تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798118516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حراج اولین خودروی تولید شده توسط آلفا رومئو (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حراج اولین خودروی تولید شده توسط آلفا رومئو (+عکس)
اما چه چیزی خودروی آلفا رومئو G1 را اینچنین خاص کرده است؟ جدا از بحث ظاهر، تولید تنها ۵۲ دستگاه از این خودرو موضوع را جالب می‌کند. دیگر نکته‌ی مهم این است که خودروی مورد بحث، تنها نمونه از خودروی G1 است که هنوز به شکل کاملا سالم باقی مانده و ۵۱ دستگاه دیگر این خودرو همگی به نحوی از بین رفته‌اند.
خبرآنلاین - تنها نمونه‌ی موجود از اولین خودروی شرکت آلفا رومیو با نام G1 محصوال سال ۱۹۲۱، دی ماه در شهر فینیکس آمریکا به حراج گذاشته خواهد شد.  
حراج اولین خودروی تولید شده توسط آلفا رومئو (+عکس)
اول بودن، خواسته‌ای که تمامی انسان‌ها در اعماق وجود خود برای رسیدن به آن تمایل دارند. انسان‌ها همواره دوست دارند یا اولین باشند یا مالک اولین‌ها و یا هر دو. اولین بودن معنای بسیار مهمی برای تمام انسان‌ها دارد؛ اما در دنیای خودرو اولین بودن هنر و رویدادی متفاوت است؛ مخصوصا اگر با خودرویی ایتالیایی محصول سال ۱۹۲۱ روبرو باشیم. به همین دلیل است که خودروی آلفا رومئو G1 محصوال ۱۹۲۱، امروز مورد بررسی مقاله پیش روی شما است؛ چراکه این خودرو اولین محصول شرکت معتبر ایتالیایی آلفا رومئو به شمار می‌رود. اما چه چیزی خودروی آلفا رومئو G1 را اینچنین خاص کرده است؟ جدا از بحث ظاهر، تولید تنها ۵۲ دستگاه از این خودرو موضوع را جالب می‌کند. دیگر نکته‌ی مهم این است که خودروی مورد بحث، تنها نمونه از خودروی G1 است که هنوز به شکل کاملا سالم باقی مانده و ۵۱ دستگاه دیگر این خودرو همگی به نحوی از بین رفته‌اند. این خودرو به عنوان اولین محصول شرکت آلفا رومئو دارای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی با ظرفیت ۶.۳ لیتر و حداکثر قدرت خروجی ۷۰ اسب بخار است که در بهترین شرایط ممکن، در یک ساعت قادر به طی مسافت ۱۳۰ کیلومتر است. شاید از عدد ۷۰ اسب بخار خیلی تعجب نکنید اما زمانی که بدانید این خودرو در عصری تولید و عرضه شد که خودروهای مشهور و پرفروشی مثل فورد مدل T، دارای قدرت خروجی تنها ۲۰ اسب بخار بوده‌اند، متوجه خواهید شد که آلفا رومئو G1 در زمان خود، تحولی بزرگ در صنعت خودرو به شمار آمده و جزو قدرتمندترین خودروهای آن زمان بوده است.  
حراج اولین خودروی تولید شده توسط آلفا رومئو (+عکس)
بنا به اعلام حراجی ساتبی کانادا، این خودروی خاص آلفا رومئو دارای شماره شاسی ۶۰۱۸ است که بنا به اعتقاد کارشناسان جزو اولین خودروهای تولیدی این سری بوده است. این خودرو پس از تولید در سال ۱۹۲۱ به استرالیا منتقل شد تا به خریدار آن تحویل داده شود. در اواخر دهه ۴۰ میلادی، مجددا این خودرو پیدا و به انباری جهت نگه‌داری منتقل شد. تا اینکه راس فلول اسمیت یکی از طرفداران پروپاقرص محصولات شرکت آلفا رومئو، از وجود این خودرو با خبر شد و آن را در سال ۱۹۶۵ خریداری کرد. وی این خودروی خاص و زیبا را در دهه ۷۰ میلادی مجددا بازسازی کرد و در آخرین مرحله‌ در سال ۲۰۰۰ بازسازی اساسی شد تا امروز که این خودرو آماده‌ی عرضه و فروش در حراجی شده است. این خودروی زیبا و خاص آلفا رومئو تا به امروز جوایز متعددی را دریافت و در قالب یک تور جهانی به بسیاری از کشورها سفر کرده است. نه تنها این خودرو، اولین محصول شرکت آلفا رومئو محسوب می‌شود؛ بلکه تنها نمونه از نسل G1 است که هنوز به صورت کامل، موجود و رانندگی با آن امکان‌پذیر است. این خودرو در ابتدای سال ۲۰۱۸ در حراجی شرکت ساتبی در شهر فینیکس ایالت آریزونای آمریکا به حراج گذاشته خواهد شد و مالکت جدید خود را خواهد شناخت. اگر شما هم تمایل به تصاحب این خودروی خاص و متفاوت دارید، پیش از شرکت در این حراجی مطمئن شوید که حساب بانکی شما در سوئیس رقم بالایی را نشان دهد چراکه پیش‌بینی می‌شود حداقل قیمت پیشنهادی برای این خودروی تاریخی بیش از ۱.۵ میلیون دلار باشد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن