تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798181042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس دهن کجی به مسلمانان بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس دهن کجی به مسلمانان بود
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: آنچه امروز در فلسطین در حال انجام است اعمال ضد بشری و ضد موازین بین‌المللی و یک جنایت آشکار و دهن کجی به مسلمانان است و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و حکام کشورهای اسلامی خیانتی بزرگ است.
آفتاب‌‌نیوز :  به نقل از روابط  عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه ضمن محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و جنایات وحشیانه و ضدبشری صهیونیست‌ها در کشتار مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین از سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و کشورهای مرتجع اسلامی و عربی در قبال این اتفاقات انتقاد کرد.


بی‌تفاوتی طرفداران و مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات صهیونیست ها جای تاسف دارد


وی با اشاره به این که آنچه در روزهای اخیر توسط رژیم غاصب، جنایتکار و کودک کش صهیونیستی رخ داد قلوب همه مسلمین جهان را جریحه‌دار ساخت، گفت: البته از یک رژیم منهوس، ظالم و نامشروع چنین حوادث و رویدادهای ضدانسانی و ضد حقوق بشری دور از انتظار نیست. متاسفانه با این که دهها تن از مردم مسلمان، کودک و پیر، زن و مرد توسط رژیم غاصب به خاک و خون کشیده اما طرفداران و مدعیان حقوق بشر سکوت کردند و جای تعجب و تاسف دارد که چگونه نسبت به این فاجعه انسانی که اتفاق افتاد بی تفاوت ماندند.


سکوت حکام کشورهای اسلامی و عرب منطقه در برابر جنایات صهیونیست ها خیانت در حق مسلمانان و مردم فلسطین


رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی سکوت حکام برخی کشورهای اسلامی و عرب منطقه در برابر این جنایات را خیانت در حق مسلمانان و مردم فلسطین عنوان و بیان کرد: حکام کشورهای اسلامی منطقه به گونه‌ای نسبت به این قضیه مهم و فاجعه‌بار که دل هر انسانی را به درد می‌آورد، سکوت اختیار کردند که انگار هیچ حادثه‌ای رخ نداده و یادشان رفته است که این مردم مظلوم برای دفاع از حیات ملی و دینی خودشان قیام کردند و حق دفاع از قلمرو سرزمینی خودشان را دارند و در برابر صهیونیست‌های غارتگر و متجاوز ایستادند و مطالبه بازگشت به سرزمین خود را دارند.


حکام کشورهای اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی نشان داد از مسیر کتاب و سنت و قوانین مسلم اسلامی عدول کرده‌اند


استاد حوزه و دانشگاه خطاب به حکام کشورهای اسلامی تصریح کرد: چه جرم و خیانت و جنایتی بالاتر از این اعمال ضد انسانی که در روزهای اخیر از رژیم منهوس و کودک کش مشاهده کردیم. پس چرا در برابر آن بی‌تفاوت هستید؟ این اقدام شما نشان می‌دهد که در این جنایت با رژیم صهیونیستی شریک هستید و در راستای تامین منافع استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل حرکت می کنید و از مسیر کتاب و سنت و قوانین مسلم اسلامی عدول کرده‌اید و با نادیده گرفتن آیات جهاد و دفاع از مظلومین و محرومین که  در قرآن به صراحت آمده و ایستادگی در برابر ظالمان، نشان دادید که اعتقادی به این مبانی دینی و اسلامی ندارید.


اتفاقات اخیر در بیت‌المقدس پیروزی نزدیک فلسطینیان را نوید می دهد  


دکتر مختاری یادآور شد: البته اتفاقات اخیر برای مردم مسلمان و مقاوم فلسطین یک پیروزی است و نصرت نزدیک فلسطینیان را نوید می‌دهد و نشان از سقوط و اضمحلال پایه‌های حاکمیت تجاوز و غارت و اشغالگری است که به لطف الهی پرچم اسلام، آزادی و لااله الا الله به زودی در سرزمین‌های اشغالی به اهتزار درخواهد آمد.


انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس بی‌اعتنایی به حقوق حقه مردم فلسطین و دهن کجی به مسلمانان


وی همچنین با محکومیت انتقال سفارت آمریکای جنایتکار به بیت‌المقدس آن را بی‌اعتنایی به حقوق حقه مردم فلسطین و دهن کجی به مسلمانان و تجاوز به حقوق مسلم فلسطینیان و خلاف مقررات و موازین بین‌المللی و شورای امنیت و برخلاف اخلاق و رفتارهای انسانی عنوان کرد.


رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به این که مردم فلسطین حق بازگشت به سرزمین خود را دارند، گفت: حق آزادی و احترام به حقوق ملی و سرزمینی یکی از مطالبات جدی مردم فلسطین و یک امر «بیّن» است و لذا انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس خلاف موازین و مقررات بین‌المللی است که توسط مدعیان حقوق بشر در کشورهای غربی نادیده گرفته شد و سکوت آنها جنایت بزرگتری است زیرا همراهی با ظالمان در واقع تایید، تهییج و تشویق رفتارهای ظالمانه آنهاست.


وی خاطرنشان کرد: البته ملت مسلمان و انقلابی  ایران بیش از پیش هوشیارانه آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد را تحت نظر دارند و جبهه مقاومت بیش از پیش تقویت خواهد شد و مردان مجاهد، مبارز و آگاه در اقصی نقاط جهان بیدار هستند و  آنچه در سرزمین‌های اشغالی اتفاق می‌افتد را رصد می‌کنند و مسلما انتقام خون مردم مظلوم فلسطین را خواهند گرفت.


این جنایت‌ها باعث بیداری بیش از پیش عموم مسلمانان به ویژه نسل جوان خواهد شد


رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پایان تاکید کرد: ما با صدای رسا اعلام می‌کنیم آنچه امروز در فلسطین درحال انجام است اعمال ضد بشری و ضد موازین بین‌المللی و یک جنایت آشکار و دهن کجی به مسلمانان است که ما بشدت آن را محکوم می‌کنیم و امیدواریم این اتفاقات باعث بیداری بیش از پیش عموم مسلمانان به ویژه نسل جوان شود تا با بصیرت همه ظرفیت خود را در مقابله با اشغالگری و تجاوزها و بی‌رحمی‌های صهیونیزم بین‌الملل  به کار گیرند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: "مسلمانان نماز جمعه و جماعات را در قدس شریف خواهند خواند".



کد خبر: ۵۲۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸





۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن