تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798082777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه جمهوری اسلامی: چرا با آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس، به مردم آن کشور اعلام جنگ می‌دهیم؟/پیام این آتش زدن‌ها و مرگ گفتن‌ها برای سایر ملت‌ها چیست؟ /سلیمی نمین: جریان تندرو اصولگرا پس از خروج آمریکا از برجام دنبال تسویه حساب سیاسی است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روزنامه جمهوری اسلامی: چرا با آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس، به مردم آن کشور اعلام جنگ می‌دهیم؟/پیام این آتش زدن‌ها و مرگ گفتن‌ها برای سایر ملت‌ها چیست؟ /سلیمی نمین: جریان تندرو اصولگرا پس از خروج آمریکا از برجام دنبال تسویه حساب سیاسی است
هرچه زمان می‌گذرد، واقعه آتش زدن پرچم آمریکا آن هم در جایگاه هیات رئیسه مجلس غیرمنطقی‌تر و زیان بارتر جلوه می‌کند و آثار خود را در رسانه‌های بیگانه نشان می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : همه گفتند و نوشتند در این شرایط نباید با ترامپ همراه شد و دست به اقداماتی زد که افکار عمومی آمریکا و سایر کشورها و دولت‌هایی که به تصمیم جاهلانه و شتابزده او در خروج از برجام اعتراض داشتند و به نوعی حق را به ایران اسلامی می‌دادند، دچار تردید شود و به ویژه اکنون که قرار است برجام با ضمانت اروپایی‌ها و روس و چین، ادامه یابد. 


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ روزنامه جمهوری اسلامی، این بهانه دادن‌ها و دور کردن دوستان و همراهان، کاری خلاف سیاست هوشمندانه و اگر عمدی باشد، خلاف مصالح و امنیت ملی است. به عنوان مثال هرچه زمان می‌گذرد، واقعه آتش زدن پرچم آمریکا آن هم در جایگاه هیات رئیسه مجلس غیرمنطقی‌تر و زیان بارتر جلوه می‌کند و آثار خود را در رسانه‌های بیگانه نشان می‌دهد. 



روزنامه جمهوری اسلامی: چرا با آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس، به مردم آن کشور اعلام جنگ می‌دهیم؟/پیام این آتش زدن‌ها و مرگ گفتن‌ها برای سایر ملت‌ها چیست؟ /سلیمی نمین: جریان تندرو اصولگرا پس از خروج آمریکا از برجام دنبال تسویه حساب سیاسی است



هرچه باشد پرچم، نماد یک ملت است. ما که با مردم آمریکا جنگ نداریم، پس چرا با این حرکات به آنها اعلام جنگ می‌دهیم آن هم از خانه ملت! پیام این آتش زدن‌ها و مرگ گفتن‌ها برای سایر ملت‌ها چیست؟ از چند نماینده احساساتی که بگذریم، شخصیت‌هایی مثل رئیس و نواب رئیس مجلس و امثال آنان، وظیفه‌ای نداشتند؟! 


همین اقدامات حاشیه‌ای و فراموش شدنی برای ما، در قضاوت مردم و حافظه تاریخی آنان از یاد نمی‌رود، کما اینکه آقایان نماینده بازتاب اقدام خود را می‌توانند در فضای مجازی و رسانه‌های اروپا و آمریکا و سایر نقاط جهان ببینند. هر چند ممکن است این آتش سوزی، ابتکار! چند نفر باشد ولی سکوت سایرین و عدم اعتراض به این اقدام. حتماً حمل بر همراهی می‌شود. لطفاً نگوئید این‌ها مسائل کوچکی است، همین مسائل کوچک و ظاهراً بی‌اهمیت وقتی کنار هم چیده می‌شوند - حداقل در دو دهه گذشته - آنگاه نتیجه می‌شود مسئله عظیم و پیچیده‌ای که بسیاری هنوز لاینحل مانده است. 


یک اعلام حمایت نسنجیده. یک منزوی کردن به ظاهر آسان، یک مورد به موقع نفهمیدن و عمل نکردن، یک مورد عذرخواهی فوری نداشتن، یک مورد در جهت تضعیف دوستان و تقویت دشمنان گام برداشتن، یک مورد اختلاس و فساد و سوءمدیریت را ندیده گرفتن، یک خطا در اعلام مسائل امنیتی و نظامی با بوق و کرنا و هزاران تکرار از این یک‌ها، چه آخر و عاقبتی دارد؟ 


کسی نمی‌داند آینده چه خواهد شد ولی هرچه باشد روشنی آن در پرتو پرهیز از این خطاهای به ظاهر کوچک است و تاریکی آن از انجام آنها. شنیده اید که اصرار بر ارتکاب و تکرار گناهان کوچک، خودش گناه کبیره است. پس مرتکب آن نشویم، ماه مبارک رمضان فرصت خوبی را پیش روی همگان قرار می‌دهد. امید است که آسان از دست نرود.


سلیمی نمین: جریان تندرو اصولگرا پس از خروج آمریکا از برجام دنبال تسویه حساب سیاسی است


همچنین اعتماد نوشت: عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از عملکرد تندروهای جریان اصولگرایی می‌گوید: تسویه‌حساب سیاسی در شرایط کنونی بدترین کج‌فهمی است.


او گفت: در كشور دو جريان تندرو وجود دارد. جريان تندرو اصلاح‌طلب همواره نگاه به خارج از كشور دارد. اين جريان تلاش دارد اتحاد در جامعه را برهم بزند زيرا اتحاد، ما را در برابر دشمن خارجي منسجم خواهد كرد. يك جريان تندرو هم در طيف اصولگرا وجود دارد. اين جريان متصور است با خروج امريكا از برجام، بهترين شرايط براي تسويه حساب سياسي است. اين بدترين كج‌فهمي است كه شما مي‌توانيد از خود نشان دهيد. 


سلیمی نمین گفت: در اين شرايط ما نبايد وارد بحث رقابت سياسي شويم. دشمن در حال حاضر با تمام توان عليه منافع ملي عمل مي‌كند. ما نيز بايد با تمام توان عليه آنها عمل كرده و به مقاومت خود ابعاد تازه‌اي ببخشيم تا آنها متصور نشوند كه با فشار مي‌توانند اتحاد مردم ايران را درهم بشكنند.






۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن