تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798014728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از وصیتنامه و دفتر گم شده آیت‌الله هاشمی چه خبر؟/فائزه هاشمی:انحراف از قانون روند عجیب و غریبی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: از وصیتنامه و دفتر گم شده آیت‌الله هاشمی چه خبر؟/فائزه هاشمی:انحراف از قانون روند عجیب و غریبی دارد
فائزه هاشمی گفت: من اعتقاد دارم که بعد از فوت بابا روند اسطحاله و انحراف از قانون به صورت عجیب و غریبی اتفاق می افتد و طبیعتاً این وضعیت بر روی کار آقای روحانی اثر می گذارد.
آفتاب‌‌نیوز : جماران نوشت: فائزه هاشمی معتقد است هنوز در مورد قضاوت در مورد عملکرد آقای روحانی در دور دوم زود است و باید بیشتر صبر کنیم، ضمن این که بعد از درگذشت آیت الله هاشمی روند استحاله و انحراف از قانون به صورت عجیب و غریبی اتفاق می افتد و طبیعتاً این وضعیت بر روی کار آقای روحانی اثر می گذارد.


وی در پاسخ به برخی انتقادها از رویکرد روحانی پس از انتخابات گفت: ما از فشارهایی که بر روی آقای روحانی است، اطلاع داریم. بالاخره امورات ثابت و با یک روند پیوسته حرکت نمی کند، هر دفعه اتفاقاتی رخ می دهد و دولت هم باید موضع گیری های مناسب خودش را داشته باشد. به نظر من چنین قضاوتی فعلاً زود است. هنوز زمانی از دور دوم آقای روحانی نگذشته است که بگوییم وعده هایش محقق نشده.


وی با بیان اینکه در همین مدت کوتاه فشارها بر آقای روحانی چند برابر شده است، افزود: این وضعیت نظر و دلخواه خود آقای روحانی نیست. من اعتقاد دارم که بعد از فوت پدرم روند استحاله و انحراف از قانون با سرعت عجیب و غریبی پیش می رود و طبیعتاً این وضعیت بر روی کار آقای روحانی اثر می گذارد.


هاشمی با اشاره به موضوع سپنتا نیکنام یاداور شد: شما به همین موضوع آقای سپنتا توجه کنید، ما کجا تا به حال چنین چیزی داشته ایم. این تخطی از قانون تا جایی است که حتی آقای علی لاریجانی هم به این موضوع اعتراض می کند. ولی متاسفانه رسماً اعلام می کنند که شورای نگهبان هر وقت احساس کند که قانونی اشتباه است، می تواند در آن دست ببرد. در حالی که ما نه در قانون اساسی نه جای دیگری چنین چیزی را نداریم. این یعنی استحاله و انحراف از قانون، پس توان آقای روحانی را هم باید ببینیم.


تصور ما از اختیارات رئیس جمهور اشتباه است


وی در خصوص استفاده از زنان در دولت جدید گفت: ما می دانیم که وزیر زن را نگذاشتند که معرفی کند. بالاخره ریاست جمهوری در کشورما طوری نیست که همه اختیارات را داشته باشد. حتی در کشورهای توسعه یافته سیاسی نیز رئیس جمهور همه اختیارات را ندارد. می بینیم که در این کشورها هم مثلاً یک قاضی می تواند حکم رئیس جمهور را لغو کند. بنابراین به نظر من تصور ما از اختیارات رئیس جمهور اشتباه است. رئیس جمهور در کشور ما همه کارها را نمی تواند انجام دهد. ما در کشور یک مجموعه های قدرتی داریم که چندین برابر آقای روحانی قدرت دارند.


هاشمی با بیان اینکه من اعتقاد ندارم که آقای روحانی وعده خیلی از مسائل را داد، بلکه تصور آن ایجاد شد، اظهار کرد: روحانی در مورد بسیاری از مسائل هم حرف نزد. ما می دانیم که سیستم سیاسی کشور و تقسیم قدرت چگونه است، بنابراین این که انتظار داشته باشیم رئیس جمهور خیلی از کارها را بتواند انجام دهد، اشتباه است. حالا بگوید یا نگوید، چه فرقی می کند؟


خلاء آقای هاشمی کم کم خودش را نشان می دهد


وی با بیان اینکه قضاوت در مورد بی وفایی و پشت کردن روحانی به وعده هایش فعلاً زود است، گفت: باید بیشتر صبر کنیم. ضمن این که اعتقاد دارم شرایط به واسطه فوت پدرم در حال تنگ تر و تنگ تر شدن است. به عبارتی جناح مقابل دیگر فرد با نفوذ و تاثیرگذاری که جلوی این انحرافات بایستد را در مقابل خودش نمی بیند و با فراق بال بیشتری پیش می رود. این روند باعث فشار به آقای روحانی خواهد شد. من معتقدم خلاء آقای هاشمی کم کم در حال نشان دادن خود است و هر چه پیش برویم بیشتر احساس می شود.


دختر آیت الله هاشمی(ره) در پاسخ به سوال دیگری در مورد محل وصیتنامه و دفتر گم شده پدرش گفت: فعلاً خبری ندارم.


وی در پاسخ به اینکه ماجرای این وصیت نامه و دفتر گم شده چیست، گفت: نمی دانم، همه این ها حدس و گمان است.




۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن