تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798061254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت: مقصرین در ساخت بناهای ناایمن درمانی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر بهداشت: مقصرین در ساخت بناهای ناایمن درمانی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند
وزیر بهداشت با اشاره به پذیرش 600 مصدوم و انجام 300 عمل جراحی در کمتر از 24 ساعت در بیمارستان طالقانی کرمانشاه گفت: مقصرین در ساخت بناهای ناایمن درمانی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز : سید حسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان طالقانی کرمانشاه با تاکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت با ثباتی داریم و شرایط عادی است، اظهارداشت: این ثبات را مرهون تلاش 24 ساعته پرسنل عزیز بیمارستان، همکارانی که از سایر دانشگاه ها آمدند و افرادی که به صورت خودجوش کمک کردند، هستیم.


وزیر بهداشت از رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، روسای بیمارستان ها، پرسنل درمانی، اعضای هیات علمی و همه کسانی که از ساعات اولیه این حادثه کمک کردند، تشکر کرد.


وی در ادامه به خدمات بی نظیر اورژانس کشور در این حادثه اشاره کرد و گفت: اورژانس یکی از دستگاه هایی است که خدمات قابل قبولی را در این حادثه ارائه کرده است و مورد تایید نمایندگان مردم و مدیران استانی است.


هاشمی با اشاره به این که کار ما هنوز ادامه دارد، افزود: مدیران از تهران به صورت دوره ای برای کمک به عزیزان حادثه دیده، بیمارانی که نیازمند جراحی هستند به منطقه اعزام می شوند و مشکلات درمانی و روانی را نیز رسیدگی خواهند کرد.


وزیر بهداشت با بیان این که وضعیت کاملا عادی است و نیازی به حضور همکاران دیگر استان ها در اینجا نیست، افزود: هرکس در استان خود به کارها و وظایفش عمل کند.


هاشمی با اشاره به اینکه خوشبختانه از نظر تامین خون، دارو و تجهیزات، نیازی نداریم و البته کمک رسانی باید ادامه داشته باشد، گفت: متاسفانه بعضی از بیمارستان ها در منطقه آسیب دیده اند که از رییس دانشگاه و ستاد وزارت بهداشت درخواست کرده ایم که موضوع را بررسی کنند که اگر سازه آسیب ندیده است حتما در اولین فرصت ساختمان را به حالت عادی باز گردانده و به فعالیت خود ادامه دهند.


وزیر بهداشت گفت: متاسفانه بعضی از بیمارستان هایی که عمر سازه آنها به کمتر از 3 سال می رسد، با این زلزله آسیب دیده است و این در حالی است که برخی از ساختمان ها با عمر 50 سال آسیب کمتری دیده اند و باید دید آیا در ساخت این ساختمان ها تقلبی شده است و لذا از دستگاه قضایی درخواست دارم که از روش های قانونی با مجریان، پیمانکاران و یا ناظران این ساختمان ها برخورد شود و ما مقصران در ساخت بناهای ناایمن درمانی را به دستگاه قضایی معرفی می کنم


هاشمی یاد آور شد: مجموعه ما باید در سخت ترین شرایط خدمت رسانی کند و اگر از مدار خدمت خارج شود، هر آسیبی که به مردم برسد تبعا مسئولیتش با کسانی است که کارشان را درست انجام نداده اند.


وزیر بهداشت ضمن قدردانی از ارتش، سپاه، بسیج و همه ارگان هایی که در این حادثه به وزارت بهداشت کمک کردند، افزود: از هوا نیروز تشکر ویژه دارم که واقعا روز گذشته بی نظیر عمل کرد و هر 5 دقیقه یک پرواز برای انتقال مجروحین انجام داد.


وی همچنین از ارگان هایی که در برپایی بیمارستان های صحرایی کمک کردند، تشکر کرد.


به گزارش فارس، وزیر بهداشت در پایان ضمن دعا برای شفای کامل مصدومان این حادثه دردناک، از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه صبر و آرامش مسئلت کرد.






۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن