تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798008242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین اخبار از وضعیت پروازها در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آخرین اخبار از وضعیت پروازها در کشور
اغلب فرودگاه‌های کشور پس از برف غافلگیرکننده شب گذشته که هنوز در خیلی از استان‌ها ادامه دارد به تعطیلی کشیده شدند.
آفتاب‌‌نیوز : فرودگاه‌های کشور پس از برف غافلگیرکننده که از شب گذشته آغاز شده با اختلالات بسیاری مواجه شده‌اند. با این‌که بعدازظهر فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) خبر ازسرگیری پروازها را دادند، گزارش‌ها حاکی از آن است که خلبانان با توجه به شرایط خطیر و کاهش دید افقی که بعضا به کمتر از ۴۰۰ متر می‌رسد حاضر به پرواز نیستند. هم‌اکنون باند فرودگاه امام خمینی بازگشایی شده اما زمان دقیق پروازهایی که به تاخیر افتاده مشخص نیست و مسافران سردرگم هستند و از نحوه اطلاع‌رسانی ایرلاین‌ها نیز گله دارند.


به گزارش آفتاب‌نیوز، در فرودگاه مهرآباد نیز اوضاع چندان مناسب نیست. کاهش دید افقی و نشستن برف در باند فرودگاه مهرآباد عملا امکان جابه‌جایی پروازها را از بین برده تا این فرودگاه از صبح امروز فعالیت خود را متوقف کند. البته طبق اطلاع‌رسانی شرکت فرودگاه‌ها عملیات برف‌روبی در باند فرودگاه مهرآباد به طور جدی ادامه دارد و از صبح امروز تاکنون سطح باند این فرودگاه ۱۵ بار به طور کامل برف‌روبی شده اما مجددا با توجه به تداوم بارش‌ها زمین کماکان لغزنده است.


گزارش‌ها حاکی از آن است که پرواز به مقصد تهران در اغلب فرودگاه‌های کشور از جمله کیش به تهران لغو شده است. هم‌چنین از دیشب ۱۱ پروازی که باید در فرودگاه‌های امام(ره) و مهرآباد به زمین می نشستند به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان هدایت شدند که از این تعداد هفت پرواز داخلی و چهار پرواز خارجی بوده‌اند.


بارش برف سنگین در تهران موجب شد پروازهای تهران – ایلام نیز لغو شود. تهران - ایلام - تهران و مشهد - ایلام - مشهد روز یکشنبه هشتم بهمن ماه به دلیل بارش سنگین برف در تهران از طرف هواپیمایی آسمان لغو شد. البته براساس گزارش اطلاعات پرواز فرودگاه شهدای ایلام، پروازهای بعداز ظهر این فرودگاه تا اطلاع ثانوی برقرار است.


از یاسوج نیز خبر می‌رسد که پروازهای تهران ـ یاسوج و یاسوج ـ تهران به‌علت شرایط نامساعد جوی و دید افقی بسیار پایین پرواز ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان از تهران به مقصد یاسوج در فرودگاه مهرآباد لغو شده است.


هم‌چنین فرودگاه کرمان از وقوع چند تاخیر در پروازهای خود خبر داده و از مسافران خواسته پیش از ورود به فرودگاه شرایط را به طور دقیق بررسی کنند.


فرودگاه سنندج نیز ابتدا صبح امروز اعلام کرد با وجود مشکلات جدی آب و هوایی باند فرودگاه سنندج عملیاتی بوده و بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اما ساعت ۱۷ و در حالی که سایت فرودگاه از دسترس خارج است، در شرکت‌های فروش بلیت هیچ پروازی از سنندج به مقصد تهران وجود ندارد.


برخی پروازها از فرودگاه مشهد به مقصد دیگر شهرها نیز در پی بارش برف در شهرهای مقصد باطل اعلام شد. از سوی دیگر پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر پکن به فرودگاه امام و شانگهای به فرودگاه امام به علت بسته بودن فرودگاه امام در فرودگاه مشهد به زمین نشست و مسافران این پروازها پذیرایی و ادامه مسیر خواهند داد.


پرواز مسیر بغداد به گرگان و بالعکس نیز به دلیل شرایط جوی و دید کم فرودگاههای تهران لغو شد. گفته می‌شود از شب گذشته تاکنون سه پرواز از گرگان به تهران و دو پرواز از تهران به گرگان نیز لغو شده است.


به گزارش ایسنا، هم‌چنین صبح امروز مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از لغو تمامی پروازهای ورودی و خروجی تبریز به تهران تا ساعت چهار بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت که این روال تا عادی شدن شرایط جوی ادامه خواهد یافت.


پروازهای فرودگاه بوشهر به مقصد تهران و اصفهان لغو شدند


مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از لغو پروازهای تهران و اصفهان از فرودگاه بوشهر خبر داد.
کمال دهقان منشادی در گفت‌وگو با مهر، اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف و لغو پروازهای فرودگاه مهر آباد، پروازهای بوشهر به تهران انجام نمی شود.


وی افزود: با توجه به اینکه پروازهای اصفهان به بوشهر از تهران انجام می‌شود، این پروازها نیز فعلا لغو شده است.


مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر تصریح کرد: از فرودگاه بوشهر هیچ‌گونه مانعی برای پرواز وجود ندارد و تنها دلیل عدم انجام پروازها به این دو استان به دلیل وضعیت جوی آنها است.


دهقان منشادی گفت: در صورت ایجاد هرگونه تغییر و انجام پروازها اطلاع رسانی خواهد شد.


توقف پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا  ساعت ۸ صبح فردا


به دلیل بارش برف و کولاک شدید و کاهش دید افقی انجام پروازها تا ساعت ۸ صبح فردا نهم بهمن ماه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) متوقف خواهد بود.


عملیات برف روبی سطوح پروازی و معابر مقابل ترمینال همچنان در جریان است و به محض افزایش دید افقی و بهبود شرایط جوی اعزام و پذیرش پروازها از سر گرفته می شود.


مسافران محترم پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز خود از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۶۳۳۰ و ۵۱۰۰۱ اطلاع حاصل نمایند.







۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن