تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798095666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات کلیدی که برای خرید اجاق گاز رومیزی باید بدانید


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نکات کلیدی که برای خرید اجاق گاز رومیزی باید بدانید
نکات کلیدی که برای خرید اجاق گاز رومیزی باید بدانید

اگر به هر دلیلی قصد دارید یکی از این اجاق‌های زیبای برقی را بخرید، در نظر بگیرید که مصرف برق این اجاق ها بالاست و به طور کلی اجاق برقی، هزینه‌هایی بیشتر از اجاق گازی دارد. به گزارش ایلنا، این روزها اجاق گازهای بزرگ و جاگیر قدیمی، جای خود را به اجاق گازهای رومیزی کوچک و ظریفی داده‌اند که روی کابینت‌ها و در جای مناسب نصب می شوند. اجاق‌های رومیزی، دیگر مانند نمونه‌های قدیمی خود یعنی اجاق های مبله، مجهز به فر یا کابینت زیرین نیستند و از لحاظ زیبایی هم بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. اگر قصد خرید اجاق رو میزی دارید و می خواهید بهترین اجاق ممکن را انتخاب کنید نکات زیر را حتماً مدنظر قرار بدهید، تا از خرید خود پشیمان نشوید. برای خرید اینترنتی اجاق گاز رومیزی از برندهای مختلف، به فروشگاه اینترنتی  زنبیل مراجعه کنید تا بهترین اجاق گازها را با بهترین قیمت و گارانتی به صورت فوری تحویل بگیرید. تعداد شعله ها را دست کم نگیرید اجاق‌ گاز رومیزی می تواند دو شعله تا ۶ شعله باشد. اجاق‌های دو شعله و سه شعله معمولاً به کار زوج‌ها یا کسانی که تنها هستند، می آید و در یک خانواده حداقل سه نفره با این نوع اجاق ها به مشکل برخواهید خورد. تعداد شعله‌ها را حتماً متناسب با فضا و نیاز خودتان انتخاب کنید و از پرداخت هزینه بیشتر برای شعله‌های بیشتر دریغ نکنید.
85us_nobel-faucet_1400x8004-1
تا به حال از فر استفاده کرده اید؟ وجود فر در اجاق گاز مبله ویژگی خوبی به حساب می‌آید اما به این فکر کنید که واقعاً چقدر به فر نیاز دارید؟ داشتن فر خانگی؛ پختن کیک، شیرینی و پیتزا را ممکن می کند اما تجربه ثابت کرده که در بیشتر خانه ها فر تبدیل به مکانی برای نگهداری ادویه و ظروف می‌شود و در واقع کاربردی ندارد. اگر به فر نیاز ندارید به خاطر آن یک اجاق گاز بزرگ مبله نخرید، اجاق های رومیزی به خوبی اجاق های مبله کار می کنند و جای کمی هم می گیرند. شیشه یا استیل؟ اجاق استیل، مقاوم تر از اجاق شیشه ای است هرچند که سازندگان اجاق های شیشه ای می گویند از بهترین شیشه‌ها در ساخت آنها استفاده می کنند. اجاق شیشه ای بسیار زیبا و مقاوم است اما امکان خش برداشتن یا ترک خوردن آن وجود دارد. در اجاق‌های استیل، امکان عوض کردن ژیگلور برای تنظیم شدت گاز و جود دارد اما اجاق های شیشه‌ای این امکان را ندارند. معمولاً زیبایی اجاق های شیشه‌ای چشمگیرتر است اما انتخاب هریک از این دو، بستگی به نیاز شما دارد.
image_2018-02-18_10-40-25
سرامیک گران قیمت اجاق گازهای سرامیکی از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردارند و حتی با ریختن آب سرد روی صفحه داغ، ترک برنمی دارند، به راحتی تمیز می شوند و در برابر چربی، گردوغبار و سایش مقاومند. اجاق گازهای سرامیکی به لحاظ منبع تغذیه، جزو اجاق گازهای برقی طبقه بندی می شوند و غالباً گران قیمت هستند. برخی از مدل های سرامیکی با شیشه هم ترکیب می شوند. گاز یا برق؟ بعضی از اجاق‌های رومیزی، با برق کار می‌کنند. این اجاق ها بسیار زیبا و جذاب طراحی می شوند اما بیشتر کاربران خانگی، آنها را مناسب خانه و آشپزی حرفه ای و هر روزه نمی دانند. به همین علت، از این اجاق‌ها بیشتر در محیط ‌های اداری و مکان هایی مثل شرکت‌ها استفاده می‌شود. اگر به هر دلیلی قصد دارید یکی از این اجاق‌های زیبای برقی را بخرید، در نظر بگیرید که مصرف برق این اجاق ها بالاست و به طور کلی اجاق برقی، هزینه‌هایی بیشتر از اجاق گازی دارد. زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۱۲:۲۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن