تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815133858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميزان توليدات گلخانه اي لرستان به شش هزار تن مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ميزان توليدات گلخانه اي لرستان به شش هزار تن مي رسد
خرم آباد - خبرگزاري مهر: مدير باغباني سازمان جهاد كشاورزي استان لرستان گفت: با بهره برداري از گلخانه هاي در دست اجرا لرستان ميزان توليدات محصولات گلخانه اي در اين استان به شش هزار تن در سال مي رسد.

بهروز بهاروند در گفتگو با خبرنگار مهر در خرم آباد اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 5/88 هكتار گلخانه در دست اجرا در لرستان وجود دارد كه با بهره برداري از اين ميزان گلخانه ظرفيت توليد محصولات گلخانه اي استان به بيش از شش هزار تن خواهد رسيد.

وي خاطرنشان كرد: همچنين با بهره برداري از اين تعداد گلخانه براي بيش از 560 نفر به صورت مستقيم شغل ايجاد خواهد شد.

مدير باغباني سازمان جهاد كشاورزي استان لرستان با اشاره به فعاليتهاي دولت در زمينه احداث فضاهاي گلخانه اي در كشور، يادآور شد: از جمله اقدامات مهم وزارت جهادكشاورزي در كشور ايجاد فضاهاي توليدي كشاورزي همگن در محدوده مشخص و آماده است.

بهاروند افزود: از جمله اين فضاها مي توان به احداث مجتمع هاي گلخانه اي اشاره كرد كه كليه عمليات تاسيساتي، زيربنايي و آماده سازي اين مجتمع ها از سوي دولت انجام گرفته و به طور آماده به فارغ التحصيلان علوم كشاورزي قابل واگذاري است.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن