي به ياد استاد بهاري در صفحه موسيقي و نخستين فيلم سينمايي مهران مديري در ژانر وحشت، آغاز اكران فيلم‌هاي "تيغ‌زن" و "انعكاس" از فردا، وداع با نادر ابراهيمي، اعلام جزئيات كنسرت همايون شجريان، نمايش تازه‌ترين آثار هانيبال الخاص و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و انديشه مي‌پردازد به گفتگو با مدير جشنواره هنرهاي تجسمي دامون‌فر، گپي با رئيس هيئت داوران اين جشنواره و دبير سابق شوراي ارزشيابي هنرمندان كشور و يك يادداشت. مراسم تشييع پيكر مرحوم نادر ابراهيمي، پروژه جديد ويم وندرس و نشان عالي سمپوزيوم چين باري جمشيد مراديان در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان"‌ در صفحه پاياني مي‌پردازد به تشييع پيكر مرحوم نادر ابراهيمي، همكاري طاهره صفارزاده در نگارش فيلمنامه "ابوطالب"، اظهار اميدواري تهيه كننده "به رنگ ارغوان" به اكران فيلم، انتخاب "روزگار قريب" به عنوان مجموعه منتخب مردم و يادداشتي در اين خصوص.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن