تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798166439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دارندگان «سفركارت» از تخفيف 10 تا 60 درصدي مراكز اقامتي برخوردار مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دارندگان «سفركارت» از تخفيف 10 تا 60 درصدي مراكز اقامتي برخوردار مي‌شوند
خبرگزاري فارس: «سفر كارت» كارت اعتباري قابل شارژ براي برخورداري از تخفيف‌هاي ويژه در استفاده از هتل‌ها و مراكز اقامتي در سراسر كشور است كه دارندگان اين كارت مي‌توانند از تخفيف 10 تا 60 درصدي در اين زمينه برخوردار شوند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، طرح «سفر كارت» ملي در پي اجراي طرح ارائه «بن سفر» به كاركنان دولت اجرايي شده است.
ستاد «سفر كارت» ملي به عنوان مركز اجرايي طرح «سفر كارت» ملي تحت نظر شركت سرمايه‌گذاري ايرانگردي و جهانگردي فعاليت مي‌كند.
ستاد «سفر كارت» ملي در ارتباط و تعامل منسجمي با عواملي چون سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به ‌عنوان متولي سياست‌گذاري و تبليغاتي طرح «سفر كارت» ملي، شركت سرمايه‌گذاري ايرانگردي و جهانگردي به عنوان مجري طرح «سفر كارت» ملي در سراسر كشور، بانك سپه به عنوان بانك عامل در ارائه خدمات بانكي طرح «سفر كارت» ملي، وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و شركت‌هاي طرف قرارداد با ستاد «سفر كارت» ملي، استفاده‌كنندگان كه همان دارندگان «سفر كارت» ملي هستند و پذيرندگان يا همان مراكز گردشگري عضو شبكه «سفر كارت» ملي است.
ارائه «سفر كارت» در گام نخست تنها براي كاركنان دولت و بازنشستگان اجرايي شده است كه به مرور به تمام اقشار جامعه نيز تعلق مي‌گيرد.
برخي پرسش‌ها عموماً از سوي دارندگان «سفر كارت» مطرح مي‌شود كه پاسخگويي به آن‌ها برخي از ابهامات را برطرف مي‌كند.

*سفر كارت ملي چيست؟
سفر كارت ملي، كارتي است بانكي، الكترونيكي و هوشمند كه پس از شارژ مبلغ معين، قابليت استفاده از پايانه‌هاي فروش (POS) نصب شده در صدها مركز گردشگري نظير مراكز اقامتي،هتل‌ها، مهمانسراها و هتل آپارتمان‌ها و ساير مراكز تفريحي و ورزشي در سراسر كشور با درجات مختلف را داراست.

*دارنده سفر كارت مي‌تواند در ازاي صورت‌حساب مربوط، كليه هزينه‌هاي مورد استفاده خود را بابت خدمات متنوع موجود در واحدهاي گردشگري به جاي پرداخت پول نقد از سفر كارت استفاده كند. برخي خدمات مانند اقامت واجد تخفيف ويژه است.

*مزاياي استفاده از سفر كارت ملي چيست؟
استفاده از تخفيف‌هاي در نظر گرفته شده مراكز گردشگري ارائه كننده خدمات سفر كارت ملي، ارائه سيستم فروش و رزرواسيون اينترنتي مبتني بر سفر كارت ملي، تسهيل در امر سفر و استفاده بهينه از اوقات فراغت با امنيت دريافت خدمات گردشگري مورد نياز از مزاياي سفر كارت است از سوي ديگر سفر كارت ملي به‌ عنوان پرداخت غيرنقدي كاركنان مشمول ماليات نمي‌شود.

*راهنما و مراجع اطلاع‌رساني سفر كارت ملي كدامند؟
بهترين مرجع وب سايت سفر كارت ملي به آدرس www.safarcard.ir است. تلفن گوياي سفر كارت ملي به شماره 88660800(021) به صورت شبانه‌روزي فعال است. ستاد سفر كارت ملي در ساعات اداري با شماره تماس 88660015(021) در خمكت هم‌ميهنان است.

*خدمات قابل دريافت از طريق سفر كارت ملي كدامند؟
علاوه بر واحدهاي اقامتي، به زودي تعداد قابل توجهي از ديگر مؤسسات خدمات گردشگري و مسافرتي همانند شركت‌هاي هواپيمايي، ريلي، زميني و دريايي و نيز مراكز تفريحي، رستوران‌ها و... در سبد خريد سفر كارت قرار خواهند گرفت.

*آيا مي‌توان توسط سفر كارت ملي پول نقد دريافت كرد؟
بر اساس طراحي انجام شده، سفر كارت قابليت نقد شدن در دستگاه‌هاي خود پرداز (ATM) را نداشته و فقط توسط دستگاه‌هاي كارت خوان (POS) تعيين شده در محل‌هاي مورد نظر قابل استفاده است.

*مدت اعتبار سفر كارت ملي چه مدت است؟
سفر كارت‌هاي صادره تا 2 سال پس از تاريخ صدور داراي اعتبار است. شارژ موجود در سفر كارت ملي همانند ساير كارت‌هاي بانكي، با پايان اعتبار معتبر بوده و نمي‌سوزد. سفر كارت همانند تمامي كارت‌هاي بانكي، قابليت شارژ و تجديد اعتبار در دفعات مكرر را در طول مدت اعتبار خود خواهد داشت. سفركارت ملي داراي محدوديت در سقف ميزان شارژ ريالي نيست.

*نحوه دريافت سفركارت ملي به‌ چه صورت است؟
تمام دستگاه‌هاي دولتي و عمومي كشور مي‌توانند با انعقاد قرارداد واگذاري(فروش) سفركارت ملي، ضمن تكميل اطلاعات كاركنان مطابق قالب بانكي مورد نياز، نسبت به دريافت سفركارت ملي و ارائه آن به كاركنان اقدام كنند.

*آيا واگذاري و فروش انفرادي سفركارت ملي براي اشخاص حقيقي امكان‌پذير است؟
طي مراحل اوليه طرح پيش‌بيني‌هاي لازم جهت صدور سفر كارت انفرادي صورت گرفته است كه اين امكان با مهيا شدن شرايط لازم از طريق وب سايت سفر كارت ملي به اطلاع هم‌ميهنان گرامي خواهد رسيد.

*آيا مبلغ شارژ سفر كارت ملي به‌طور كامل قابل خرج كردن است؟
تمام موجودي و شارژ سفركارت ملي قابل خرج كردن در مراكز عضو بوده و هيچ مبلغي به عنوان حداقل حساب در كارت نگهداري نمي‌شود.

*قرارداد واگذاري(فروش) سفركارت ملي از كجا قابل وصول است؟
بهترين مرجع وب سايت سفر كارت ملي به آدرس www.safarcard.ir است. همچنين ستاد سفركارت ملي و دفاتر نمايندگي استاني ستاد با شماره تلفن 88660015 (021) آماده راهنمايي و تحويل قرارداد واگذاري(فروش) به سازمان‌هاي متقاضي است.

*نحوه كنترل موجودي سفر كارت ملي چگونه ميسر است؟
دارندگان سفر كارت ملي مي‌توانند با مراجعه به شعب بانك سپه و از طريق پايانه فروش(POS) موجود در داخل شعب نسبت به كنترل موجودي و حتي واريز وجه جهت افزايش شارژ موجود در كارت اقدام كنند. قابل ذكر است كه در حال حاضر دستگاه‌هاي خودپرداز موجود در سطح كشور قابليت شناخت و سرويس‌دهي به سفر كارت ملي را ندارند. دارندگان سفر كارت ملي از طريق وب سايت سفركارت ملي به آدرس www.safarcard.ir نيز مي‌توانند پس از دريافت رمز اينترنتي مورد نياز، نسبت به كنترل موجودي كارت خود اقدام كنند. از طريق تلفنبانك سپه به شماره 64099 نيز مي‌توانند پس از دريافت رمز تلفنبانك مورد نياز، نسبت به كنترل موجودي كارت خود اقدام كنند.

*استفاده از سفر كارت ملي به‌ چه روش‌هايي مقدور است؟
دارندگان سفر كارت ملي پس از كنترل موجودي كارت خود و ضمن حصول اطمينان از پذيرش سفركارت ملي از سوي مركز گردشگري منتخب، از سه روش مي‌توانند نسبت به سفارش و يا خريد محصول يا خدمت اقدام كنند، استفاده از سيستم فروش و رزرواسيون اينترنتي به آدرس www.safarcard.ir ، روش تماس تلفني مستقيم، ارسال نمابر يا مراجعه حضوري به مركز گردشگري مورد نظر و روش تماس تلفني يا ارسال نمابر يا مراجعه حضوري به ستاد سفر كارت ملي و دفاتر نمايندگي ستاد.

*آيا دارا بودن سفر كارت ملي الزام پذيرش از سوي مراكز گردشگري را در بردارد؟
مراكز گردشگري ضمن در اختيار نهادن سهميه توافق‌شده لازم در طرح نسبت به پذيرش سفركارت ملي اقدام كنند، بديهي است دارندگان سفر كارت ملي پس از انتخاب مركز گردشگري ملزم به هماهنگي قبلي و ذخيره جا در زمان مناسب هستند.

*نقش دستگاه‌هاي دولتي و عمومي چيست؟
هريك از دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها، سازمانها، مؤسسات و شركت‌هاي دولتي و عمومي در سراسر كشور مي‌توانند نسبت به عقد قرارداد واگذاري سفر كارت با شركت مجري اقدام كرده و از محل بودجه‌هاي ذيربط ( رفاهي، ورزشي و نظاير آن) هزينه‌هاي مربوط را تامين و ليست اسامي و ميزان شارژ هر كارت را جهت صدور كارت اعلام كنند. در حال حاضر امكان صدور سفر كارت ملي بدون شارژ نيز مقدور است.

*آيا دارندگان سفركارت ملي مي‌توانند نسبت به شارژ بيشتر كارت اقدام كنند؟
دارندگان سفر كارت مي‌توانند جهت ترميم مبلغ شارژ و يا افزايش آن شخصاً به بانك مراجعه كرده و سفر كارت خود را بيش از مبلغ در نظر گرفته شده توسط دستگاه متبوع شارژ كنند.

*دارندگان سفركارت ملي درزمان فقدان و سرقت سفر كارت ملي مي‌بايست چه اقدامي انجام دهند؟
دارندگان سفر كارت ملي به محض اطلاع از مفقودي يا سرقت كارت خود مي توانند به يكي از شعب بانك مراجعه و مراتب مفقودي كارت خود را اعلام كنند يا در ساعات اداري با شماره تلفن هاي 35912368 / 35912396 / 35912593 / 66743611 و در ساعات غير اداري با شماره تلفن‌هاي 66743185 / 66743199 اداره عابر بانك و خدمات ويژه تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهند.

*دارندگان سفر كارت ملي درزمان خرابي سفر كارت ملي و فراموشي رمز مي‌بايست چه اقدامي انجام دهند؟
دارندگان سفر كارت ملي بايد از قرار دادن كارت خود در ميدان مغناطيسي از جمله نزديك كردن به تلفن همراه و تلويزيون خودداري كنند و در صورت خرابي سفر كارت به هر دليل از جمله شكسته شدن يا از بين رفتن خاصيت مغناطيسي و يا فراموشي رمز، دارندگان سفر كارت ملي مي‌بايست به يكي از شعب بانك سپه مراجعه نموده و فرم صدور كارت يا رمز جديد را تكميل كنند.

*در صورت تخطي پذيرندگان (مراكز گردشگري عضو) از شرايط اعلام‌شده در طرح سفركارت ملي، دارندگان سفركارت ملي با چه مرجعي تماس بگيرند؟
هر گونه تخطي پذيرندگان مانند عدم پذيرش كارت از سوي ايشان و يا عدم ارائه تخفيف‌هاي فصلي اعلام شده، قابل گزارش به واحد نظارت ستاد سفر كارت ملي به شماره تلفن 88660015 (021) است.

*مرجع اخذ پيشنهادات و انتقادات سفر كارت ملي كدام است؟
ستاد سفركارت ملي به آدرس تهران، خيابان ولي‌عصر، مقابل سه‌راه توانير، كوچه شمس، پلاك 7 طبقه اول، ستاد سفركارت ملي با شماره تلفن 88660015 (021) و نمابر 88772860 (021) و تلفن گوياي 88660800 (021) در خدمت دارندگان سفر كارت است.
انتهاي پيام/ر
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3094]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن