تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798157270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت مجید جلالی از کی‌روش / تیم ملی ارزشش را دارد که حتی لیگ تعطیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حمایت مجید جلالی از کی‌روش / تیم ملی ارزشش را دارد که حتی لیگ تعطیل شود
سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است باخت تیمش به سایپا غیرمنصفانه‌ترین نتیجه ممکن بود.
آفتاب‌‌نیوز : مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سایپا حاضر شد و اظهار کرد: بازی بدی نبود، ما بازی خود را انجام دادیم،‌ سایپا از مهره‌های موثرش در حمله بهتر استفاده کرد.


او ادامه داد: ما در حمله خوب عمل نکردیم و مشکلات زیادی در خط حمله خود داریم. پنج، شش بازیکن را در اختیار نداشتیم اما بازی به گونه‌ای پیش نرفت که ما بخواهیم بازنده آن باشیم. این نتیجه غیرمنصفانه‌ترین نتیجه‌ای بود که می‌توانست اتفاق بیفتد علی‌رغم این که تیم ما برتری محسوسی نیز داشت. مجموعا کاری که تا به امروز انجام دادیم بد نبوده است، با این که می‌توانستیم بهتر از این باشیم اما باید بیشتر خودمان را ترمیم کنیم.


سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه صحبت‌هایش درباره اظهارات کارلوس کی‌روش که خواستار در اختیار گرفتن ملی‌پوشان یک و روز نیم پس از هر بازی شده بود، گفت: به هر حال وقتی تیم می‌خواهد به جام جهانی برود و از تیم هم انتظارات زیادی وجود دارد همه باید حمایت کنند. وقتی شما 11 بازی را در پنج ماه انجام می‌دهید و چهار بازی را در 10 روز برگزار می‌کنید نشان می‌دهد که اصلا مربی باشگاهی به حساب نمی‌آید. این موضوع ایرادی هم ندارد اما شما بازی امروز ما را با بازی‌های قبلی مقایسه کنید. وقتی تیمم دو بازیکن محروم داشته باشد و در 10 روز سه بازی انجام بدهد قاعدتا کیفیت بازی‌ها هم پایین می‌آید اما من اعتقاد دارم همه این سختی‌ها ارزشش را داشت چرا که تیم ملی با قدرت خوبی به جام جهانی صعود کرد و الان همه باید فداکاری و با این برنامه همکاری کنیم. اگر قرار است در جام جهانی سربلند باشیم باز هم ارزشش را دارد که کارهایی را که کی‌روش می‌خواهد انجام دهیم.


او در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست جلسه‌ای با مربیان لیگ برای دریافت نظرات‌شان همراه با کارلوس کی‌روش برگزار شود،‌ گفت: این دیگر کار بخش‌های دیگر است. این وظیفه ما است که به خاطر تیم ملی انعطاف به خرج بدهیم چرا که جام جهانی را در پیش داریم و هیچ چیزی مهمتر از جام جهانی نیست. تیم ملی ایران هم در دنیا قدرتمند است و گروه بدی نداریم. شما فرض کنید من هفت سال سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان باشم و بعد از هفت سال بخواهم مقابل تیم ملی ایران قرار بگیرم، شما مطمئن باشید که راحت شکست نمی‌خورم. این که ما با پرتغال هم‌گروه هستیم یک فرصت است چرا که مربی‌ای داریم که هفت سال سرمربی ایران بوده و تیم ملی کشورش را هم مثل کف دستش می‌شناسد. از طرف دیگر مراکش هم قطعا قدرتمندتر از نیجریه سال 2014 نیست. حتی اگر در ادامه لیگ، بازی‌ها هم تعطیل شود باز هم ارزشش را دارد چرا که کی‌روش نشان داده هر زمانی تیم ملی را به اردو برده شرایط بهتر شده است.


جلالی اضافه کرد: از تیم ملی توقع صعود نباید داشته باشیم اما من می‌گویم شانس داریم. در بازی‌هایی که در سه سال اخیر از تیم ملی دیده‌ایم متوجه شدیم که عملکرد خوبی دارد. در دو بازی رفت و برگشت کره جنوبی را کامل در اختیار داشتیم. کره تیم قدرتمندی است یا بازی که با روسیه انجام دادیم. ما تیم ملی خوب و با شخصیتی داریم که می‌توانیم امیدوار باشیم اما خیلی نباید تیم را تحت فشار قرار دهیم. بازی اول مقابل مراکش برای ما حکم فینال را دارد اما بازی برابر اسپانیا بسیار سخت است و شاید همان طور که مقابل آژانتین بازی کردیم برابر اسپانیا هم قرار بگیریم. پرتغال هم تیمی است که تیم‌های متوسط اروپایی از این تیم امتیاز گرفته‌اند بنابراین ما هم شانس داریم. کی‌روش تیم ملی کشورش را به خوبی می‌شناسد و حتی به ریز، زوایای بازی بازیکنانش را می‌داند که این امتیاز بزرگی برای ما است. اگر شما به مدل بازی مراکش نگاه کنید می‌بینید مثل یک تیم آفریقایی بازی نمی‌کند و سبک فوتبالش به اروپای غربی شبیه است. به خاطر این است که می‌بینم این شانس را داریم که از گروه صعود کنیم و به خاطر همین می‌گویم حتی اگر در لیگ باز هم وقفه ایجاد شود ارزشش را دارد.


ایسنا 






۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن