تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798119431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختر 6 ساله‌ای که در کنار پدرش رفتگری می‌کند!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دختر 6 ساله‌ای که در کنار پدرش رفتگری می‌کند!
طی چند روز اخیر عکسی در فضای مجازی منتشر شده که دختر 6ساله یکی از رفتگران شهرداری دهدشت به همراه پدرش در حال جمع کردن زباله است.
آفتاب‌‌نیوز : عکسی از یک دختر 6 ساله که همراه پدر رفتگرش، مشغول جمع آوری زباله ها بود در فضای مجازی منتشر شد که این صحنه اگر چه دردناک بود اما زیبایی خاصی داشت. اینکه دختری در میدان اصلی شهر در کنار مدرسه ابتدایی، جلوی چشم صدها رهگذر کمک پدرش آشغال جمع کند، تحسین برانگیز و در عین حال ناراحت کننده است.


دختر 6 ساله‌ای که در کنار پدرش رفتگری می‌کند!



به گزارش ایسنا، محمد عادلی، این رفتگر شهرداری دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: 30 سال سن دارم و در روستای قرقانه در کنار روستای سمغان از توابع شهرستان کهگیلویه در اتاقی زندگی می‌کنم که این اتاق هم اتاق خواب، هم آشپزخانه و هم اتاق پذیرایی‌ام است. دو فرزند دارم، یکی همین دخترم هست که 6 ساله و پیش دبستانی است و یکی هم پسری یک سال و چهار ماه سن دارد و خود مبتلا به بیماری دیابت هستم که در شهرداری دهدشت مشغول رفتگری‌ام.

عادلی بیان کرد: روزانه باید هر صبح و بعداز ظهر انسولین مصرف کنم تا بتوانم سرکار بروم و نانی برای خانواده ام تهیه کنم، درآمدم که ماهی یک میلیون و 100هزار تومان است، مخارج زندگی ام را با این بیماری نمی دهد و نمی دانم این میزان را خرج خانه، زندگی و بچه هایم کنم یا خرج دارو درمان خودم. از لحاظ مالی با مشکل جدی مواجه هستم  بطوریکه حتی توان خرید یک جفت کفش برای دخترم را ندارم و با توجه به اینکه خانواده پدرم نیز مشکل مالی دارند در برخی مواقع باید به آنها هم کمک کنم.

عادلی تصریح کرد: از مسئولان انتظار دارم به مشکلاتم رسیدگی کنند و کمکم کنند تا سرپناهی برای زندگی کردن داشته باشم و از این اتاق رهایی یابم.

وی در خصوص عکسی که از او و دخترش در فضای مجازی منتشر شده، عنوان کرد: دخترم به همراه مادرش از روستا به شهر آمدند که پسرم را به درمانگاه سلامت ببرند و سپس به دیدار من آمدند، به دخترم گفتم به همراه مامانت برو تا من کارم را انجام بدهم چون محیط کثیف است و مریض می شوی اما نپذیرفت که با مادرش برود و گفت دوست دارم پیش شما بمانم و کمکتان کنم.

این رفتگر شهرداری دهدشت اضافه کرد: دخترم که از بیماری من اطلاع داشت و برایم ناراحت شده بود، یک کیسه زباله برداشت و شروع به جمع آوری زباله ها کرد. مسئولان شهرداری دو هفته قبل حوزه کاری ام را تغییر دادند و از رفتگری و حوزه خدماتی و جمع آوری زباله به پارکبان و حوزه فضای سبز جابه جا شدم.

اسفندیار برخه، شهردار دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در این زمینه به خبرنگار ایسنا ضمن تایید بیماری این رفتگر شهرداری گفت: این کارگر شهرداری به بیماری دیابت مبتلاست و با توجه به اینکه تازه شهردار شدم اطلاعی از وضعیتش نداشتم. این کارگر قبلا بعنوان رفتگر اقدام به تمیز کردن کانالها و جمع اورری زباله‌ها می کرد که بخاطر بیماری اش جابه جا شده و هم اکنون بعنوان پارکبان در قسمت فضای سبز فعالیت می کند.

برخه در پاسخ به این سوال که چه کمکی به این کارگر می کنید؟ بیان کرد: در اولین فرصت از منزلش بازدید می کنیم و پس از بررسی وضعیتش هر چه از دستمان برآید برایش انجام می دهیم و به او کمک می کنیم.



۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن