تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798104012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارتباطات: در رابطه با سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم/ مردم اگر حس می کنند مشکلاتی در دکل اپراتورها وجود دارد به شهرداری شکایت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر ارتباطات: در رابطه با سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم/ مردم اگر حس می کنند مشکلاتی در دکل اپراتورها وجود دارد به شهرداری شکایت کنند
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تاثیر آنتن های موبایل برای سلامتی شهروندان و دغدغه مردم در این خصوص گفت: اپراتورهای موبایل برای نصب آنتن های خود، مطابق دستورالعمل ها و قانونی که وجود دارد باید از شهرداری و سازمان انرژی اتمی به عنوان مرجع تایید بهداشتی محافظت در برابر اشعه که نهاد قانونی در این عرصه است مجوز بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :

آذری جهرمی اظهار داشت: آنتن هایی که خارج از ضوابط سازمان انرژی اتمی نصب می شوند و استانداردهای لازم را ندارند با شکایت های موجود جمع آوری می شوند.


محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تاثیر آنتن های موبایل برای سلامتی شهروندان و دغدغه مردم در این خصوص اظهار داشت: اپراتورهای موبایل برای نصب آنتن های خود، مطابق دستورالعمل ها و قانونی که وجود دارد باید از شهرداری و سازمان انرژی اتمی به عنوان مرجع تایید بهداشتی محافظت در برابر اشعه که نهاد قانونی در این عرصه است مجوز بگیرند.


در تهران در اسفندماه گذشته 100 مورد جمع آوری آنتن داشتیم


او ادامه داد: آنتن هایی که خارج از ضوابط سازمان انرژی اتمی نصب می شوند و استانداردهای لازم را ندارند با شکایت های موجود جمع آوری می شوند. از این رو در اسفندماه سال 96 فقط در تهران 100 مورد جمع آوری آنتن ها توسط شهرداری را داشتیم و این یعنی ظرافت و دقت در نهادهای اجرایی کشور وجود دارد.


آذری جهرمی افزود: در رابطه با سلامتی مردم با کسی تعارف وجود ندارد و با کسانی که بخواهند به هر دلیلی این سلامت بهداشتی مردم را به خطر بیاندازند، طبق آن چیزی که در حوزه اختیارات دستگاه های اجرایی کشور باشد، پیگیری و برخورد می شود. بنابراین از لحاظ بهداشتی خیلی نگرانی نداریم و فکر می کنیم نظارت و سیکل لازم برای موضوع نظارت کارآمد است و نتیجه اش را فقط در تهران اشاره کردیم.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به امنیت روانی مردم در مورد نصب آنتن ها گفت: برخی از دکل های موبایلی که در نزدیکی منازل نصب می شوند سازمان انرژی اتمی نیز تایید کند که این دکل در حد استاندارد است و چهارچوب های لازم برای استاندارد را دارد.


آذری جهرمی در خصوص شکایت شهروندان اظهار داشت: شهروندی که در آن منطقه سکونت دارد از باب موضوعات مختلف شکایت دارد؛ برخی از شهروندان شکایت می کنند که نصب این آنتن ها باعث کاهش قیمت منزلشان شده است، برخی دیگر شکایت دارند که حریم خصوصی شان به خاطر تردد برای نصب و تعمیر دکل مورد تعرض قرار می گیرند که اینها به عنوان شکایات مردمی وارد است.


ایجاد تعاملی سازنده بین شهرداری ها و اپراتورها


وی ادامه داد: برای حل این موضوع بایستی بین اپراتورها و شهرداری ها تعامل سازنده ای به وجود بیاید. دو پروژه تجمیع دکل اپراتورها بر روی یک دکل در شهرهای مختلف کشور از جمله کیش و مشهد اجرا شده است. شهرداری و سازمان منطقه آزاد زمین هایی را خارج از محل نزدیک مناطق سکونت را در اختیار اپراتورها قرار داده و با نصب دکل، آن را به اپراتورها اجاره داده اند. این شرایط هم هزینه اپراتورها را کاهش می دهد و هم امنیت روانی شهروندان را تامین می کند.


در تهران نیز با شهردار تهران و با برخی از اعضای شورای شهر نیز جلساتی را برگزار کرده ایم تا به عنوان صادر کننده پروانه اپراتورها، یک استارندارد مشخصی را استخراج کنیم. در برخی کلانشهر هایی مثل یزد، شیراز و تبریز هم گفتگوهایی را آغاز کرده ایم تا بتوانیم به یک مدلی برسیم تا دکل ها را با استفاده از ظرفیت شهرداری ها ساماندهی کنیم.


آذری جهرمی افزود: اپراتورها از این جهت شاکی هستند و می گویند از 8 درصد مالیات ارزش افزوده ای که به دولت پرداخت می کنیم در قانون بودجه 3 درصد از درآمدمان را به شهرداری می دهند پس نباید در قبال خدمات دریافتی از شهرداری هزینه اضافه ای را نباید پرداخت کنیم. در مقابل شهرداری ها به دلیل محدودیت منابع؛ تکیه بر این دارند که چون اپراتورها درآمدزا هستند بخشی از این درآمد را مجدد برای خودشان اختصاص بدهند.


از این رو جایی که به مشکل خورده ایم اینجاست و باید برای این مسئله راه حلی را پیدا کنیم که در حال گفتگو هستیم . طبیعتا مدل های موفقی که با کمک وزارت کشور اجرا شد در حال تلاش هستیم که به جاهای دیگر نیز تعمیم دهیم.


مردم اگر حس می کنند دکل ها مشکلی ایجاد می کنند به شهرداری شکایت کنند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان گفت: به صورت کلی از دید سلامت بهداشتی مردم از دید نصب دکل ها، مردم اگر حس می کنند مشکلی وجود دارد می توانند شکایت های خودر ا به شهرداری ها ببرند. قطعا اندازه گیری توسط سازمان انرژی اتمی انجام می شود و اگر در حد استاندارد نبود دکل ها جمع می شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان





۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن