تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798078773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه اروپا در حمایت از توافق هسته‌ای/موگرینی برای دفاع از برجام به آمریکا می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بیانیه اروپا در حمایت از توافق هسته‌ای/موگرینی برای دفاع از برجام به آمریکا می‌رود
اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که مصمم به حفظ برجام به عنوان یک ستون زیربنایی برای معماری منع اشاعه بین‌المللی است. همچنین خانم موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اوائل نوامبر برای دفاع از برجام به آمریکا سفر می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین‌الملل- اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید دوباره بر لزوم حفظ برجام اعلام کرد: اتحادیه اروپا از رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد تا به تعهداتش در برجام پایبند بماند.


به گزارش آفتاب‌نیوز، فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در نشست لوکزامبورگ با حضور وزیران امور خارجه این اتحادیه بیانیه این کشورها در دفاع از توافق هسته‌ای را قرائت کرد.



بیانیه اروپا در حمایت از توافق هسته‌ای/موگرینی برای دفاع از برجام به آمریکا می‌رود



بنا به گزارش پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا در این بیانیه آمده است: برجام که حاصل 12 سال دیپلماسی است که توسط اتحادیه اروپا تسهیل شد و به طور یک‌پارچه نیز در قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل مورد تایید قرار گرفت. برجام یک عنصر کلیدی در معماری جهانی منع اشاعه هسته‌ای و یک ضرورت برای امنیت منطقه است. اجرای کامل این توافق تضمین می‌کند که برنامه هسته‌ای ایران کاملا صلح‌آمیز باقی می‌ماند. اتحادیه اروپا بر اهمیت این که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با یک نظام راستی‌آزمایی دقیق و جامع تا کنون هشت بار راستی‌آزمایی کرده است که ایران به تمام تعهدات مرتبط هسته‌ای عمل می‌کند، تاکید دارد.


در ادامه این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا بر ادامه اجرای کامل و موثر تمام بخش‌های برجام،‌ متعهد است. اتحادیه اروپا تاکید می‌کند که لغو تحریم‌های مرتبط هسته‌ای تاثیری مثبت روی روابط اقتصادی و تجاری با ایران داشته که شامل مردم این کشور شده است. این توافق همکاری را تقویت و امکان ادامه گفت‌وگو با ایران را فراهم می‌کند.


اتحادیه اروپا همچنین آورده است: این اتحادیه تصمیم رئیس‌جمهور ترامپ برای تایید نکردن پایبندی ایران به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را به عنوان یک روند داخلی در آمریکا در نظر می‌گیرد. اتحادیه اروپا از آمریکا می‌خواهد تا تعهداتش در برجام را اجرا کند و پیش از هر اقدام دیگری تاثیرات روی امنیت آمریکا، متحدانش و منطقه را در نظر داشته باشد.


علاوه بر این اتحادیه اروپا با تکیه بر ادعاها علیه سیاست‌های منطقه‌ای کشورمان در بیانیه خود آورده است: در حالی که اتحادیه اروپا نگرانی‌هایش در ارتباط با موشک‌های بالستیک و افزایش تنش‌ها در منطقه را ابراز می‌کند بر لزوم رسیدگی به این مسائل خارج از برجام به شکل‌های مربوطه تاکید می‌کند. اتحادیه اروپا آماده است تا به طور فعال از ابتکار عمل‌ها برای تضمین یک فضای منطقه‌ای امن‌تر،‌ با ثبات‌تر و صلح آمیزتر حمایت کند.


در بخش پایانی این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا مصمم به حفظ برجام به عنوان یک ستون زیربنایی برای معماری منع اشاعه بین‌المللی است.


برجام قوی‌ترین توافق انعقاد شده در اتحادیه اروپاست



فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهارنظری دیگر درخصوص توافق هسته‌ای گفته است که برجام توافقی است که جواب داده و برای امنیت ما لازم است.



به نوشته ایسنا، وی افزود: فکر می‌کنم روز جمعه بسیار شفاف گفتم که ما انتظار نداریم که متممی به توافق هسته‌ای اضافه شود، ما انتظار داریم که توافق هسته‌ای حفظ شود و توسط تمام طرف‌های قرارداد اجرا شود.برجام قوی‌ترین توافق انعقاد شده در اتحادیه اروپاست و من هیچ جایگزینی برای برجام نمی‌شناسم.


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: راه‌حل ما برای مقابله با کره شمالی فشار دیپلماتیک و به خصوص فشارهای اقتصادی با همکاری دولت‌های منطقه و به ویژه با همکاری دولت کره جنوبی است. البته که در حال حاضر راه برای مذاکره با کره شمالی باز نیست اما این تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی به منظور باز کردن  فضای گفت‌و‌گوست.


موگرینی برای دفاع از برجام به آمریکا می رود


همچنین خانم موگرینی اوائل نوامبر برای دفاع از برجام به آمریکا سفر می‌کند.


به گزارش آفتاب‌نیوز، خبرگزاری فرانسه نوشته است که فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، برای دفاع از توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی اوایل نوامبر به آمریکا سفر می‌کند.






۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن